1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2k14

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 27 jun 2013.

  1. Seh

    Seh Guest

    Zijn deze games een beetje te spelen als je vrij weinig van basketbal weet? Op de basisregels (van de gymlessen van op de middelbare school :lol:) na. En dan vooral 2vs2 eigenlijk.
     
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.007
    Leuk Bevonden:
    8.924
    Ja, je leert tijdens het spelen erg veel bij. Het is niet zo dat het Madden is oid. De NBA games van 2k zijn een verademing vergeleken met Fifa en PES (mijn mening). Kijk wel uit, ik werd naar aanleiding van de games een basketbal-liefhebber, en ben inmiddels al vele uren hieraan kwijt ;).

    Heb zelfs spijt dat ik het nooit ben gaan spelen, maar dat is nu te laat. Zou best een keer een paar ballen willen gooien, maar dan wel in een afgesloten ruimte waar niemand me ziet :D.
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    De game kan best hard zijn, maar je kan alles aanpassen met sliders. Van hoe makkelijk je worden raakt, tot hoe makkelijk je ballen jat en hoe snel de scheids fluit. Dus je kan 'm zo makkelijk maken als je zelf wilt. Dit helpt enorm voor nieuwkomers, en het is wel leuk om zo in te komen. Voor de rest zijn de controls een kwestie van wennen. NBA 2K games zijn wel naar mijn idee de beste sportgames die je kan krijgen.

    Juist op een openbaar veldje gaan spelen! Veel mensen geven je juist graag tips e.d. Ik heb vroeger wel kort getraind, maar dat was allemaal weggezakt. Daarna weer eens opgepakt en op een veldje buiten gaan spelen. De mensen daar hebben mij veel bij geleerd, en maakt het ook leuk om in kleine teams te spelen als er genoeg mensen zijn. Je leert het meeste van simpelweg spelen en kopieren i.p.v. trainingen. Tenminste, dat is mijn ervaring. :thumbs:
     
  4. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.007
    Leuk Bevonden:
    8.924
    Haha ik weet dat je gelijk hebt, maar dat gaat hem niet meer worden. Ik voetbal nu bijna 25 jaar, en kan me daarmee gelukkig redelijk vertonen. Maar aan het einde van mijn twintiger jaren nog een nieuwe sport gaan oppakken naast het voetbal, dat zit er niet meer in.
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Eens kijken of ik NBA 2k13 ergens goedkoop op de kop kan tikken binnenkort.

    En ik ben niet van plan basketbal verder actief te gaan volgen, aan Feyenoord heb ik wel genoeg. :lol:
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Gisteren wat reviews gelezen op OS en videos bekeken op youtube en ik lees toch wel wat negatieve reacties.

    MyCareer is bv. scripted, eerste 2 games speel je niet en je krijgt pas playing time in je 3de wedstrijd wanneer een speler van je team in het 4de quarter geblesseerd raakt. Weinig opties qua looks van je speler, 20 standaard gezichten. Langs de andere kant begrijp ik het wel omdat het gescript is/je een storyline volgt en zoiets moeilijk gaat met een random gemaakt gezicht zoals je in 2K13 etc. kon.


    MyGM waar je VC moet hebben/gebruiken om je AI tevreden te houden, onrealistische trades (nog altijd) en onrealistische doelstellingen.

    Zo las ik dat mensen met een rebuilding team minstens 46 wedstrijden moesten winnen of een playoff team zoals Miami moest in de volgende draft x aantal 1st draft picks hebben.
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  8. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    is Michael Jordan zelf een playable character? of niet?
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja, je kunt met klassieke teams spelen.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er toch wel goed uit.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2013
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Graphics/gameplay wel, alles er rond niet.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]7oD7xmQIp4Y[/yt]
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  14. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze nu de moeite op de one
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Sowieso :9
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat dit mijn eerste basketbal game ooit zal zijn, al koop ik hem wel als hij flink is afgeprijsd. Vroeger heb ik wel eens een andere basketbal game gehad, dat was echt zo'n old school basketbal game met MJ, geen idee welke dat was, ik dacht op de PSX.
     
  17. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game vlak na de release gekocht (op de PC) maar kan hem nu al een kleine maand niet spelen :mad: Problemen met Steam omdat mijn CD-key "revoked" is. Als het goed is wordt het allemaal opgelost. Over de game zelf... ik vind de besturing wel erg wennen tegenover NBA2K13. Heb de game 6 dagen kunnen spelen maar kon er niet echt aan wennen. Dan heb ik het gewoon over de 360 controller btw.
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben te kritisch maar als je er niks van kent ga je er ook niks van merken.
    De gameplay is goed maar de gamemodes zijn dit niet.

    De nadruk ligt te hard op VC/microtransacties. Association mode is nu MyGM geworden. In MyGM moet je door middel van VC allerlei dingen unlocken om je squad beter te maken, om allerlei zaken aan te passen. Wil je je starting rotation aanpassen betaal je 600 VC etc. Het is allemaal veel te beperkt geworden.

    CPU trades zijn slecht, geen 30 team control om dit te voorkomen.

    MyCareer met een flauwe gescripte storyline, je salaris is 1000-5K VC en ondertussen kosten nieuwe schoenen 7k. Zulke onzin.
    Je moet altijd een verbonden zijn met de servers van 2K. Geen eigen rosters, altijd een online/gedownloade roster, ...

    Defensive settings hebben ze verwijderd en is zeer basic geworden.


    En dit is nog niet alles...
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2013
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Raden jullie de game aan voor een beginner van Basketball games?

    En als ik 'm nou via Amazon.com bestel in USA, dan kan ik 'm toch gewoon spelen op de XB One? Scheelt flink wat euri!
     
  20. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat de hoeveelheid aan moves en plays in het begin misschien een beetje intimiderend voor je kunnen zijn, maar zelfs voor een rookie is het nog steeds een hele dope game. En ja, als je via Amazon US besteld, kan je hem hier spelen, maar amazon US rekent importkosten, misschien ben je dan uiteindelijk via Amazon.co.uk goedkoper uit.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2013

Deel Deze Pagina