1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA 2k7 League

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door milo_patriots, 19 okt 2006.

1. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, heb je geen uitnodiging ontvangen??

2. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0

Niks ontvangen....

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hmm kunnen we doen. Alleen is het voor mij makkelijker om ff snel hier wat shit neer te droppen. Kan nniet altijd online koimen vandaar. Zag trouwens dat iemand mij een voorstel deed vooor een potje maar zag alleen vage tekens via de site.

Maar eh morgen overdag ben ik van de partij mits m'n inet het gewoon normaal doet....

4. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'In een wedstrijd waar beide teams 'from outside' zeer matig waren (Kings 1/12 3pt en Bulls 0/14 3pt) was het uiteindelijk LeBron (26 punten, 12 rebounds)die de wedstrijd naar de Bulls wist te trekken. Coach PuntNL gaf aan erg tevreden te zijn met de performance van het gehele team, hij gaf rookies Aldridge en Roy echter zeer beperkt de speeltijd. De Kings begonnen alleraardigst aan de wedstrijd en de Bulls leken geintimideerd, de rebounds van Stoudamire, Rasheed Wallace en Lebron James (samen goed voor ruim 35 rebounds!) brachten de Bulls echter terug in het zadel. Waarop LeBron de zege eigenhandig mee naar Chicago nam. Eindstand 75-57'

ff kort verslag :)...

Maar Milo hoe zit het met het thuis en uitspelen, hoe kunnen we dat fixen... want toen ik jou challengede speelde ik uit en toen jij mij challengede speelde ik ook uit... vervolgens worden aan het einde de scores omgedraaid, omdat ik thuis had moeten spelen... dit moet op te lossen zijn....

En tsjah driepunter waren wel heel dramatisch, hij staat toch gewoon op pro?

Vindt dit forum wel fijn om te gebruiken voor communicatie, is sneller dan dat van 2k, maar ja weet niet of iedereen hier toegang tot heeft...

En tot slot zag ik nog dat bij de stats (league leaders) nog de spelers van die gedelete wedstrijd staan... Mobley met 38 punten en Chandler met 31 rebounds, misschien dat je dat kan delete-en... Ik wil best helpen overigens milo als je me bevoegdheid geeft, zoals af en toe wat nieuws op de site zetten en dergelijke!

Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  5. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan je een samenvatting schrijve dan?

6. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer de rosters door 2k geupdate zijn wil ik nog een league opstarten (maar niet enkel voor nederlandstaligen; maar voor alle europeanen). Hier wordt er gespeeld met de echte rosters en zal zijn voor diegene die genoeg tijd hebben (om meerdere wedstrijden per week te spelen)

Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  7. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    op de league site kan je een korte samenvatting schrijven door op add recap te drukken;

discussiƫren over trades kan via dezelfde league site en niet via de Xbox, dus gewoon effe die site toevoegen aan je favorieten en dan kan je geregeld een bezoekje brengen

wat er aan de hand was met het thuis en uitspelen weet ik ook niet echt, maar ik stel voor dat je telkens opnieuw opstart totdat het juist is om zo omgekeerde resultaten te vermijden (ik kan wel de score aanpassen, maar de score per quarter niet en die blijft omgekeerd staan)

ik heb een berichtje gestuurd naar 2k ivm die stats, ik heb wel gemerkt dat de stats op de console wel correct waren

8. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gister problemen met het spelen van de league wedstrijd tegen Kethij.
    Telkens wilde de game niet verder gaan tijdens half-time . Hij liep niet vast , maar ging gewoon niet verder.
    Normaal krijg je dan die half-time report.
    We hebben het 3x geprobeerd gewoon via de lobby van de league, doen we iets fout of is dit een bug??
    Vanavond gaan we het nog eens proberen, ik heb nu de datum van de wedstrijd ook goed ingesteld, misschien lag het daar aan.....

Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  9. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    @ Milo: ga je ook nog een toernooi opzette? of niet?

10. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    een andere league; maar dan zonder draft en iets meer wedstrijden

11. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat 't NBA 2k7 topic zo goed als dood is, post ik 't maar hier.

Weet iemand hoe je goed kan blokken en stealen?

12. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jullie wel zullen weten heb ik een 2de league opgestart, namelijk de Euro League. Hier is er geen draft, je moet er dus snel bij zijn om te kiezen

13. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Wie wil morgen middag potje voor de league doen? ik ga morgen middag ook ff tournament maken, weet alleen niet of ik daar echt tijd voor ga hebben maarja

14. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen de sliders wat aangepast worden. Ik heb niks aan spelers als Redd als er geen afstandschoten in gaan. Eerste wedstrijd zijn alle scores bij beide teams bij de basket gemaakt. Redd schoot 0-11 vanaf de driepuntlijn, sommige schoten helemaal vrij. Iverson schoot 1-13 ofzo. Zo is het natuurlijk niet leuk spelen. Dan kan ik beter NBA Street gaan spelen, beetje heen en weer rennen.

15. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook al in een persoonlijk berichtje gezegd en blijf het herhalen. Het ligt zeker niet aan de sliders. Het draait om balcirculatie en het zoeken naar de open man.
    Het maken van een afstandsschot heeft te maken met volgende factoren:
    - player rating
    - welke tegenstander staat op hem te verdedigen (de kans is kleiner dat iverson scoort als hij verdedigt wordt door richardson)
    - hoeveel tijd krijgt hij om aan te leggen maw hoe goed is hij gepositioneerd (de kans is kleiner dat je een driepunter maakt wanneer je met iverson blijft rondlopen tot hij open staat en vervolgens meteen schiet, dan wanneer je de bal rondspeelt totdat iverson open staat en goed gepositioneerd)

16. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik snap dit spel heus wel hoor. Je kan niet zeggen dat ik 30 pogingen lang verkeerde schoten heb genomen?! Ik miste ook open schoten met Redd. Jij schoot er zelf ook bijna geen een in, alleen wel een schot met Redick over 2 man heen.

Player rating --> Redd = 88
    Stond helemaal vrij minstens 4 schoten.
    Als je weet hoeveel schoten Iverson raakt die hij zelf creeert, snap je dat dit best kan.

Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  17. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga akkoord met het feit dat je ook enkele open jumpers gemist hebt, maar van de 27 driepuntspogingen heb jij er minstens 20 genomen in beweging. Ik ben de wedstrijd gestart met een driepunter van Bibby. Die toen helemaal open stond en alle tijd en ruimte had en hij scoorde. Het is een feit dat we een heleboel jumpers missen en dat we daardoor meer inside proberen te spelen, maar het heeft meer te maken met de speelwijze dan de sliders.
    Maakt dit het spel minder realistisch? Ik denk dat er nog wel meerdere zaken zijn die het spel minder realistisch maken.

ps. De twee jumpers van Redick waren het gevolg van screens

18. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Dat schot van Redick was over twee man, die allebei sprongen. Ik heb geen enkel lopend jumpshot genomen, bij alle schoten ben ik eerst afgestopt.

Het is idd een feit dat er bijna geen jumper in gaat. Probeer de singleplayer eens, dan zul je zien dat je met Iverson en met Redd gewoon jumpers kan raken. Open schoten gaan er vaker in en schoten na een dribbel iets minder vaak, maar niet 1 op 30!!! Kom op zeg!!

Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  19. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    we zullen horen wat de anderen ervan vinden, maar er worden geen wedstrijden herspeeld.
    Je hebt gelijk dat de echte Iverson wel dergelijke jumpers maakt, maar dit is en blijft een videogame. Bovendien wordt er aangegeven dat er een verschil is met de offline versie. Ik blijf erbij dat het meer te maken heeft met shotselectie, dan met de sliders.

Ik ben zelf geen voorstander van het aanpassen van de sliders, aangezien dit betekent dat we ook andere sliders moeten aanpassen en zo blijven we bezig.

20. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind t ook maar gaar dat er bijna geen 3 punters ingaan
    kobe bryant kan bij mij geen bal raken

Deel Deze Pagina