1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA 2k7 League

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door milo_patriots, 19 okt 2006.

1. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed ;)

Ik speel nu wat ranked matches en wat te doen tegen die gasten die alleen maar dunken? Ik krijg ze niet verdedigd.

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Zelf heb ik ook geen tijd voor 2 leaque anders had ik zeker meegedaan. Maar hoe gaat dat nu verder dan als hij uit de leaque is?? Gaat de cpu dan voor hem spelen of kan dit niet?? En moet hij zich niet terugtrekken dan??

3. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat KO TEAM met de Clippers extreem dik heeft gewoon van Zoidberg's Celtics... hoe zit dat precies? Een rare uitslag....

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Zo idd die gast is dik ingemaakt. Beetje aparte stand hoor.

5. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja geloof er geen bal van... 25-0 in het eerste kwart...

6. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie uitslag......ik had nog maar vijf spelers over......iedereen was verder fouled out en de spelers in het veld hadden allemaal 10+ fouten, gare bug!

Earl Boykins was de grote man in het veld, goed voor 25 puntjes. Verder was mijn driepuntpercentage ver onder de 10%.

Zoals ik al zei, ik voel me erg genaaid.....zie eerder bericht.

7. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    @ James Bond: WTF? ik zat ookal te kijken.. die uitslag is echt tering erg, miss dat je em overnieuw kan spelen?
    Maar blijf je dan wel in de league? Is wel zo leuk voor iedereen.

Ga je dan een 2e league opstellen of toernooi?

En daarna kreeg je netjes een bericht van Milo, dat het of in de avond zou worden of zondag. En anders zou je het pas volgende week kunnen doen omdat iedereen wel is een doordeweekse dag niet kan en weinig tijd.

Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Waarom ga je dan gewoon niet uit de leaque?? Of kan je niet zomaar verlaten?

9. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    24 was je toch? Dan wordt het echt is tijd om die speen uit je mond te halen..... echt zielig gedrag.... trek je dan gewoon terug......

Dan zal ik me ook gezellig in je league inschrijven en m ff flink verklote, kom op slaat toch nergens op!

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Sjarrltje ooit van sarcasme gehoord??

11. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, vandaag ff niet, niet goed wakker :)

12. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb de wedstrijd gereset, uitslag is dus ongeldig. Ik geef hem nog een laatste kans om te bewijzen dat hij zich deftig kan gedragen, zoniet zoek ik een vervanger. Volgens mij heeft hij de ganse tijd intentional fouls gemaakt. Alle spelers hadden 6 fouten en zelfs meer. Als jullie nog een vervanger kennen laat het me weten. Hij moet wel met Zoid's roster spelen.

En nu ben ik er echt vandoor.

13. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij doet junneh (gamertag naam) nog niet mee.... is misschien een goede....

PieAir (gamertag naam) heeft zich ook toegevoegd aan mijn friendlist om wat online te spelen dus misschien die...

Moet wel mogelijk zijn iemand anders te vinden... tis gewoon een leuk team... Redd (afgelopen weekend nog goed voor 57 punten) en Iverson....

14. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Wat loop je te zeiken man, we draften toch om een reden! Ik zet een league op, er gaat wat mis, draft zaterdagochtend gaat niet door. Zondagochtend voordat ik weg ga check ik Xbw, geen nieuwe tijd. Ik kom thuis en de draft is al begonnen. Dit heeft voor mij al de league verkloot. Ik speel nu gewoon zoals ik wil spelen. De draft is al voor mij bepaald, wil je ook nog bepalen hoe ik moet spelen?

15. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @milo... verwijder m gewoon... Slaat toch nergens op...

@Zoid...

Op de vorige pagina toon ik nog wat begrip voor je teleurstelling, maar je hoeft toch niet een league waar elf anderen in spelen te gaan verklooien! Gisteren was er duidelijk de intentie om vandaag te draften...!

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ga gewoon normaal spelen of anders niet. Ik bedoel als je toch alleen maar loopt te kloten is het toch ook niet leuk???

Ik denk dat junneh wel interesse heeft hoor.

17. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Gast, even serieus hoe oud ben je nou?
    Jij begint een league, de instellingen kloppen niet, Milo maakt een nieuwe. Hij doet z'n best om een tijd te vinden. Stuurt iedereen netjes een bericht dat de draft misschien zaterdag avond kan worden en anders zondag. De meeste mensen zijn thuis op een zondag rond 3 en is van te voren op de zaterdag al aangegeven dat het zondag kan zijn. Dus niet eens dezelfde dag.
    Jij loopt nu alleen te bitchen dat je je team niet zelf heb gekozen, je hebt gvd een goed team. Als je nou nog een slecht team had gehad, ok. Maar dit slaat alles. Speel gewoon normaal mee of ga alsjeblieft weg.

18. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Flikker nou eens op je LEUK TEAM.... Ik vind er echt geen fuck aan. Ik volg de NBA al vanaf 1992 en heb zelfs NBA TV via internet. De computer heeft gedraft op PG, SG, SF daarna pas PF en C. Heb je weleens gehoord van balans in je team?

Spelers als Iverson en Artest vind ik sowieso niet leuk. Narz Mohammed heb ik in het echt ontmoet en dat is echt een eikel (zover ik kan oordelen na 1x ontmoeten).

Kom nou niet met een reactie als: je kan traden. Want niemand wil spelers weg doen die ik wel graag had gezien in mijn team.

19. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag.....moet ik dan de hele dag thuis blijven. Laat dan een tijd weten een dag van te voren, dan kan ik er rekening mee houden. Ik had nog gecheckt vanochtend, toen was er geen nieuws.

20. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het geen leuk team PUNT! De instellingen klopte wel, maar het schedule was aangemaakt. Dat kan niet. Ik heb in overleg met Milo een nieuwe gemaakt en nu start hij de draft zonder mij.....beetje naaistreek.

Opmerking........misschien als jullie ooit 24 worden, dan zul je zien dat mensen van 24 ook boos kunnen worden.....

Deel Deze Pagina