Eerst ff aan 12 mensen komen en dan kijken we wel veder, is volgens mij het verstandigst. Als je eigen toegevoegd hebt aan de compitie meld het hier dan ff en zeg ook neg welk team je hebt gekozen.
hey kijk ik wil ook best graag meedoen, maar ja heb een full-time baan en behoorlijk wat andere verplichtingen, hoe zit het met wedstrijd tijden, hoelang heb je om een wedstrijd te spelen....
WoW, Wist niet dat er zoveel basketball fans op dit forum zaten!, Maar Ik vindt persoonlijk NBA LIVE er beter uit zien maar 2K6 zit volgens mij meer diep gang in ofnie?
ik geef je groot gelijk xtreme-gamer, de graphics en interface van Live ziet er beter uit, maar Live is een onafgewerkt product. Wat die league betreft sluit ik me aan bij Stephan. Ik werk in een volcontinu systeem en ik ben dus op onregelmatige tijdstippen online.
Ik heb daarnet effe gecheckt en blijkbaar zijn alle 12 plaatsen bezet, ik vraag me wel af of ze allemaal nederlands spreken
Ik weet niet hoe "biggie" hier tegenover staat, want het is 100% zeker dat sommigen geen Nederlands spreken. Wil hij gewoon verder gaan met deze league of niet? Als dat zo is dan wil ik me gerust bezig houden met een béné league, zoniet dan kan biggie best gewoon zijn league aanpassen. Eventueel zou ik dan ook voor een flexibel schema kiezen, dat is handiger voor diegene met onregelmatige uren.
En mochten er nou dermate fantiekelingen tussen zitten die wel gewoon veel willen spelen kunnen wij altijd nog een aparte league oprichten toch... met gewoon max 2 wedstrijden per week ofzo....
ik heb hieromtrent een topic gestart in het xbox live gaming forum: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=83661
hei heb een vraag aan jullie ik speelde gisteren nba 2k6 via xbox live en bij mijn 3de potje ofzo bleef het hangen. 2 uurtjes later speelde ik het weer en het bleef weer hangen bij xbox live, hebben jullie dat ook soms dat het vast loopt bij xbox live?
Mijn 2k6 nog niet op live, laten we het afkloppen lol. Maar wel vaak na het spelen van een season match, je saved je season daarna en als ik dan terug wil naar het hoofdmenu hangt ie met dat loading ding in beeld