1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2k14

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 27 jun 2013.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dan heb ik ook geen problemen, maar eigenlijk vind ik dat belachelijk. Waarom mag ik niet gewoon surround sound kiezen bij dit spel. Op de Xbox 360 werkt het bij NBA 2K14 wel gewoon bijvoorbeeld.
     
  2. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    T'suckt inderdaad, op de PS3 had ik het met Fifa en nu op de PS4 ook weer. Weet niet of dit op een andere manier op te lossen is eigenlijk.
     
  3. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    weet jij of je op de ps4 versie tegen een vriend online kan? lukt me niet nml.
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja, in de My Team mode in elk geval wel. De rest heb ik nog niet getest.
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    heb je dat ook al een keer geprobeerd? ik zie t staan maar werkt niet.
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Nee niet geprobeerd. Waarom werkt het niet dan? Wat gaat er mis?
     
  7. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0


    Heerlijke alley oop _O_


    Ik kon trouwens vorige week geen 1vs1 spelen met een vriend. We kunnen wel een teamup starten waarbij we elk 1 speler hadden en tegen de ai speelden.
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb het local gisteren wel gedaan, samen en tegen elkaar.
     
  9. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Vind het een ongelofelijk dikke game op de one, had hiervoor nba2k12 met veel plezier gespeeld. Alleen ik speel voornamelijk career met mijn eigen poppetje, maar klopt het dat je in deze versie alle wedstrijden zelf moet spelen8). In de 2k12 versie kon ik er ook voor kiezen alleen 'key games' te spelen. Alleen zie ik deze optie in deze versie nergens terug...
     
  10. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Die optie krijg je pas het 2de seizoen
     
  11. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Was ik inmiddels al achtergekomen inderdaad, toch bedankt. Kan nu niet op de 2k servers. Meer mensen die hier last van hebben?
     
  12. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt bij mij dat ik een nieuwe myplayer moet maken. (2k server doet dus vreemd)

    Natuurlijk net nu ik 2-1 voor sta in de NBA finals met MyCareer :mad:
     
  13. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja is dus mooi kut, ik ben ook eindelijk op 3/4 van het eerste seizoen. En kan nu sinds einde van de middag gisteren niet meer spelen. Kreeg eerst ook melding dat ik een nieuwe speler moest maken, toen had ik hem uitgezet en vervolgens kwam ik de servers niet meer op. Maar ik zag op youtube dat het misschien wel een soort van glitch/bug is, omdat je schijnbaar met je 2e account wel gewoon kunt connecten naar de servers. Ik ga dit zo ook even uittesten of het mij lukt. 2K laat zelf ook niet veel weten, alleen dat ze naar het probleem kijken. Maarja mag inmiddels toch wel opgelost worden, offline is het spel toch echt stukken minder leuk. Kan amper iets spelen, alleen offline quick match.
     
  14. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je een guest account toevoegen op je xbox one. Daarna kon ik ook pas 1vs 1 spelen.
     
  15. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de beste manier om deze game te leren spelen? Heb de voorgaande delen nooit gespeeld en mis een beetje een practise / tutorial om het onder de knie te krijgen.

    Net de Training Camp optie gevonden onder nba today, zat goed verstopt.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2013
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    My Player imo.
     
  17. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een drama was het afgelopen dagen met de 2k servers. Erg jammer want de gameplay zelf vind ik geweldig.
    Maar dat always online verpest de game toch aardig.

     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het is dat ik hem digitaal had aangeschaft anders had ik hem allang verkocht vanwege dat ik van de week de game totaal niet kon spelen echt jammer.
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je geen geluid opnemen met die gameplay filmpjes of ligt dat aan mijn computer? :+

    Ik ga binnenkort een PS4 halen en ben wel benieuwd naar 2K14. Vanaf 2K11 echt een fanatieke speler geworden. Ik heb al een aantal potjes op de PS3 met 2K14 gespeeld en merk daar best veel verschil tussen 14 en 13. Waar zitten de verschillen tussen 2K13 (op de 360) en 2K14 (op de next-gen)?
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, wegens licenties geen geluid bij opnames/streams geloof ik. Bizar eigenlijk
     

Deel Deze Pagina