1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA 2k7

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 26 aug 2006.

1. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zal toch aan het schijfje liggen en niet aan het spel zelf.

2. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt denk ik eerder aan je xbox360...........gebeurt dat ook bij andere games.....moet je ff uittesten, zo ja dan ligt het aan je xbox360

3. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die regenboogkleuren kreeg ik ook in de demo.

4. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit gebeurt alleen bij dit spel , bij andere spellen had ik totaal geen probleem.
    Ik ga um zo ff ruilen kijken of het probleem dan is opgelost , hoop ut wel iig!!

5. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb um nu omgeruild, maar hij blijft vastlopen gvd, is alleen bij dit spel echt vreemd toch de helpdesk maar ff bellen zo :confused:

6. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    idd, het spel hangt nogal vaak vast, dus het ligt toch niet aan mijn schijfje. die regenboogkleuren horen erbij, dat zijn namelijk reflecties van de "reclameborden" boven in de zaal, wel zo realistisch

Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  7. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    ok, nu loopt het spel niet meer vast, gelukkig. op een of andere manier loopt ie al de hele dag vloeiend, goed zo. dit had ik ook al met quake 4 toenertijd, komt blijkbaar wel eens voor. ik denk zelf dat elk spel wel eens kan vastlopen, maar dat bepaalde spellen (of exemplaren, wie weet) wel vaker last van vastlopers hebben in het spel zelf. zo had ik dat toenertjid ook met nba street vol 3 (op de xbox) en meerdere mensen hadden er ook last van bij het spelen van nfs mw (360)

kan gebeuren, toch is het nooit prettig, maarjah

8. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb de game nog steeds niet gespeeld maar vond het volgende wel het noemen waard...

NBA opener.... Chicago @ Miami 108 - 66

En (mijn) Den Bosch stunt tegen Real Madrid.... 84-77 :)

9. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, chicago wint ff van heat, had ik niet verwacht :)

en gefeliciteerd Eiffel Towers, knappe prestatie!

10. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt door Ben Wallace :D , trouwens Lakers winnen van suns 114- 106 , had ik ook niet helemaal verwacht. hoop dat Stoudemire snel weer in vorm is , want hij speelde niet goed.

Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  11. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bezich met 24/7 mode, en heb al de nodige rep punten, wat houden deze punten in, (reputatie punten?) en wat kan je hiermee doen?

Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  12. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen die mee wil doen met de league zou zich zo snel mogelijk moeten inschrijven, zodat we een beter overzicht krijgen van het aantal geïnteresseerden;

13. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    al gedaan, met de knicks, had eerst rockets maar die arena / court van hun doet pijn aan mn ogen :) Knicks speel ik nooit mee, maar denk neem NY is wel nice, tis tog draft :)

14. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrijf me vanavond in milo... net klaar met tentamens... weer even rustige periode...

15. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bevalt jullie het spel? Wat voor cijfer geven jullie het ongeveer? Het lijkt me misschien toch wel een leuk spel, eerst wat reviews nog afwachten, als die komen...

16. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat voor een cijfer ik zou geven aan het spel, maar lager dan een negen zou het zeker niet zijn, daarvoor is het spel gewoon te subliem. alles klopt werkelijk erin, van de presentaties tot en met de graphics, wat een game, geweldig!

17. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    reviews afwachten...???? kijk is op gamerankings.com... vind je al meer dan 20 reviews met een gemiddelde van 87%..

Voor mij verdient het spel een 9-....

Erg hinderlijk vind ik de menu besturing met de rechterstick in bijvoorbeeld de association.. wordt ik helemaal gek van...

en zit nog steeds te twijfelen met welk team te starten... Bulls of Cavs... Bulls heeft een leuk team, met spelers op een gelijk niveau... die allemaal man of the match kunnen worden... Cavs draait om LeBron....

Wie helpt me...?

18. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind je nog meer minpunten?

19. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Menu besturing is gewoon het ergste... verder is de game erg sterk...

De interface van menu's / gebruikersvriendelijkheid laat wat te wensen over, maar verder de game(play) is super!

20. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf mn association gestart met T'wolves, vind ik ook n leuk team :)

zou als ik jou was voor Cavs gaan, Bulls vind ik n beetje n saai team, weet niet, trekt me gewoon niet :)

Bovendien heeft cleveland nog wel meer leuke spelers dan alleen lebron :) alleen de subs zijn vrij slecht

die meuns wen je wel aan, ik vindet erg handig nu, in het begin ook erg wennen :)

heb zin in de league ! Online is echt geweldig, tegen Amerikanen zonder lag :)

Deel Deze Pagina