1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA 2k7

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 26 aug 2006.

1. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je bron? wat een eikels zeg.... Als het bij een week blijft...

2. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    misschien maar beter ook, pes6 en nba2k7 op dezelfde dag is echt een beetje overkill...

3. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 13 okt 2006
  4. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    had net replay gebeld

5. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *oeps verkeerde thread*

Laatst bewerkt: 13 okt 2006
  6. Dioxic

Dioxic Guest

lol pes6 een week naar voren schuiven ?!
    wil hem niet krijgen wanneer mijn dierbare vakantie voorbij is :|

7. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    als je em n week naarvoor schuift en als dan je vakantie al voorbij is.. issie nu op de release je vakantie al 2 weken voorbij.. logisch....

net dvdtje gekegen over de heat ( playoffs vooral ) IK WIL DEZE GAME NU!

8. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    heb nog ns rondgevraagd over de releasedatum van nba 2k7. idd, hij komt waarschijnlijk dan op 1, 2 of 3 november hier. ach jah, dat valt nog wel mee dan, beter n maand later dan in de VS, dan zo laat als 2k6. ik neem ook wel aan dat ie dan ook echt komt, aangezien nhl 2k7 ook deze keer vrij goed op tijd hier beschikbaar was :)

9. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG, heb eindelijk de demo kunnen spelen gisteren, en toen het afgelopen was heb ik hem zonder na te denken nog 10x opgestart. Heb dit deeltje, net als de 2006 versies (2k6 en live06) lopen volgen, maar nooit gereageerd in dit topic. Uiteindelijk toen wel 2K6 in mn bezit gehad, maar ondanks de goeie gameplay, vond ik het niet 360-waardig qua graphs, dus na twee weekjes weer doorverkocht. Maar nu eindelijk (graphics kunnen nog altijd beter) een goeie basketball game. Gameplay is werkelijk fantastisch, en na het lezen van de ign-review lijkt het me dat deze game mij en vele andere voor lange tijd zal gaan boeien. Kan dus niet wachten tot die eindelijk uit komt :thumbs:

10. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de graphics zijn er inderdaad op vooruit gegaan en dat gecombineerd met het (naar mijn mening) zwakke NBA Live 07, maakt van NBA 2k7 zelfs voor mij het basketgame van dit seizoen. Het blijft enkel wachten op de release

11. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, gametrailers geeft wel een heel laag punt aan NBA Live 07 (lager dan een 5 zegt genoeg). ik vind het wel jammer aan de ene kant, aangezien ik de NBA Live series vroeger meer speelde. maar eigenlijk is het zoiets als bij fifa tegen pro evo, op de langere termijn worden de groten toch wel ingehaald, en met afstand achtergelaten door de betere spellen :)

en naar mijn mening is daar niks mis mee, de klant profiteert toch ervan. ik verheug me ook heel erg op de online mode van NBA 2K7, die zou echt heel vet moeten zijn, ik heb er zin in. de demo heb ik ondertussen zo'n stuk of 100 keer nu gespeeld, nog ff en dan kan ik eindelijk een seizoen beginnen in de full game :)

12. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    als iedereen nu binnekort deze game heeft... is het dan een ideetje om n league op te zetten van lets say... 25-30 games met playoffs.... lijkt me nl ergt tof online....moeten we alleen wle wat dingetjes bespreken...

wel/geen draft
    hoeveelheid games
    quarter length
    etc.

lijkt mij iig erg leuk een league met nlers :)

13. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel draft... gewoon fantasy draft, is wel zo eerlijk!

Lijkt mij een leuk plan die NL/BE league...

Moet er alleen wel bij zeggen, veel meer wedstrijden dan 1, misschien 2 per week lukt mij niet.. ivm drukte van werk etc.

14. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    zijn de graphics beter dan de demo versie??

want die zagen er van afstand niet echt super uit

15. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    op hd zien ze dr super uit.. op sd zien ze er ronduit bagger uit imo.

16. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    is dit spel regio vrij?

17. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
  18. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe wel mee hoor aan die league, ik hoor wel als iemand ermee wil beginnen. 1/2 potjes per week is geen ramp, is in het echt sowieso vaak ook. gewoon chill een seizoen starten en hier verder erover napraten telkens, hoe vet is dat!

19. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als het 1 match per week is... en play offs dan 2 per week... Dan doe ik ook zeker mee...

Ik heb een HD tv en vind de graphics echt top! voor al de animaties....

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    moet je tegenwoordig nou voor álles betalen =(

Deel Deze Pagina