Ik ga er vanuit dat hij in Amerika snel uitkomt en aangezien er denk ik meer Amerikanen zijn die dit spel spelen, zal het wel heel rustig worden rond 2k6 als 2k7 in Amerika uit is.
Naaierig. maar dit is ook met de andere 2k games van sport. NHL 2k6, nba 2k6, allemaal alleen in de VS
Hopelijk zijn in de europese versie de rosters een beetje up to date, want dat is toch veel plezanter en aangezien ik nog niet online kan spelen, moet ik de rosters manueel updaten en dat is niet zo fijn. Hoewel NBA live er net iets fijner uitziet, vind ik dat NBA 2k... toch net dat ietsje realistischer is en dat is vooral leuker voor de stats (om een voorbeeldje te geven; bij NBA live zal je er zo goed als nooit in slagen om 40 rebounds te nemen in een wedstrijd en bij 2k is dit wel het geval)
Gaat t dan echt gebeuren... Alle sites melden nog steeds een release van 28 april.. a.s. vrijdag dus... Tis ongelofelijk... Eindelijk lekker ballen op de 360.... zo dat moest er even uit, iemand nog vette gameplay trailers....? Heb die van ign al 100x gezien... TARIQ... heb je toegevoegd btw.
Iemand m al gesignaleerd in de lokale winkels...? Ik zie dat play.com deze titel inmiddels 'in stock' heeft, dus dat is alvast goed nieuws....
Ik ben gisteren een eerste keer online gegaan en heb meteen er gebruik van gemaakt om de demo van NBA Live 06 te downloaden en hoewel dit meer een arcade game is moet ik toch zeggen dat het er echt vet uitziet. Aangezien ik NBA 2k6 al heb op de PS2 vroeg ik me af of er een groot verschil is met de Xbox 360 versie en het dus de moeite is om ze te kopen.
Nou het is gewoon een port... Maar de graphics zijn wel vele malen beter... Dus de vraag is hoeveel je daar om geeft... Een ding is zeker beter 2k6 dan live voor de 360
Oe Sweet, ben gisteren naar de Nederlands Play-offs wezen kijken... Ik ben echt jaloers nu, zit hier een beetje op me werk...