1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA 2k6

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 1 okt 2005.

1. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaw 31 maart is wat ik meer hoor qua release date, maar goed ik kijk nergens meer gek van op... vraag me af of dat fuckin ding uberhaupt nog uitkomt... Ik snap dat niet... als het allemaal zo moeilijk is zorg dan dat de ntsc versie gewoon regio vrij is!!!!

Ik moet serieus is gaan overwegen of ik deze titel nog wel ga kopen... die fockin vrije worpen van nba live :-S

2. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    als dit zo is word voor mij 7 april echt mijn geluksdag bf2mc topspin en nba2k6komen uit alle3 games die uitgesteld zijn en waar ik al lang op zit te wachten.

3. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaw zou relaxt voor je zijn... Maar ik had m liever al gehad als je t nie erg vind :)... Ik ga overigens ook voor Top Spin 2... Goeie Keus... En morgen ff FNR3 en GRAW halen.....

4. dacray

dacray take care..

Leuk Bevonden:
    0
    Net even met Take Two Interactive Benelux de uitgever vannba 2k6 gebeld.
    Geen release vandaag voor de xbox 360, wel andere platforms.
    Er zijn inderdaad problemen met het omzetten van PAL. Ze kunnen geen datum geven maar waarschijnlijk pas later in april.
    NHL 2k6 wordt eind deze maand verwacht voor xbox 360

Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  5. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Raplay zou het spel morgen krijgen maar ik denk het niet.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  6. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De gewone xbox versie lag trouwens vandaag in de winkel voor 40 euro.. Ik denk dus dat de 360 versie niet super lang op zich zal laten wachten..

7. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk.... stelletje amateurs.... Ik zie op de meeste sites 31 maart, maar april heb ik ook al gehoord... als ie er 31 maart nie is ga ik m zeker laten schieten....

8. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    ik was ook al aant twijfelen of ik dit spel zou moeten halen. maar het duurt nu te lang, over n paar maandjes komt alweer de nieuwe NBA2K7 uit, die uiteraard stukken beter zal zijn dan 2K6, simpelweg omdat deze n launchtitel was. dus ik wacht mooi op NBA2K7

9. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het voor mij LIve 2007 gaat worden, EA is echt een ambitieuse weg ingeslagen met hun nieuwe live serie voor de 360... Als ze de komende tijde gebruiken om 2006 bij te schaven dan wordt het echt een super titel... en kan 2k wat mij betreft oprotten... }:]

10. TariQ360

TariQ360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja, maar wij arme Europeanen zullen ook volgend jaar zolang moeten wachten op NBA 2K7. Dit gedoe heb ik jarenlang niet gehad met mijn oude Xbox. Heb 2K6 ook al maanden voor de Xbox..

Check dit eens op frs.nl : Release info: 02-05-2006 8)

Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  11. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0

Is dat de release datum voor nba 2k6?
    ik hoop het niet.

12. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    idd, het zou kunnen dat 2k7 ook te laat uitkomt in europa. best wel jammer eigenlijk, en toch ook wel onbegrijpelijk

13. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaw hoor... 2 mei... dan duurt het seizoen nog 4 weken..... tssss.. Ik heb nu verschillende data gehoord/gezien... 31 maart, 7 april, 13 april, 2 mei... 2k kennende zal het wel de laatste zijn.. heb ook al een e-mail gestuurd maar nog geen antwoord... een week later!!! Het zijn gewoon ratten... Ik ga weer vrije worpen oefenen..... :) 2k6 kan de pot op.... 31 maart kan ik nog (1 laatste keer) mee leven, maar je moet nie overdrijven...

14. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou de release datum van het spel. Ik word hier helemaal gek van!

15. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon pass-en die titel....

16. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heel jammer dit , denk dat ik um ook maar laat schieten en w8 op 2k7 :confused:

17. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Live 2007 bedoel je....:p

18. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ik laat um ook rechts liggen...

19. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ik eens de reden geven waarom 2k gewoon nooit ea sports zal verslaan... Omdat ze de grootste marketing minkukels daar hebben rondlopen.... Voor de mensen die nog steeds serieus overwegen om deze titel te kopen..... Releasedatum is vastgesteld op.... geen 10 maart, geen 24 maart, geen 31 maart, geen 7 april, geen 14 april...
    Maarrr.......

28 april... Bravo 2ksports!!!! Erg netjes van jullie, maak die game dan gewoon regio vrij als het zo moeilijk is om m in europa op de markt te brengen.....

20. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond 2k sport al altijd beter dan ea sports en nu nog steeds!

Deel Deze Pagina