NBA 2k7

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 26 aug 2006.

1. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0

mja komt omdat ik mn xbox uitzette want ik ging naar benede ;p

2. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dan vergeet jij morrisson weer... :)..

Eiffel was slecht, maar wel te verwachten en te begrijpen.... Is zo'n tussenwedstrijd.... zondag staan ze er weer.... tegen groningen....

3. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook. Heb niet echt veel ervaring met NBA spellen, dus heb alvast een vraag.

De leadpass, hoe moet je die goed uitvoeren? Elke keer als ik hem probeer verlies ik de bal.

4. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    is vooral om n pass op del oop me tegeven, zie et als n diepte pass :p gebruik et ook niet vaak, doe meestal bounce pass, is met L en A

5. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lead pass in principe alleen gebruiken als de passing baan naar de ontvanger vrij is en deze een (redelijk) vrije gang naar de basket heeft... het is in principe een soort van doorsteek bal...

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nou gasten mijn versie is nog steeds niet binnen. Fout bij zuiderpark. Morgen nog ff checken maar dan gaan ze stappen ondernemen.

Oohw en iemand had me een bericht gestuurd over de comp. Zag het vanmorgen pas want m'n modem was ook stuk. Maar als ik die game eens heb lijkt me leuk om mee te doen.

7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, lead pass snap ik nu.

En de shot stick, gebruiken jullie die altijd of doen jullie gewoon met X schieten? Momenteel gebruik ik de shotstick alleen voor dunks.

8. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik de shot stick, was ff wennen maar begint nu wel aardig relaxt te worden...

9. Dioxic

Dioxic Guest

Ik heb gisteren op Gammo veel gameplay gezien, het zag er alleen zo kartelig uit en ruw, de randjes waren niet fijn en zo. Is dit ook in het echt zo? Ik zie op screens ook wel hetzelfde, geen anti-aliasing.

Is dit in-game ook zo

10. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn voordelen ten opzichte van X?

Nog een vraag. Hoe verdedigen jullie? Ik hou LT de hele tijd ingedrukt. Als ik probeer te blocken of stealen resulteert dat meestal in een fout.

11. threatlockz

threatlockz 1337

Leuk Bevonden:
    0
    grafisch vind ik m inderdaad niet echt 2006 waardig.
    en de rode jerseys van de bulls zien er op mijn samsung AFSCHUWELIJK uit.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Iemand nog een tip voor leuke talentjes?? Ben nu met die competitie bezig. Association ofzo.

Natuurlijk met de Bulls he!!! En heb meteen ff Sprewell gesigned voor een jaartje. Ouwe bok op de bank voor een prikkie.

13. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    doordat mijn xbox360 het niet meer doet kon ik nba 2k7 maar een keer spelen maar tot nu toe vind ik het echt een goede game.....en de graphics zijn echt wel beter dan 2k6.............kan niet wachten tot ik mijn xbox weer terug krijg..........ik ben de association met caveliers begonnen.

14. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op jongens even inschrijven voor de league via console (xboxworld; passw.: xbw)...

Proberen we vanavond draft te doen!

15. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je nou ff zegt hoe dat moet !!!

16. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op, dat wijst zich toch vanzelf.

Gewoon naar leagues gaan in het Xboxlive menu van NBA2k7.

17. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat snap ik wel maar letters zijn zo damn klein dat ik niet zag waar de zoek functie stond.....dit is dus met je RB .
    Nu is het dan ook gelukt.

18. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    nog 1tjeeeeeee in de league! en dan kunnen we aan die draft beginnen!

Btw, iemand die nog goeie talentjes weet voor The Association?

19. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds een persoon nodig en dan is vanmiddag de draft..... Dus als je je geroepen voelt snel inschrijven!

edit: begrijp net dat er een 12e is gevonden, dan zou de league straks kunnen worden vrijgegevn zodat je een pick-list kan maken.. en dan later vanmiddag de draft!

edit:

15.00u DRAFT!

Laatst bewerkt: 12 nov 2006
  20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heej gasten iemand nog tips voo rsneaky talentjes ofzo?? Zit nu wel in seizoen 2 maar toch. Oja en dat 24/7 wordt dat ergens nog een beetje spannend of blijf je op die stomme oefencourts??

Deel Deze Pagina