[XOne] NBA 2k15

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2014.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    8.921
    Dat denk ik wel. Ik vind het spel veel beter in elkaar zitten dan de footie-games, en ben ook juist door dit spel wel een basketbalfan geworden.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Idd, ik heb ooit NBA2k10 ofzo gekocht en sindsdien ook pas echt een NBA fan geworden omdat ik dankzij MyPlayer mode de regels en systemen snapte.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik speel tegenwoordig zelfs wel eens basketbal in het echt door NBA 2K. Bak er geen fuck van, maar boeien. :+
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ga dit jaar ook NBA2K15 aanschaffen. De sfeer die deze game uitstraalt, waanzinnig! Ben geen diehard NBA fan maar hou gewoon van dergelijke spellen waar de sfeer vanaf druipt. :)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    8.921
    Nou, hij is uit. Ga hem morgen wel even oppikken, al kan ik het de komende tijd weinig spelen vrees ik.

    Voeg me alvast maar toe als je straks een potje wil spelen, PSN: Billy2319
     
  7. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Topsfeertje zit weer in de game zeg, moet wel weer even wennen aan de controls!
     
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    8.921
    Ik wil een facescan! Maar heb geen camera...

    Naar welk team proberen jullie te gaan in MyCareer trouwens? Heb gezien dat je undrafted begint en moet gaan voor een 10-day contract, waarbij je zelf het team kan kiezen. Sommige teams is het dan makkelijker om binnen te komen dan andere, n.a.v. je rating in een trainingspotje.
     
  9. Saint Pierre NL

    Saint Pierre NL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond de 2K series al vet sinds de Dreamcast. Ga goed nadenken om deze te halen lijkt me wel vet.
     
  10. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    8.921
    Ik heb hem binnen :D

    Volgende week maar eens een begin maken met MyCareer en de nieuwe Association. Vooral die laatste modus ben ik erg benieuwd naar, dat was in 14 toch wel verrot met die ingame VC aankopen om bv een speler te wisselen :confused:
     
  11. Magikdekay

    Magikdekay Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe speelt hij jonges?
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vroeger veel nba street gespeeld op de ps2.
    Maar nooit zo een hardcore sim basketbal game als 2K.

    Denken jullie dat dit te doen is voor een leek?

    Wat mij een beetje afschrikt zijn al die menuutjes en statistieken etc..
    Ben verder wel bereid wat moeite en oefening in de game te steken :)
     
  13. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    8.921
    Nog maar heel even gespeeld, maar lijkt gewoon weer vertrouwd. Speelt lekker, met slechts wat kleine veranderingen.

    Ja zeker weten. Ik begon met NBA 2k12 ook als een leek, wist enkel de basics van basketbal. Gaandeweg leer je steeds meer over de sport (via de mooie MyCareer-modus) en je hoeft ook niet bang te zijn voor staistieken en menuutjes. Het gaat weer niet heel erg ver zoals in een football manager, en als je er wat tijd in wilt steken geeft deze game veel terug (vind ik dan). Ik ben er echt een basketbalfan door geworden, maar dat heb ik hier al vele malen eerder verkondigd geloof ik. Maar dat is een goede uitleg dat dit spel zeker wel wat voor jou kan zijn!
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Goed om te horen Garret.
    heb voor de zekerheid 2k14 van marktplaats gekocht om te proberen.

    Erg benieuwd!
     
  15. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Voor de mensen die hem al gespeeld hebben, is deze game aan te raden voor iemand die weinig/geen kennis heeft van basketbal? Vind het een erg vette sport maar ben niet bepaald bekend met alle regels enzo. Vind deze game en de voorgaande versies er super dik uit zien en overweeg hem daarom toch maar eens te bestellen.
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    8.921
    Kijk 2 posts boven je! Antwoord: Ja :)
    Het een erg vette sport vinden is meer dan genoeg, je groeit er verder in
     
    Robbdie vindt dit leuk.
  17. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Snugger weer :+.

    Maar bedankt voor de reactie alsnog, ga het van de week eens bestellen en het een kans geven op de One.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.742
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Dan zou ik gewoon ergens 2k14 goedkoop halen. Als je nog nooit een NBA2k game gespeeld hebt en ook niet veel van basketbal afweet maakt het voor jou denk ik niet al te veel uit dat de teams niet meer helemaal up to date zijn en dat je wat kleine gameplay verbeteringen mist. Zo kun je eerst zien of het wat voor je is en dan later altijd nog 2k15 alen of wachten op 2k16
     
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    8.921
    Mijn Shooting Guard heeft net z'n tweede 10-day contract bij de Suns getekend 8)
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  20. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik heb een vast contract gekregen bij de Wizards. Als je eenmaal geld begint te verdienen kun je lekker upgraden en is het spelen dus ook een stuk leuker. Het was in het begin echt even doorbijten. Net als in het echt denk ik. Ga vanmiddag eens dat MyPark ontdekken, online pickup games spelen lijkt me echt heel tof.
     

Deel Deze Pagina