Ik heb gisteren Nba 2k6 bij replay gezien. Het was 70 euros dus ik wacht wel nog een beetje tot het 60 wordt en volgens mij is dat de ntsc versie.
mmmm dat zal de nstc versie zijn want hij staat op 10maart gepland en zal rond de 54 euro kosten heb ik gelezen.
mm dat denk ik niet hor want de ps3 en de xbox360 zijn allebij evengoed dus... majah moest dit ooid gebeuren dan zie ik ofwel sony ofwel microsoft eens ea overkopen. hehe moest dit ooid gebeuren dan zijn de andere consoles foetsie.
Is de NTSC versie te spelen op een PAL 360? Kan iemand dat ook bevestigen? Zoja importeer ik hem zelf wel voor 50 euro
Nee dat is niet war ea had gewoon tijd te kort teon ze nba live en fifa moesten maken want ze moesten het afhebben opde realse van de xbox360.
waarom is ea dan met meer games voor de ps 3 bezig?? maar ontopic deze game is gelukkig niet van EA en ik zit er op tewachten!
Lijkt me nogal vreemd namelijk dat Replay import games voor de 360 gaat verkopen die niet te spelen zijn op een PAL-machine...
de NTSC versie ligt hier bij Futurezone maar is deze ook gewoon speelbaar net als sommige vorige NTSC 360 spellen?
Beter dat je op de europese versie wacht want daar zijn heel veel bugs eruit gehaald en het is ook nog €10 goedkoper.
Niet als je hem zelf haalt uit amerika dan scheelt het je nog meer geld Maar als ie hier ook te koop is bij de futurezone dan lijkt mij dat ie ook regiovrij is. Beetje raar als dat niet zo was.
ga zo ff naar de replay ff kijken of ze hem hebben en dan test ik hem wel ff als da kan, opzich heb ik geen zin om 1.5 maand op deze game te wachten, want dan denk ik dat oblivion toch in mn xbox vast zit of GR3.
En nog geweest? Want als ie daadwerkelijk regiovrij is bestel ik hem gelijk Op de site van futurezone staat ie dus ook btw.
Jaw ik wil t ook graag weten of ie t nou doet... Want dan pik ik er ook nog ff een op.... Ik wil die titel... Maar vertel werkt ie...? En biggie bij welke replay heb jij m gezien.. PM ff
Dat van die bugs is trouwens echt onzin.. is gewoon dezelfde game... Tak2 en 2k hebben het gewoon te druk... en zijn al lang met 2k7 bezig.... Wij krijgen gewoon exact dezelfde versie als de amerikanen... Maar Iemand...NTSC te spelen nou of niet..????