1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2k14

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 27 jun 2013.

1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Gameplay:

Ziet er best goed uit imo! Mensen klagen heel veel op youtube en fora etc. wat vooral door de graphics komt denk ik, die (ook volgens game journalisten) er niet echt op vooruit gegaan zijn op de current gen versie, maar ik vind dat de animatie er wel nice uitzien.

Wat jullie?

2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De graphics zijn er niet op vooruit gegaan, maar ziet het er daadwerkelijk slechter uit?

Zelf maak ik mij niet druk om de current-gen versie, ben meer benieuwd naar de next-gen beelden. Is er al wat bekend wanneer daar iets van naar buiten komt?

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zeg niet dat het er slechter uitziet, volgens mij is het commentaar van de meesten dat het er net zo uitziet als 2K13 en 2K12.

Edit:

Okay, hier nog een gameplay filmpje van 2K zelf!

Dit is een nieuwere build, animaties zien er echt goed uit. Gameplay wise (belangrijkst) gaat het toch wel erg smooth.

Laatst bewerkt: 9 sep 2013
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Daarom speel ik nooit 2k tegen vreemden.

1: ik zuig hard in dit spel
    2: iedereen speelt met Heat, of beter gezegd, iedereen speelt met LeBron.

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    O nee hoor ik speel vaker met het Dream Team ;P

Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Oké.

Ik koop 2K ook niet voor online, zal het wel een paar keer online gaan spelen, maar meer tegen vrienden dan. Als je wil kun je wel met mij spelen, ik ben op het moment denk ik ook best slecht en ik speel in ieder geval niet met de Heat.

Voor mij is NBA 2K: My Player en Association. Ik vond die Michael Jordan mode in 2K11 ook echt tof, maar ik vind LeBron gewoon niet zo'n interessante speler dus ik betwijfel of ik daar dit jaar veel plezier aan ga beleven. Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben is of je ook een soort toernooi of seizoen kan spelen met alleen die 14 euroleague teams, dat lijkt me dan nog wel een keer geinig.

7. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
  8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    wel nice, maar moet wel wennen aan die andere lichaampjes. Lijkt nog een beetje slungelig ofzo :p James Harden ziet er wel echt uit als James Harden en Jordan ook. Ze mogen voor de next gen de tenues wel eens wat realistischer maken qua beweging en niet te vergeten het lelijke 2K netje.

Nog even wachten en dan is de game uit, zin in.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Fuck de footies, wanneer komt dit uit _O_

10. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
  11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Eind November voor de PS4/Xbox one.

Dit is trouwens een oudere build en Durant zou nu echt op Durant lijken itt 2K13 en 2K14 of wat je hier in de trailer ziet.

Ik raad trouwens ook iedereen aan om niet 2K14 voor de current gen te halen. Gameplay is misschien lichtjes beter geworden maar grafisch is alles hetzelfde gebleven, game modes is hetzelfde gebleven, bugs zijn hetzelfde gebleven. Dus echt zijn geld niet waard.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ach voor 40 vind ik het wel prima, 2013 brengt mij toch geen PS4.

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Voor mij ook niet maar 2K14 is echt 2K13.5.

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    True that en voor mij is het 3 jaar geleden dat ik een NBA game gehaald heb, genoeg vooruitgang dus :9
    Btw, waar ga jij de game voor 40 euro vinden? :9

Heb je de game al gespeeld dan?

Ik vind het trouwens jammer dat ze in 2K14 gekozen hebben voor een LeBron mode, ik vind classic teams zo vet en ook game modes daarin. Dream team was ook wel sweet geweest, maar helaas :mad:

90% van dit spel gaat voor mij waarschijnlijk toch in MyCareer en Association zitten, dus ik ben wel blij dat ze de focus zo op gameplay gelegd hebben.

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Zavvi of een andere site zoals gamedumper vermoed ik?

Heb het nog niet gespeeld maar al genoeg gameplay gezien. Spacing zou iets verbeterd zijn, blocken van dunks/shots maar voor de rest zijn de modes hetzelfde gebleven. Ben je toch niks mee?

Als je 2K13 hebt zou ik dit spel niet kopen. Als je Enkel 2K11 of 12 hebt dan kun je het wel doen.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Op Gamedumper net ff gekeken 45 euro. Maar ik koop hem vooral om met een maat te spelen offline en online. Daarnaast MyPlayer is altijd wel tof.

Haal hem denk ik november ofzo. Wellicht zelfs next gen dus dan wordt het januari.

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik weet het echt niet, juist omdat er gameplay wise wel een aantal veranderingen zijn zoals body collisions (minder standaard animaties die onhoudbaar zijn), blocken idd, controls (meer vrijheid hopelijk met het in elkaar laten vloeien van moves)..

Misschien dat dit soort dingen de balans, of ten minste het traditionele NBA 2K gevoel/gameplay wel veranderden op een positieve manier.

Qua game modes is er idd weinig om enthousiast over te worden.

Ik ben verder wel benieuwd naar het commentaar dit jaar en de 3500 nieuwe animaties.

next gen zit er waarschijnlijk niet in voor mij tot tenminste 2015, afstuderen binnenkort, master ergens beginnen daarna hopelijk etc

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Zo, ik heb de game besteld. Hopelijk vrijdag in huis.
    Net 2K11 gespeeld, ik verheug me nu al weer zo op het starten van Association met een team en elke avond ff een wedstrijdje te spelen in 2K14.

Laatst bewerkt: 3 okt 2013
  19. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.981
    Ga hem binnenkort ook wel halen denk ik. Ik wacht nog even met next-gen totdat beide versies op de markt zijn, de eerste buggie-versies van de markt zijn en wanneer ik zeker weet welke 'de beste' zal zijn.

Voeg me maar toe als je dat wilt: Billy2139

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb de game vandaag binnen gekregen en 4 exhibition match ups gespeeld.
    De eerste game voelde echt vreemd aan, met Houston gespeeld tegen de Bulls. Wennen aan de controls en ik weet nog steeds niet hoe ik een pick&roll screen vraag :+

De controls voelen smooth aan, de spelers bewegen veel realistischer, verdediging is wel echt beter, vooral blokken en dat merk je meteen. Ik had echt twee typische Howard blocks in die eerste game. Toen ik wat probeerde met James Harden en de Pro-Stick kon ik een paar moves perfect aan elkaar linken en finishen met een layup.

Er zit echt veel potentie in de Pro-Stick als je die nog beter onder de knie krijgt. Fade aways met Kobe bijvoorbeeld voelt dan zo realistisch aan.

Grafisch of course niet spectaculair maar de gameplay voelt echt een stuk beter. Te vroeg voor de block gaan en je springt tegen je tegenstander aan (foul), perfect timen en je blockt hem echt realistisch. Steals zijn ook beter en deflections ook, al zijn er daardoor soms wel rommelige momenten, maar dat is in het echt ook. Weinig dunks nog gehad en ik moet ff weten hoe ik alley-oops maak, anders dan in 2K11 iig :+

Eerst dacht ik: hmm, is dit het nou (de game), maar hoe meer ik speel hoe meer ik de gameplay echt ga diggen. Je hebt zoveel meer controle 1 on 1 en daar kan je echt leuk mee spelen en daardoor wordt het spel ook een stuk meer getrouw aan de NBA.

Deel Deze Pagina