Is er iets bekend over mogelijkheden om een My Player te transfereren of misschien zelfs een hele save naar de next gen-versie?
Heb je überhaupt wel eens Nba2k gespeeld? Ik speel nu de pc versie met Max graphics en ten opzichte van de de next-gen stelt dat weinig voor.
Elk deel vanaf de eerste xbox Speel nog dagelijks een potje 2k13 op mijn WiiU Pas nu wel 2K14 voor de 360 en ga voor de next gen versie. Zal msh komen doordat ik het filmpje via mijn iphone bekijk. Maar ben "persoonlijk" nog niet weg gedonderd van WOW GFX. Ziet er uiteraard heel mooi uit, maar msh verwacht ik terug zo een stap vooruit als van de xbox naar xbox360.
Wiiu? Hoe zijn de graphics eigenlijk vergeleken met een Xbox, minder? Zal sowieso niet het geval zijn. Die mode is normaal gezien (helemaal) aangepast, dus waarom zou je zelfs verder willen gaan met je huidige speler?
2k13 voor de WiiU ziet er identiek het zelfde uit als de Xbox360 versie. Iets betere frame rate en met het gamepad kun je makkelijker gaan wisselen, time outs vragen enz... 2k14 gaat dacht ik nooit uitkomen voor de WiiU
Prachtig, maar het publiek kijkt niet, en die blanke gast aan het einde ziet er wel heel vreemd uit. Alsnog haal ik m hoor, daar niet van.
Zijn zaken waar ik me nu bij next gen games ga aan ergeren. Voor mij hoeven die big ass GFX niet. Maar al die details mogen beter gaan worden. Beter publiek, meer animaties, betere animaties van de tenues enz..
echt vet dit het zijn de kleine dingen . Ga denk toch weer een NBA game aanschaffen sinds lange tijd. Echt een top game dit.
NBA 2k verslaat NBA live ieder geval in GBs: NBA live 9 GB vs NBA2k 43 GB http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/gamer-heeft-nu-al-xbox-one/
Vandaar dat de EA Sports games er zo current-gen uitzien. Totaal niet goed voorbereid op de nieuwe generatie.
Prima score al vind ik het een beetje vreemd dat Fifa14 nextgen en de 2k14 current gen versie hogere cijfers krijgen van IGN. Ik kan het niet echt uit de review halen waarom die nu beter zijn.
Ik denk dat ik de Current Gen game maar volledig oversla. Is schijnbaar hetzelfde als 2k13. Wanneer ik dan volgend jaar ergens een PS4 of Xbone heb koop ik deze next gen titel wel.
Na het zien van de graphics en animaties weet ik nu zeker dat ik deze game op launch ga halen. Ziet er echt te strak uit. Heb ook met plezier NBA 2K11, 12 en 13 gespeeld. Dus verwacht niet dat deze dan zal tegenvallen. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk