nba 2k7 review staat al op ign. ondanks dat het een 8.3 krijgt, noemt de reviewer geeneen echt minpunt op. sterker nog, hij is echt tevreden met het spel. hij sluit ook af met: "Association, 24/7, streetball, V.I.P., team-based tendencies, there is just so much to this game that is not only done right, but done above and beyond what any other sports game is offering right now, this is my early pick for Sports Game of the Year." als nba live niet een beter punt krijg kwa gameplay dan ga ik voor 2k7 serie dit jaar
ja even wachten op de live review idd.... Minpunt wat de reviewer noemt is dat 2k blijft voortbouwen op een ouwe engine... Geen grote stappen vooruit! Daarnaast zouden de graphics / face models beter kunnen... Signature shots is erg mooi, wat ik in de demo al heb gezien! Marr ik blijf hopen op LIVE!!!!
Ik moet zeggen dat ik me best vermaakt heb met de demo. Stukken beter dan die van NBA Live. Alleen heb ik niets met de sport.
Ik vind de demo ook wel lekker spelen! (Heb hem al langer dan vandaag, heb ik dan een US account? Is een US account beter/slechter/handiger/onhandiger?)
in het begin vond ik de demo wat tegenvallen. ik verloor zelfs eens met 20-4 en kreeg geeneen actie voor elkaar. na 2uur spelen (gisteren 01.30u) krijg ik het spel steeds meer in de vingers en won ik mijn eerste 6 games. ik weet niet hoe het kan, maar het spel is echt verslavend, het speelt zo lekker. waar je je in het begin aan de graphics ergert en de gameplay, is dit naderhand opeens mooi en speelt het ook heerlijk, vooral als je zo'n mooie actie maakt. en het ziet er ook mooi natuurlijk uit hoe die spelers bewegen. krijg ik echt zo'n pro evolution soccer gevoel van, je bent echt blij als je scoort
het is hartstikke mooi alleen ik vind het geen grafische verbetering op nba 2k6. Veel witte randjes zijn niet goed afgewerkt
er is naar mijn mening weinig verandert in vergelijking met vorig jaar, maar het blijft lekker spelen.
hoe maak je hier spin moves enzo in ? De ai doet redelijk makkelijk n drive / pass naar de basket en dan n lay up, maar ik word altijd geblokt als ik er heen wil renne
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php/cPath/2999_3028/products_id/152348 Mooie prijs dacht ik zo.
biggie zal er smakelijk om lachen, maar ik heb mijn pre-order Live 07 zojuist laten omzetten in 2K7... EA heeft blijkbaar nog een jaar nodig... Maar goed achterstand wordt nu wel heel groot... Nu hopen dat 2k niet blijft uitstellen en dat ie 27 oktober gewoon komt!
AVERAGE RATIO: 87.1% - (85.8%) Operation Sports 9/25/2006 10 out of 10 100.0% GameDaily 9/26/2006 4.5 out of 5 90.0% GamePro 9/26/2006 4.5 out of 5 90.0% Cheat Code Central 10/2/2006 4.5 out of 5 90.0% Game Revolution 10/2/2006 B+ 85.0% GameZone 10/2/2006 8.4 out of 10 84.0% IGN 9/21/2006 8.3 out of 10 83.0% GameSpot 9/25/2006 8.2 out of 10 82.0% 1UP 9/28/2006 8 out of 10 80.0% http://www.gamerankings.com/htmlpages4/932864.asp Kijk dat ziet er goed uit... staat nog steeds voor 27 oktober... blijven duimen dus!
Ik wil hem nu verdomme. Niet echt handig dat hij tegelijk met PES6 uitkomt. Ik wilde eigenlijk 2k7 spelen totdat PES6 uit zou komen, maar nu zit ik dus wortel te schieten tot de 26e.
Ken het gevoel TSquares... En dan ook nog gewoon allemaal werken... erg lastig verhaal... Laten we iig hopen dat 2k7 ook echt komt de 27e... was vorig jaar al een groot genoeg probleem... ik heb for the time being 2k6 weer uit de kast gehaald.... Overigens echt een stuk minder dan 2k7 op basis van de demo!
Man man man, ik kan maar neit van die demo van 2k7 afblijven, ik denk dat ik deze en pes ga pre orderen
Die demo is zo vet... net ook nog even gespeeld... en toch wel een hele vooruit gang op 2k6... Grafisch en op gameplay gebied... die animaties.... Ik raad het je aan junneh, heb ze ook beide in de pre-order!
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=15318 hele leuke en lagne video mja ik heb met beide sporten ( voetbal en basketbal ) helemaal niks ( heb vrij lang baseball gespeeld en doe nu football ) maar die 2k7 ziet er zo lekker uit en ik ben al verliefd op de gameplay , denk dat PES hier n paar weekjes ongeopend zal liggen nadeeltje van 2k7 zal zijn dat er weinig europeanen online zullen zijn, en tegen US heb je denk ik last van lag :<
Pff zit zowaar echt te denken om hem te preorderen. Maar ja, pes komt ook uit dan en die staat al 2 maanden in de preorder!!! En dan ook nog 3 weken daarna GOW. Zit echt te twijfelen.
heb ik dus ook, maar ik laat gow even liggen totdat ik het kan spelen cod 3 intereseert me niet en Vegas wil ik op PC.... tony hawk vind ik daaintegen wel leuk als ik me verveel heb echt izn in deze game.. ps, stephan wat is jou favo nba team ?