1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA 2K8

Discussie in 'Algemeen' gestart door c.ronaldo7, 26 jul 2007.

  1. Veriitas

    Veriitas Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is op verschillende plekken al verkrijgbaar...
    Ik moet wachten tot dinsdag
     
  2. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    "verschillende plekken" .

    Lekker vaag. Heeft iemand 'm ook ECHT al in z'n HANDEN?
     
  3. Dood

    Dood Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, sterker nog, ik speel hem al sinds vorige week donderdag, gewoon bij de FRS in Middelburg gekocht 59.95
    :)
     
  4. Veriitas

    Veriitas Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hem nu naast me liggen gaan nu spele_0/
     
  5. Achillias

    Achillias Guest

    Spel is niet zo heel erg populair hier zo te zien :p
     
  6. guybrush

    guybrush Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    NBA 2k is toch weer elk jaar min of meer mijn meest gespeelde game.

    Ik heb m ook sinds vorige week, maar de enige die ik heb zien liggen in de stuk of vijf winkels waar ik ben geweest heb ik gekocht.
     
  7. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist gekocht bij MM voor 54 euro.

    Ik heb 2k7 ontzettend (ONTZETTEND bedoel ik) veel gespeeld maar ehh.. wat valt 2k8 tegen als je 'm begint te spelen. Zo traag... Na 3 minuten had de tegenstander pas 3 punten gescoord :') (ik zelf ook maar 7) en veel (nee: HEEL VEEL) ballen stuiteren op de rand en ook de lobbies werken niet echt beter...

    Maar goed, heb 'm pas avondje gespeeld maar ik zou bijna 2k7 weer erbij pakken.
     
  8. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag eens kijken of hij bij Bart Smit al beschikbaar is..
    Mag mijn PES2008 nog ruilen, dit lijkt me wel een mooi alternatief.
     
  9. Dood

    Dood Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb het spel nu precies een week en behoorlijk intensief gespeeld al, zoals altijd bij de nieuwe NBA2K.
    Ik speel de reeks al vanaf het begin op de Dreamcast, draag de reeks dus een warm hart toe en koop elk jaar trouw het nieuwe deel.
    NBA2K6 was voor mij DE reden om een xbox360 aan te schaffen, ik had hem op de PS2 maar de 360 versie was gewoon zoveel mooier nadat ik het bij een maat had gespeeld, 2K7 kwam uit en ik kocht een 360 met dat spel.
    Wow, was de eerste indruk toen!

    2K8 leek in eerste instantie dat gevoel niet te benaderen, in het begin vielen de betere graphics uiteraard op en ook de gameplay voelde anders. Ik was niet direct overtuigt. Maar nu ik het een week speel is dat wow gevoel dubbel zo hard terug! Als je veel 2K7 hebt gespeeld is het gewoon even wennen aan de gameplay, eenmaal gewend wil je echt niet meer terug!

    The Association is eigenlijk mijn meest gespeelde onderdeel, ik vind het leuk om een fantasy draft te doen, en je eigen team samen te stellen. Mijn team ziet er na die draft als volgt uit: PG: Chris Paul (Hornets), SG: Danny Granger (Pacers), SF: Pedja Stojakovic (Hornets), PF: Emeka Okafor (Bobcats), C: Nenad Krstic (Nets) en Sixth Man: J.R. Smith (SG/Nuggets)\o/. Voor de rest zo realistisch mogelijk, 8min. quarters, snelheid een fractie hoger, layup slider een stuk hoger en spelen maar.

    Waar ik me in 2k7 aan stoorde is het feit dat er té veel steals en turnovers waren, in 2k8 is dat opgelost, als je nu een steal maakt heb je hem als het ware ook écht verdient want makkelijk is het niet, je hebt zo een foul aan je broek.
    In 2K7 vond ik het bijna onmogelijk om te blocken, je springt bijvoorbeeld met Yao om een block te zetten en hij maait gewoon naast..hallo het is YAO :'-(terwijl de timing wel degelijk perfect is.
    In 2K8 is het nog steeds niet makkelijk maar je hebt veel meer controle, en de kick die je krijgt na zo'n actie is heerlijk.

    Maar er is méér!:thumbs:
    Het commentaar is sterk verbeterd, één van de mooiste toevoegingen is als ze een discussie over één specifieke speler hebben, dat kennen we reeds terug van de DC versie's maar hier hebben ze het ook gewoon over modale spelers dan alleen de bekende. Zo maakte Tim Allen tegen mij een mooi punt en kreeg ik te horen dat hij vorig seizoen een zware knieblessure had, dat hij kwakkelde maar dit seizoen op de weg terug is. Heel erg leuk.
    Tegen de Mavs spreken ze over het debakel van vorig seizoen in de play-offs toen ze als favoriet in de eerste ronde eruit vlogen tegen de Warriors, dat de Blazers een toekomstige powerhouse zijn en dat de Cavs nog niet opgewassen zijn tegen de dominante Spurs. Het is alsof je een heuse wedstrijd bekijkt:D
    De beleving is enorm, maak je een ongelooflijk dikke dunk dan ontploft het publiek in het stadion en de commentatoren schreeuwen tegelijkertijd "wooooooow", de eerste keer geeft dat absoluut kippevel, ongeacht of jij of de ander dat punt maakt en naar gelang je een mooi geluidssysteem tot je beschikking hebt.
    Als Peja (Stojakovic) voor een moeilijke driepunter gaat in het laatste kwart van een gelijkopgaande wedstrijd schreeuwt het publiek "THREEEE", als hij nog zit ook wordt het publiek dol en zie je dat de spelers hun vreugde ook niet kunnen bedwingen, je ziet ze vol verbazing nee schudden, high fives uitdelen, gek doen etc..:lol:

    2K8 is om het zomaar te zeggen in alle optiek beter dan zijn voorgaande, plays zijn nog belangrijker dan ze al waren maar zie je een gaatje kun je toch makkelijk je strategie wijzigen. Spelers hebben signature moves tot hun beschikking en bewegen heel realistisch, laat je defensief een steekje vallen wordt je genadeloos maar eerlijk afgestraft. Speler hebben offdays of blinken juist uit, het zit er allemaal in en het maakt de beleving alleen maar groter.

    Dan heb ik het nog niet eens gehad over de nieuwe toevoegingen als het driepunt contest en de dunk contest, vooral die laatste toevoeging ziet er geweldig uit met dito presentatie en de variaties die je tot je beschikking hebt zijn talloos, het vergt wel een hoop oefenen maar dan heb je ook wat.

    Ohja, er is ook een klein minpuntje: sommige ogenschijnlijk makkelijke layups gaan wel bizar vaak mis, een kwestie van de gameslider afstemmen op je eigen smaak en ook dat behoort tot het verleden. De halftime show is een stuk minder dan in 2K7, maar de game wrap-up op het einde van de wedstrijd is absoluut een verbetering, de top 3 plays of the game kun je bekijken evenals de meest toffe acties van je favoriete speler(s).:)

    Al met al kan ik als NBA2K verslaafde spreken van een game die heel diep gaat in de mogelijkheden en zeker opnieuw een significante verbetering kent ten opzichte van zijn voorgangers!
    Voor de gein en als vergelijk gisteren weer een potje 2K7 gedaan en dát doe ik denk ik nooit meer, 2K8 is gewoon een véél betere basket sim._O_
     
  10. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    waarneer komt hij nou uit bij winkels zoals dixons en free record shop?
     
  11. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ligt 'ie al lang.

    Ik kan online games niet spelen :mad: Het halve NBA2k8 forum heeft er last van maar niemand heeft een duidelijke optie om t op te lossen. Echt schandalig dat zo'n game niet normaal online kan. Heeft iemand al een oplossing?
     
  12. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel hem nu ook een paar weken en dan vooral franchise met de celtics en ondergetekende op de small forward positie. De dunk wedstijd is cool alleen de laatste ronde moet je echt met wat goeds komen en krijg ik het idee dat je waardering ten opzichte van de andere dunkers wat tekort schiet.
     
  13. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt een patch uit voor deze game met veel veranderingen (http://www.2ksports.com/forums/showthread.php?t=148959&highlight=patch)

    Gameplay:

    OTFC (On The Fly Coaching) Duping – There was an issue in the game where multiple players could be set to guard a single player simultaneously. We have isolated the cause of this and rectified the problem.

    DPC and Offball (Online) – We inadvertently shipped the game with the DPC and Offball Control features disabled for online games. These features functioned properly in the offline version of the game. For this patch, they have been enabled for use in online.

    Online Free Throw Issue – There was an online issue where the first free throw would essentially drop out of the sky (due to framerate issues) and the user would always miss it. This issue has been addressed.

    Layup Strips – We have tuned layup strips to happen at a more frequent rate. They weren’t firing off as much as we wanted.

    Layup % - Based on consumer feedback, users should notice an increase in the percentage of layup / close to the basket shots made. We felt that solid players were missing too many “gimmies”.

    Layup Holes – There were some layup holes which would cause players to shoot jumpshots into the bottom of the rim right underneath the basket. These holes have been identified and fixed.

    Layup Removal – The 360 circus layup was removed from the game. Consumers felt strongly that this layup didn’t fit the scope of our gameplay.

    Mirrored Plays – We now mirror plays in appropriate situations to minimize crossing. This removes a lot of clutter that was occurring during the setup of plays.

    Up-and-Under – The up-and-under mechanic shipped with the game did not work as intended. It should now be functioning properly.

    Fadeaway Shot Fix – We identified and fixed the issue where players would shoot unwanted fadeaways after catching the ball on occasion.

    Hop Step Cheese – The Hop Step was identified as a huge “cheese” exploit by our online consumers. Players will now lose the ball on occasion if they attempt to exploit this move.

    Pump Fake Breakout – We now allow the ballhandler to exit the pump fake animation early to improve their ability to drive around the faked out defender.

    Lock-On D – Changes to the mechanic were made in an effort to fix odd defender movements. Big men should be less effective as well when using this feature.

    Defensive Player Reaction – Player reactions on defense have been minimized in an effort to mimic more realistic behaviors.

    Spinout/UB Dunk Exploits – Fixes were implemented for the Post Spinout and UB (Under Basket) Dunking exploits that were identified by our consumers.

    3 In The Key – Our ‘3 In The Key’ violation timer has been adjusted to be a little less forgiving. Keep your guys moving!

    Queued Passes – There was a bug where queued passes would fail when certain isomotion moves were executed. The animations in question have been addressed such that the passes work properly.

    Double Team Exploit – Changes were implemented to prevent users from exploiting double teams. They should no longer be the strategy of choice for online players.


    General:

    Shoe Editing Issue – Shoe colors should no longer change when a player is edited. The patch will not revert any previously changed shoe colors, it will only prevent it from happening again in the future.

    Intentional Fouls – There was an issue in the game where when you complete a game in NBA Blacktop mode, the feature would autosave and essentially autosave the street settings. When you attempted to play in a quick game, Intentional Fouls would not be called even though the violation was being committed. We have identified and corrected the issue.

    Standing Dunk – Users were unable to edit/change the Standing Dunk attribute. It was viewable in the roster menus, but unable to be changed via Edit Player. This attribute has been added to the list of editable attributes.

    Lobby Pings – There was an issue where if a lot of people are in a lobby, lobby pings would be reported inaccurately. This issue has been addressed.

    Replay Cursor Toggle – The replay cursor can now be toggled on/off in replay by pressing the LB+RB (360) triggers simultaneously. This is just a little bonus for you guys creating videos via replay mode.

    Other - There are numerous other minor changes as well that you should notice by playing through the game (Playoff Wipes during playoff games is one that comes to mind). As you play through the game, you will surely notice them.
     
  14. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    About time.
     
  15. Royco1983

    Royco1983 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een dope spel gewoon, alles klopt er aan.
     
  16. Royco1983

    Royco1983 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je ook een eigen speler maken bij NBA 2k8? ff iemand reageren
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    [​IMG]
     
  18. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan niet.
     
  19. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik vind deze game echt helemaal te gek. Hij is alleen wel verdomde moeilijk. Toch kan je dat ook weer helemaal zelf instellen, ik vind het bijvoorbeeld leuk om zo realistich mogelijk te spelen dus heb alle fout sliders helemaal op vol gezet.

    Ik heb alleen een probleem, na de update loopt de game vast als ik in de messages zit in de Association mode. Iemand anders hier ook last van?
     
  20. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten kan dat tot en met zijn schoenen heb ook een speler van mij zelf gemaakt en speel voor de Boston Celtics als small forward en dunken dat ik kan.;)

    Beste basketballsim ooit gespeeld was altijd een nba live fan maar ben compleet om,dit is gewoon de shit.
     

Deel Deze Pagina