1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA 2k6

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 1 okt 2005.

1. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind de vrijeworpen juist vet bij nab live 2006

2. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    vrije worpen hangt echt vet veel van de speler af bij live is ook normaal natuurlijk maar met sommige spelers (shaq) lukt ut bijna nooit heb alleen de demo dus weet ut voor de rest ni want w8 nog op 2k6 maarja

3. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk een bepaald moeilijkheidsgraad is okee wat betreft vrije worpen, maar bij live verlies je er gewoon wedstrijden op.... en dat is niet de bedoeling lijkt me.... is gewoon rond uit frustrerend.... geweldig innovatief systeem, mar t werkt niet!!!

4. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0

Jij vond het spel tog zo geweldig? Nou niet meer

5. mars15

mars15 Guest

Met nba live 2006 is het inderdaad lastig zeg die vrije worpen gooi alles mis in de demo

spel ziet er wel mooi uit

ben benieuwd naar deze komt daar nog een demo van

6. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo geweldig heb ik nooit gezegd.... Vond het een degelijke game... met een heel goed toekomstperspectief... ik denk dat 2007 2kgames wel is zou kunnen gaan verslaan... alleen na het spel een paar weken te hebben gespeeld, zitten er gewoon teveel irritatie puntjes in.... dus over een dag of 10... wordt het live 06 gewoon inruilen en 2k6 kopen....

Dus als er nog iemand om live staat te springen *)

7. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet voordat het spel uitkomt, maar ja... waarschijnlijk in europa sowieso nie... schijnt 2k nie zo belangrijk te vinden... In de US komt volgende week college hoops 2k6... das al de 2e b-ball game voor de 360 daar van 2k... en wij zitten NOG STEEDS te wachten op 10 maart... it better be good.....}:]

8. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat het spel niet weer wordt verschoven net als nhl 2k6 want die komt uit op de 31e maar was gepland op de 10e.

9. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee nee... NHL komt ook gewoon de 10e... no worries....

10. Robby3

Robby3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'k ben ook vol spanning aan het wachten op 2k6
    Nba live 2006 is echt barslecht in mijn ogen,
    Buiten het feit dat de vrijworpen serieus lastig zijn heb ik nog tal van andere opmerkingen,
    -als je op pressbox staat, wat ik altijd al heb gebruikt bij nba games, dan is de camera zo traag als iets.. je kan gerust een aanval afronden met een aley-oop die je niet gezien hebt.
    -Blocks.. omg, keer voor keer als je een block probeerd fluiten ze een fout, nee, natuurlijk niet op rookie, maar op all-star en superstar wel.
    -wanneer je een shot mist zijn jouw spelers te traag voor defensieve transitie en zijn de tegenspelers juist te snel.. die kan je gewoon niet tegenhouden.
    -Al eens geprobeerd om met Wade of een andere degelijke G/F blocker een blockshot te zetten op een lay-up ? dat gaat gewoonweg niet eh. In de daily top 10 op nba.com zit er altijd wel een mooi 'running' blockshot bij. Dat is dus echt onmogelijk om uit te voeren in dat spel, integendeel. je krijgt dan zelfs een fout aangesmeerd+ 70% kans dat hij zen layup maakt.

Kortom. 't kan niet rap genoeg 10 mart zijn!

11. Robby3

Robby3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'k ben ook vol spanning aan het wachten op 2k6
    Nba live 2006 is echt barslecht in mijn ogen,
    Buiten het feit dat de vrijworpen serieus lastig zijn heb ik nog tal van andere opmerkingen,
    -als je op pressbox staat, wat ik altijd al heb gebruikt bij nba games, dan is de camera zo traag als iets.. je kan gerust een aanval afronden met een aley-oop die je niet gezien hebt.
    -Blocks.. omg, keer voor keer als je een block probeerd fluiten ze een fout, nee, natuurlijk niet op rookie, maar op all-star en superstar wel.
    -wanneer je een shot mist zijn jouw spelers te traag voor defensieve transitie en zijn de tegenspelers juist te snel.. die kan je gewoon niet tegenhouden.
    -Al eens geprobeerd om met Wade of een andere degelijke G/F blocker een blockshot te zetten op een lay-up ? dat gaat gewoonweg niet eh. In de daily top 10 op nba.com zit er altijd wel een mooi 'running' blockshot bij. Dat is dus echt onmogelijk om uit te voeren in dat spel, integendeel. je krijgt dan zelfs een fout aangesmeerd+ 70% kans dat hij zen layup maakt.

Kortom. 't kan niet rap genoeg 10 mart zijn!

12. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de daily top 10 op nba.com zit er altijd wel een mooi 'running' blockshot bij...

Inderdaad... vandaag nog een briljante :)...
    ik zeg op naar 10 maart!

13. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog 1 week .... whoeeeeee

14. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Niet te geloven in Replay komt Nba 2k6 pas op de 17e maart binnen. Het slaat echt nerens meer op! Willen ze wel het spel nog uitbrengen of hoe zit dat?

15. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt gewoon 10 maart! don't worry....

play.com
    gameplay.com
    amazon.co.uk
    dimplus.nl

16. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik belde gisteren replay op en hun zeiden dat zij het pas op de 17e binnen krijgen.

17. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En die medewerker van replay.... die weet het beter dan ieder ander...?

ik heb net ook replay nog aan de telefoon gehad en die zei 10 maart... plus dat IEDEREEN 10 maart zegt!:p

18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah ze zeggen allemaal 10 maart ben echt benieuwd naar deze game...
    spijtig wel dat nu in amerika al college 2k6 al uit is..

19. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaw idd... maar ja volgende week wordt het wachten eindelijk beloond.....!!!!!

20. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er veel bugs in de amerikaanse versie?

Deel Deze Pagina