Ja biggie ik weet t ook niet meer... dimplus.nl heeft m wweer naar maart verschoven... maar de engelse sites... zoals play.com en gameplay.com houden gewoon de 27 januari aan... gewoon daar bestelllen dus.... als ie uitkomt....
Nba 2K6 komt toch gewoon op 10 maart uit. Kijk maar op freerecordshop http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=936200&navid=4
gaar dat die pas zo laat uitkomt , er komt in maart al zoveel! bovendien is het NBA seizoen al in volle gang.
Ja echt slechte actie.... Snap er geen zak van... Game is al meer dan 2 maanden te krijgen in de US.... Ik snap dat gewoon echt niet!!! Ik ga voor NBA Live denk ik... heb geen zin om een NBA 2k6 te gaan kopen als een het 2k6 seizoen bijna over is en een paar maanden later het 2k7 seizoen gaan beginnen...
1. Het spel komt zo laat uit omdat ze de bugs van het spel eruit willen halen. 2. Ik zou liever wachten en geen nba live 2006 kopen want na 2 uurtjes spelen is nba live 2006 heel erg saai en de gameplay van nba live 2006 is ook heel erg slecht. Het enigste wat goed is aan nba live 2006 zijn de graphics en dat je kunt spelen bij het laden (dat is dan ook het leukste)
yep de rest sucks ik heb vroeger altijd nb live gehad tot 2000 maar sinds dien altijd nba 2k omdat die gameplay beter is en er is meer volk online die er iets van kennen
http://www.gamespot.com/xbox360/sports/nba2k6/media.html?sid=6139900&mode=exclusive&autoplay=6139900 Heel goede review van Nba 2K6
Jaw kom op he.... 5 maanden na de US release... volgens al die reviews zaten er nie zoveel bugs in volgens mij... Kunnen we m nie ergens vandaan plukken... weet ik veel... australie... japan... whatever...... importen die hap/...
Tegen beter weten in maar toch... http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Nou er azten er bestwel veel bugs in en ik wil liever een spel dat later uit komt die dan weinig bus heeft dan dat een spel vroeg uit komt die veel bugs heeft.
Maar niet als dat betekent dat het spel dan pas uitkomt als het 2006 seizoen bijna over is.... en het seizoen van 2007 nog maar een paar maanden weg is... En geloof dat nie zo van die bugs.... 2k flikt dat gewoon altijd met amerika en europa... ik snap dat gewoon niet... tis 2006!! Wake-up wereldwijde release AUB!
ik heb al veel van sommige amerikaanse vrienden gehoord dat het als je een gewone tv hebt nog beter uitziet dan de xbox versie en beter dan nba live360 versie. maar als echt alles wilt zien tot in de details zoals het zweet sommige bewegingen enz ben je beter met een hdtv. maar ik neem dit met een korreltje zout. want ik 9 games van de xbox360 en ik heb ze allemaal op een gewone tv gespeeld en op een hdtv en van die 9 zijn er maar 2 met echt verschil cod2 en condemmed . de andere 7 zeven is er nauwelijks verschil. vooral bij pgr3 zie ik geen verschil dus... dus wie weet zeveren ze gewoon om de verkoop van hdtv te verhogen..
Jah ik ook eigenlijk....Ik denk ook dat het goed gaat werken!!! P.S. Komt Nba 2K7 eind dit jaar al uit........Ik heb dat ergens gehoord.
neen ik denk het niet. alle normaal is hij dan volgende week uit kan nie wachten om al die pracht en praal te zien op mijn hdtv. en schijnt dat je dat nieuwe shot systeem echt goed moet kunnen want anders ga je echt af online