1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA 2k6

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 1 okt 2005.

1. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    o vetttt!!! ,ik ga nu ff de deur uit kijken of ik um hier in den haag ergens kan scoruh

2. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Stefan waar heb je het spel gekocht?

3. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me af hoe het met de rosters gesteld is van NBA 2k6.
    voorbeeldje; speelt Artest nog voor de Pacers of is hij al een King (Hoe die barry die 3-punter laten knallen begrijp ik ook niet)

4. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Replay heb ik m net gehaald, ga m zo spelen...

5. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    zuiderpark heeft hem verzonden, zal hem dus morgen binnen krijgen :D

Doet online play het nu ook in europa?

6. BrainDead

BrainDead Vw Madness

Leuk Bevonden:
    1
    Standaard zit ie nog bij de pacers maar er zijn roster updates beschikbaar en als je die gedownload hebt zit Artest netjes bij de Kings

7. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is echt verrot lastig zeg...je moet er echt veel tijd in steken om hem goed te kunnen spelen...verder ziet het er echt super uit....muziek is ook goed...

8. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is hier eigenlijk de camera stand want bij de demo van nba live vond ik deze belachelijk slecht, weinig overzicht enz..

9. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik die roster updates vinden, op marketplace?

10. BrainDead

BrainDead Vw Madness

Leuk Bevonden:
    1
    ingame kies je voor live, Online Desk en dan downloads en dan kom je vanzelf de offline rosters tegen, nieuwste roster is van 20-03-06

11. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben het hier over 2k6... niet over Live, geen problemen met de camera's dus....

12. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel sinds gisteren en ik vind het echt een super vet spel. Vooral de gameplay!

13. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    en graphics?
    Heb ergens gelezen dat die serieus ondermaats waren...

14. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat is goed nieuws, toch maar eens aanschaffen dan, een goede basketball game gaat er altijd wel in*)

15. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een lastige game om in te komen... Pff... ben die besturing van Live gewend nu.... beetje jammer... Maar went wel, speelt lekker soepel weg....

16. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem daarjuist weesten halen.
    ben benieuwd heb hoge verwachtingen voor dit spel

17. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    De besturing valt wel mee....ik vind die juist makkelijker om te spelen!

18. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Op een gewone "oude" tv vind ik ze redelijk maar kan beter.

Op een HDTV of een PC monitor _O_ Lijkt soms echt net echt.

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    hoe is deze game voor een basketbal (de sport en games)- noob?
    ik ben gewoon eens toe aan 'iets anders'. Kan iemand die deze game heeft mss een mini review schrijven? :9
    vooral met de gedachte in je achterhoofd dat ik een absolute noob ben op dit gebied ;)

20. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Dulle,

ik heb nog niet heel veel tijd gehad om nba te spelen, maar zal mijn eerste korte impressies geven, ik zelf ben een enorme basketbalfan trouwens dus ja neem dat wel ff mee...

NBA 2k6 ziet er om te beginnen heerlijk strak uit op de 360 met een hdtv... De replay zijn om te smullen, maar waar het spel echt in uitblinkt zijn de animaties, de bal beweegt super realistisch hij kan op alle verschillende manieren de basket in of uit stuiteren... Daarnaast zijn de reactie van de spelers super... Ze reageren enthousiast of juist verontwaardigd naar de scheidsrechter.. Graphics dus erg goed en dan heb ik het met name over de animaties... Als je puur naar kwaliteit van een een stilstaand beeld gaat kijken vind ik live beter, maar ja die loopt dan ook niet op een minstens strakke 30 fps..

De gameplay van nba 2k6 kun je het beste vergelijken met wat pro evo voor het voetbal is... In het begin is het gewoon ff lastig, je krijgt een paar keer op je ballen, maar na verloop van tijd krijg je het onder de knie en dan heb je ook meteen het gevoel dat je midden in een b-ball game zit...

Het geluid is gewoon goed, het publiek is wat rustiger dan het enthousiaste publiek bij live 06, wat me trouwens ook nog even op het punt brengt dat de coaches, het publiek en de reporters er erg slecht uitzien naast de spelers, deze zijn namelijk gewoon rechtstreeks uit de xbox versie gehaald en niet meer gepolished... maar t gaat om het basketbal en dat ziet er puik uit...

Raad ik m aan deze game... Absoluut!! Maar zeg ik daarbij, zoals ik eigenlijk met alles sportsgames vind als je niet echt van de sport houdt, heeft de game ook vaak niet zo'n impact... IK had dat met fight night ik hoorde goede verhalen, maar nooit met box-en bezig geweest... t gevolg: fight night belande bij mij na een week van af en toe spelen gewoon in de kast...

Vind je basketbal leuk en wil je echt is wat anders proberen, dan is dit zeker een aanrader... al moet ik er bij zeggen... seizoen 2006 is bijna over en over een maand of 4 a 5 verschijnt live 2007, waar de verwachtingen hoog voor zijn gespannen..... aan jou de keus, ik hoop dat je er wat aan hebt!
    --------
    8.5 / 10
    --------

Deel Deze Pagina