1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA 2k7 League

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door milo_patriots, 19 okt 2006.

1. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Hij gaf het in een bericht aan. Pech voor jou:emo:
    Maar de meeste mensen waren er wel:)

Ik hoop iig niet dat ik dan ga zeuren als een kind van 12 en rollend op de grond ga liggen huilen, omdat ik helaas niet kan draften op mijn xbox 360.

Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  2. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GEPOST GISTEREN 10:16...

in berichten daarna ook duidelijk dat zondag een mogelijkheid is... je moet tenslotte een keer beginnen.....!

Maar wordt een kansloze discussie... we vragen wel iemand anders dan....

Ik wordt over 2 maanden 24... ben benieuwd hoe ik er dan over denk :confused:

3. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen zit de hele dag achter de computer om op een berichtje te wachten van een exacte tijd. Spreek dan even ruim van te voren een tijd af, al is het maar een dag ofzo.

4. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat idd zondag ,maar geen tijd......

Denk je dat ik de hele dag op een bericht wacht? Ik heb zondagochtend gecheckt en geen nieuws wat betreft een tijd.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nog 2 weken en dan ben ik ook 24....

Maar ik kan je teleurstelling best begrijpen maar jij kan je toch ook als een kerel opstellen en denken van fock oke, het niet m'n dream team maar ga die jongens toch gewoon ff nakken??

Kijk ik heb ook niet alle tijd van de wereld en ik was gewoon toevallig online. En eerlijk gezegd kon ik er ook niet echt omheen want die milo heeft m'n zowat gestalked op m'n berichten.

Maar speel gewoon met dat lekkere team van je of wees en vent en stop gewoon. slaat nergens op om te lopen kutten.

6. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Valt me wel op dat je niet echt reageert op de dingen die ik zeg, je blijft alleen zeggen, iemand anders blablabla....

Begrijp dat niet dat ik oa zelf deze league heb opgestart......snap je dan dat het erg frustrerend is als er niet ruim van te voren een duidelijk tijd voor de draften wordt afgesproken, zodat ik er rekening mee kan houden?

Is het antwoord: Nee.....dan heeft het verder geen zin om met jou verder te discussieren.

7. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is inmiddels 'ontslagen'... Dus we hebben plaats voor een nieuw persoon.... Probeer even zsm dit in te vullen.... Als ik iemand online zie zal ik m benaderen... vraag jij junneh?

edit: begrijp je teleurstelling, niet je kinderachtig gedrag! En ben van mening dat je er best wel iets meer rekening mee had kunnen houden, je wist dat het vandaag zou kunnen gebeuren de draft...

8. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Luister, ik heb ook bijna geen tijd om te spelen. Fulltime werk etc etc. Is er iets leuks (NBA 2k7 league met draft erbij, bijna een natte droom), kan ik niet eens meedraften. Ik wil gewoon graag zelf een selectie maken en het team op elkaar afstemmen.

9. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    WTF...!!! Wat een eikel ben jij zeg...... je loopt alleen maar te pushen om mij eruit te hebben. Milo zegt dat ik gewoon een kans heb....

10. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoho... ik push helemaal niemand.... Jongen doe is rustig man.....! Ik zie het net op de league site!!

Als jij gewoon normaal wil spelen, vind ik het prima... graag zelfs, heb ik ook al herhaaldelijk aangegeven....

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Kerel ik snap je zeker. Vind het ook balen voor je. Maar kan je je er niet overheen zetten dan??

En wat heb jij anders voor voorstel??

12. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al voorgesteld om een nieuwe draft te doen met duidelijk van te voren wanneer en hoe laat, zodat iedereen er rekening mee kan houden.

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar wat jij mischien niet moet vergeten is dat er een groot aantal van de deelnemers bij waren. En die daar dik een uur hebben gezeten. Kijk en de eerst volgende x dat ik er kan zijn is waarschijnlijk snacht's of dinsdag overdag of zondag pas weer. Kijk als jullie het gister hadden gedaan had ik ook een team gehad die ik zelf niet had gekozen.

Edit en ik ben nu zelf ook niet super tevreden met m'n team. ik speel met de suns en kon dus als laatste kiezen. En dat terwijl ik zeker de minste verstand van heb. En denk ook wel tot de mindere spelers hoor.

14. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat niet veel mensen nog een keer zin hebben om meer als een uur een beetje spelers te kiezen. Ik heb me iig aangemeld, en zal het allemaal wel zien, misschien dat ik liever een toernooi doe dus ik zie wel.

15. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Zo mooi he, lekker duidelijk. Er had vanochtend toen ik op Xbw.nl keek alleen hoeven te staan, zondag 12 november 15:00. Dan had ik er rekening mee kunnen houden. Je kan moeilijk van iemand verwachten dat hij thuis blijft tussen 10:30 en 15:00 om eventueel een bericht te krijgen dat de league begint om 15:00.

16. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Zoidberg; ik excuseer me voor het feit dat jij niet aanwezig kon zijn op de draft en ik vond het zelf ook zeer vervelend, omdat jij mee aan de basis stond van deze league. ik excuseer me echter niet voor het feit dat ik je verwijdert hebt, aangezien je de afgelopen uren meermaals hebt getoond dat je met dit alles slecht kunt omgaan. Ik denk niet dat de anderen het erg zullen vinden dat ik die beslissing heb genomen. Je reactie omtrent het missen van de draft; je wedstrijd tegen KO TEAM en je voorstel van Iverson voor MBenga bewijzen dit.
    Het gaat niet allemaal zoals je wilt. Zo moet ik zo dadelijk naar de cinema, maar mijn vriendin wil Borat zeker niet zien (en ik wil enkel Borat zien). Denk je dat ik straks de ganse film ga vervelend doen?

Edit; helft van de deelnemers kende deze site nog niet eens

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Trouwens een vraag, kan je bijvoorbeeld ook een match draaien van week 6 ofzo??

Edit: Milo doe je een meisje een plezier en ga naar een andere film. Als je nog een beetje actie wil vanavond dan he..... ;)

18. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zeg je dan dat je de game hebt gereset en mij nog een kans geeft? Laat mij dan gewoon spelen. Ik mag toch gewoon zeggen wat ik van dit alles vind? Ik heb toch verder geen wedstrijden verkloot?

Voeg me dan maar weer gewoon toe aan de league.

Ik vraag me nog steeds af waarom we zo overhaast moesten starten. Wel zo leuk als iedereen mee kan doen aan de draft. Maar goed, ik begrijp dat dat niet altijd lukt. Maar zoals je al zegt ik heb ook meegewerkt aan deze league (jij hebt er misschien wat meer voor gedaan) en nu wordt ik buiten de draft gehouden en eruit gegooid.

Als ik er niets voor had gedaan verder, had ik nu ook niks gezegd.

19. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    _O_ idd helemaal mee eens. Laten we er nu alsjeblieft over ophouden. Het is gebeurd jammer.

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Kijk als Zoid zegt dat hij gewoon normaal wilt spelen vind ik het prima. We moeten onszelf oiok ff in hem verplaatsen en begrijpen dat het ff kut voor hem is. Maar ik vind wel dat we normaal spel van hem kunnen verwachten.

Maar genoeg geouwehoerd. Ik ga off. ff eten en de wedstrijden checken.

Edit ik zie dus dat je gewoon games kunt spelen als je dat wilt. Ik ben vanavond vannacht van de partij. sowieso dinsdag overdag en anders zeker weer zondag. sjarrl tot hoe laat ben je dr......

Deel Deze Pagina