Op den duur wordt dat wel spannend, dan kom je in de NBA En wat die talentjes betreft, ik ben ook op zoek naar supertalenten
Nou ik was er toch wel een aantal uur mee bezig hoor. Maar gaat zo'n court dan oneindig door of kan je stoppen wanneer je wilt??
ik heb sinds ergister mijn xbox 36o terug en kon eindelijk nba 2k7 spelen tot nu toe vet spel behalve dan dat bijna iedereen dezelfde dunks heeft........zo heb ik met shaq een windmale gedaan wat dus echt nieeeeeeeeeeeet kan of met parker een gorilla dat is wel jammer..........bij 2k6 was dat niet.
andere talenten zijn: Rudy Gay (Memphis) Brandon Roy (portland) Shelden Williams (Atlanta) Adam Morrison (charlotte) je kan ook effe nba.com checken
Maak net op een fantastische manier een achterstand van 14 punten goed in 1 quarter met daarin een run van 10-0 en een buzzer beater 3 punter. Verlies ik uiteindelijk met 15 punten verschil Maar goed, wat een fantastisch spel. Begin er nu pas een beetje tijd voor te krijgen en het is genieten geblazen.
Ik stop pas wanneer ik een heb unlocked en 150 credits heb gekregen. Goed stealen, is vrij lastig in 24/7 vrij makkelijk omdat je dan geen fout tegen krijgt, gewoon LT ingedrukt houden en met je rechterstick naar rechts of naar links gaan (kijken wat de aanvaller doet). Ik ben ook wel blij met de nieuwe 24/7 mode is leuker dan in 2k6 met die omgekeerde controls Veel steals maak ik door in de passing lane te springen dat vind ik wel erg goed werken. Blocks zijn vrij lastig maar wanneer je het goed timed wel te doen. Anders gewoon een charge nemen
Ik heb deze game net gekocht, wat een lekkere game!!! Wie heeft er zin om vanavond een toernooitje te spelen @ Live! ?
omh deze game is zoo fantastisch man. Waarom heb ik het niet eerder gekocht . Het zijn gewoon 2 spellen in 1 eigelijk. Je hebt normale career en dan ook nog soort van Nba street. egt lau. Alleen nog ff oefenen voordat ik weer online geownd wordt ff een vraagje over scouting, als ik een talent gescout heb, hoe kan ik hem dan aantrekken. Het scoutingsrapport heb ik al gekregen.
eind van de seizoen is een nba draft ( een soort lotterij van jonge talenten en van spelers die net van college af komen) en bij die draft kun je per ronde een speler trekken.
Ik heb het spel nu ook een paar dagen en het is echt super Verdedigen vind ik nog wel lastig, me broertje komt er nog wat te makkelijk langs... Iemand tips? Ben ook soms te vinden op live onder de naam: Peetvader
Beste mede gamers, Ik heb nba 2k7 voor de 360 en dr is nog steeds 1 ding wat me maar niet lukt in het spel en dit kan ik nergens vinden in het boekje of op internet terwijl de cpu het wel steeds voor elkaar krijgt. Het gaat hier over het uitvoeren van een "dunk-through". Dat wil zeggen dat je een bal die na een schot weer uit de ring stuitert erin dunkt. Met de right-trigger + Y krijg ik wel steeds een "tip-in", waarbij ik dus de bal alleen met een tikje de ring in tik, maar een echte dunk-through krijg ik tot nu toe nog steeds maar niet voor elkaar.... weet iemand hier hoe dit moet? Alvast heel erg bedankt! Groetjes