31 maart Hey, ik heb gehoord dat NBA 2k6 net als NHL waarschijnlijk pas 31 maart uit komt...!!!!!!! Ik heb er gewoon geen woorden voor...Cry
staat idd op dimplus.nl maar officieel persbericht van 2k en take2 stond gewoon 10 maart... en dat wordt nu echt niet meer uitgesteld... alle betrouwbare sites zeggen... 10 maart... gaat goed komen!
Er zitten wel een paar bugs in b.v. dat hij vaak blijft hangen bij de 24/7 mode en er bij de multiplayer mode zitten er ook een paar in.
Ik vind op steeds meer sites de release datum 31-3-2006 terug... T zal toch verdomme nie waar zijn he... Wat voor freakin idioten werken er daar bij de marketing van 2k games!
UK RELEASE: 10-Mar-2006 | NORDIC RELEASE: 10-Mar-2006 | US RELEASE: 15-Nov-2005 | STATUS: Released US
Bron? Ik hoop zo op 10 maart!!!! 10 maart play.com (ps2 en xbox versie inmiddels op voorraad) gameplay.com amazon.co.uk 31 maart game.co.uk dimplus.nl
Ja ik had het gevonden, maar kijk is naar de xbox versie op die site... die staat op 31 maart... Ik denk dat ze een fout hebben gemaakt en die 31 maart toch echt voor de 360 versie is... Want de xbox versie is al op voorraad in engeland... Wat een teleurstelling... Ik heb 2ksports inmiddels een email gestuurd om te vragen wat hier achter zit....
Laatste nieuws van gameplay.com... is dat ze de game nog steeds op 10 maart verwachten uit te kunnen leveren, verwachting is dat de game woensdag binnen zou moeten komen... Er is daar helemaal niks bekent van een uitstel.... Maar goed ik weet niet meer wat ik moet geloven inmiddels...
Hij is uitgesteld.... Nieuwe release 31 maart 2006.. sjonguh jonguh 2007 komt over een paar maanden.... Dit begrijp je toch gewoon niet, wat kan hier nou de reden achter zijn... PS2 en xbox versie wel beschikbaar.... Ik snap het gewoon niet... al vanaf 15 november 2005 in Amerika....!!! daar hebben ze college hoops zelfs al.... en wij... NIKS!!!
Hij is echt niet uitgesteld ik vroeg vandaag nog aan de verkoper van free record shop dat hij 2k6 gewoon vrijdag heeft. @Stephan hoe weet je dat het weer uitgesteld is heb je een bron?
Via een bericht van Gameplay.com Jongen ik hoop het zo dat ie er gewoon is vrijdag, maar ik ga er niet meer van uit... dimplus.nl game.net gameplay.com melden nu allemaal 31 maart...
Ik heb de game bij www.zuiderpark-computers.nl besteld, maar daar staat nu op eens 7 april . Snap het echt niet.