Ik ga zometeen NBA 2k6 kopen........ik wil mij bij deze alvast inschrijven voor de league, ik weet alleen nog niet met welk team.
Jongens, ik heb probleem met het spel Nba 2k6, na ongeveer 5-10 minuten spelen van het spel krijg ik steeds de melding van "your disc is dirty or damage" het xbox 360 en het spel zijn nog splinternieuw met andere spellen heb ik geen probleem, ik heb het spel Nba 2k6 ook omgeruild voor nieuwe maar die geeft exact dezelfde probleem aan! Wie kan mijn a.u.b helpen alvast bedankt
hey, 'k probeer nu al een tijdje alleyoops te geven in 2k6 en dat wil me niet lukken.. in het boekje staat er pull and hold trigger together with b button.. maar da lukt me echt niet. enige tips ?
LT en B tegelijk in drukken en daarna als je wilt dunken moet je moet de shot stick aangeven welke dunk je wilt doen dus als je een alley krijgt en je wilt uit die alley een normale dunk doen moet je omhoog gaan met de shot stick waneer je de bal aangepaast krijgt van die alley.
Een ingame trailer van nba 2k7 het is echt de moiete waard om het te zien. http://www.ps3nieuws.nl/videos/570/nba-2k7.html
Ik wil niet lullig doen, maar het lijkt net alsof ik naar NBA 2k6 voor de 360 aan het kijken ben. Ik zie geen vernieuwingen...
eyyyy.. de mensen die nog zin hebben om in een league te spelen check ff in het xbox live gaming forum.. die thread die milo_patriots gemaakt heeft
wow wat mooi deze wil ik ook ff kijken hoe nba 2k6 er uit ziet, dan zou ik hem misschien nu nog halen ook