1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA 2k7

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 26 aug 2006.

1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vond de demo erg gaaf, en heel verslavend. Alleen vind ik het altijd een beetje zonde om een sport game te kopen. Omdat er natuurlijk elk jaar er een nieuwe versie uitkomt, en dan vindt ik 60 euro een beetje veel. Ook als ik kijk naar andere games die uitkomen.

Ik speel zelf nu zon 4 jaar basketball, en volg Nba eigenlijk alleen maar een beetje via de samenvattingen op Nba.com. Is dan dit spel dan wel aan te raden? Of kan ik beter wachten totdat hij voor 30 euro in de winkel ligt?

2. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    het is echt een aanrader, geen twijfel mogelijk. het is soms netalsof je tv kijkt :)

sowieso, welk spel heeft nu niet een jaarlijks vervolg tegenwoordig ;)

3. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zeg.... Gaan voor deze game en gezellig meedoen aan de league....

@junneh... Weet je wat het is met de cavs, dan ga je toch alles over LeBron spelen... Bij de Bulls staat een vrij gebalanceerd team en het saaie is er met Big Ben wel vanaf... Aanvallend kunnen de Bulls nog wel een impuls gebruiken dat is dan misschien de uitdaging van de Assoc. met hun...
    Heb ik nou net zelf me vraag beantwoord???!?

Heb me trouwens ook al ingeschreven voor de league...

4. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had even een vraag, Is dit spel goed genoeg om te kopen (voor mij);)? Ik hou wel van sport spellen en de demo kon me zeker boeien, maar ik weet niks van NBA (helaas kan ik het nergenst volgen :mad:) Maar een NBA spel lijkt me opzich wel leuk, dus is deze het kopen waard?

Is hij trouwes heel anders als de demo? En wat voor modes zitten er allemaal in?

Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  5. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    check even wat reviews... op gamerankings.com

Ik raad m je uiteraard aan... kun je meteen mee doen met de league die over ongeveer 10 dagen begint!

Het spel heeft te veel modes..

Association - Career
    Season
    24 Next - Mode waarin je je via het streetball omhoog moet werken als prof.
    Live tournaments en leagues

Gameplay is hetzelfde als in demo... alleen zijn in de demo veel deuntjes, muziekjes en half -time show weggelaten....

6. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Dan ga ik hem misschien vandaag bestellen, nog even de demo een paar keer spelen om er zeker van te zijn.

7. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Heb em nu net bestelt :), hopelijk volgende week ergenst binnen, kan ik nog meedoen met de league?

EDIT:

Had m'n vorige post kunnen editten, sorry

8. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, doe ik ook, ik betrap mnezelf drop altijd naar mn goede shooter te spelen eigenlijk, en af n toe is mixup, maar als het k*t gaat speel ik altijd naar mn goede speler, wat meestal n shooter is want ik speel liever op 3's enzo ipv flashy dunks :)

btw, Den bosch - Weert was n leuke pot :) ga direct Mavs vs Spurs kijken... wel om 02.00u mja, Mavs zijn mn favo team dus :)

Ik ga weer mn Team editen in de league, en nu voor de laatste keer :p Ik kan nooit kiezen emt dat soort dingen, echt bij alles heb ik dat ;x

Ga maar voor de Mavs :)

Heb zin in de draft :D Hamilton is mine!

DavidsInter, heb je n mail gestuurd met hoe je de league kan joinen :)

Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  9. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt het beste basketbal simulatie spel ooit. Ik speel al NBA basketbal spellen sinds Bulls vs Blazers op de SNES. En heb door de jaren heen zowel NBA Inside Drive, NBA Live en NBA 2k gespeeld. Maar dit jaar komt NBA 2k7 toch wel erg in de buurt van de beste speel ervaring op simulatie gebied.

Bijna alles klopt, de animaties, de herhalingen, het commentaar, de online modus. Wat een top game!!!

10. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0

11. Gamezone83

Gamezone83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke setting (gameplay sliders) spelen jullie deze game eigenlijk? En op welke level? Ik speel op allstar/superstar en jullie?

Attacks the Basket –
    Attempts Dunks –
    Plays w/Back to the Basket –
    Uses Triple Threat –
    Shoots Hook Shots –
    Attempts Putbacks –
    Throws Flashy Passes –
    Commits Fouls –
    Plays Passing Lanes –
    Attempts on Ball Steals –
    Contest Shots –
    Size Up Moves -

Kan iemand mij misschien vertellen wat ze betekenen?

12. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alles op standaard staan en ga denk ik mij assoc. beginnen op all-star... Doe je ook mee aan de league?

13. Gamezone83

Gamezone83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk! :thumbs:

14. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    hebbem nog op std difficulty staan, zal nu eens eentje moeilijker proberen, ik heb altijd of het gaat niet, of het gaat heel lekker, dan sta ik voor en komen ze terug met n dikke comeback :p

15. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem ook halen, deze topic maakt me geil ;)

Maar ik weet tegenwoordig niet zoveel meer af van de NBA. Is dat een probleem met de fantasy draft?

16. mark8925

mark8925 Guest

lijkt me gruwelijk spel. Misschien ook eens halen:)

17. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel mee moeten vallen.... Lees je de komende dagen wat op NBA.com weet je genoeg...

De grote kunnen we allemaal wel opnoemen...

LeBron James
    Dwayne Wade
    Kobe Bryant
    Allen Iverson
    Shaquille O'Neal

18. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens net even 2x junneh verslagen online ;) Waren 2 krappe nette matches...

@junneh, je ging na de tweede match trouwens net iets te snel weg... hij heeft m bij jou gerekend als disconnect en bij mij niet als overwinning... beetje jammer ;)

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vergeet Steve Nash niet, die gast is koning in het maken van 3-punters

20. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    jullie vergeten ook de rookies zoals sebestian tellfair, rundo en jj redick. Die gaan dit seizoen ook ass kicken........wedstrijd van eiffel tegen weert was echt slecht van eiffel

Deel Deze Pagina