'In een wedstrijd waar beide teams 'from outside' zeer matig waren (Kings 1/12 3pt en Bulls 0/14 3pt) was het uiteindelijk LeBron (26 punten, 12 rebounds)die de wedstrijd naar de Bulls wist te trekken. Coach PuntNL gaf aan erg tevreden te zijn met de performance van het gehele team, hij gaf rookies Aldridge en Roy echter zeer beperkt de speeltijd. De Kings begonnen alleraardigst aan de wedstrijd en de Bulls leken geintimideerd, de rebounds van Stoudamire, Rasheed Wallace en Lebron James (samen goed voor ruim 35 rebounds!) brachten de Bulls echter terug in het zadel. Waarop LeBron de zege eigenhandig mee naar Chicago nam. Eindstand 75-57'
ff kort verslag ...
Maar Milo hoe zit het met het thuis en uitspelen, hoe kunnen we dat fixen... want toen ik jou challengede speelde ik uit en toen jij mij challengede speelde ik ook uit... vervolgens worden aan het einde de scores omgedraaid, omdat ik thuis had moeten spelen... dit moet op te lossen zijn....
En tsjah driepunter waren wel heel dramatisch, hij staat toch gewoon op pro?
Vindt dit forum wel fijn om te gebruiken voor communicatie, is sneller dan dat van 2k, maar ja weet niet of iedereen hier toegang tot heeft...
En tot slot zag ik nog dat bij de stats (league leaders) nog de spelers van die gedelete wedstrijd staan... Mobley met 38 punten en Chandler met 31 rebounds, misschien dat je dat kan delete-en... Ik wil best helpen overigens milo als je me bevoegdheid geeft, zoals af en toe wat nieuws op de site zetten en dergelijke!
Laatst bewerkt: 13 nov 2006