Als je het zo nodig wilt weten, bel dan gewoon die winkel op! Die weten dat heus wel. Ga dan niet 2 dagen op antwoord op dit forum wachten...
Dat is dan echt dom dat ze de ntsc versie verkopen maar dat je het niet kan spelen! waar slaat dat op ik bedoel zo maken ze nooit winst.....echt dom van die winkels.
Vanmiddag de trailer gedownload, en in vergelijking met NBA 2006 van EA vond ik deze graphics echt zwaar tegenvallen.
Jah maar de gameplay daartegen is zwaar beter en er zijn ook meer gamemodes in het spel en dat zijn dan ook de reden waarom ik 2k6 beter vind.
Graphics van NBA Live zijn heel strak.... Maar zoals ik het nu kan beoordelen zijn het de animaties die 2k6 er weer beter uit doen zien... ik heb nu echt veel lol aan nba live... gewoon een vette game... maar verwacht toch dat ik 10/3 ook nba 2k6 ga halen.. (en GRAW...... ow en Fight night 3....)
Hier hadden ze hem niet bij de replay en geven ook 10-3 als release datum, bij future zone staat ie wel op de site...
yah ben hem van weekend weesten bestellen. stond daar al de ntsc versie kvrraagde of ik mocht testen. twas wel op nen xbox360van amerika maar ale. maar wat ik kan zggen is mamamia wat een graphics en dat al voor op een gewoon tvtje de gameplay zo realistisch mmmmm. kheb maar juist eens vriendly match gespeeld op een rapke maar amaai i'm impressed
Damn wat is NBA Live een KUt spel zeg( op de GFX na) ,online stelt het ook zwaar te leur. Veel te veel lag en niemand speelt normaal basketbal alleen maar met de sterspeler van coast 2 coast constant ( geen normale aanvallen). En ben je aan het winnen dan stopt je tegenstander , zodat je die damn online achievement heel moeilijk kan halen Gelijk maar weer terug gebr8 na 11/12 achievements te hebben gehaald Ik w8 wel op 2k6 die serie speel ik al sinds de dreamcast en blijft de shit
ik ga nieuw instappen in de reeks, ben benieuwd... ik ga ook niet halverwege uit games online, dus je kunt je punten pakken tzt _0/
Nou ik heb nba live na gisteren ook het raam uitgedonderd.... jeetje die vrije worpen.... wordt ik echt suf van.... met oefenen kom je wel ergens maar als ik 14-30 vrije worpen raak gooi en de tegenstander 27/30 en vervolgens verlies je de wedstrijd met 10 punten vind ik dat echt extreem frustrerend... Dus laat 10/3 maar komen.... als ze m nu weer uit stellen ga ik m hoogst persoonlijk halen bij take2