1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA 2K9

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dedemsvaart, 12 jul 2008.

  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Jaja, een nieuwe NBA 2K!\o/

    [​IMG]

    Ik denk, ik maak maar een thread, want NBA 2K9 zal ook aanwezig
    zijn op de E3.

    http://2ksports.com/nba2k9/

    Game NBA 2K9
    Genre Sport
    Release Date 17 October 2008


    Ik ben altijd fan geweest van de NBA (National Basketball Association)

    Ik speel zelf ook al bijna 4 jaar basketball op topsport niveau
    En heb daarom ook al veel NBA spellen gespeeld...
    NBA 2K8
    NBA 2K7
    NBA live 07
    NBA live 05 (PC)
    NBA live 02 (PC)
    NBA street Homecourt
    NBA street Showdown (PSP)

    Maar de NBA 2K serie is toch mijn favoriet en is ook het eerste spel
    dat in mijn Xbox 360 ging. Helemaal grijs gespeeld.
    Was ook altijd lache met vrienden:thumbs:

    Helaas viel NBA 2K8 tegen, naar mijn mening. Te weinig veranderingen
    tegenover het vorige deel, NBA 2K7.

    Maar ik heb goede hoop in NBA 2K9, die volgens 2Ksports in October 2008
    uit moet komen.

    Kevin Garnett staat op de cover!

    2K Sports today announced that 11-time NBA All-Star and 2008 Defensive Player of the Year Kevin Garnett of the Boston Celtics will be featured as the cover athlete and spokesman for this year’s most highly anticipated basketball video game, NBA 2K9. After leading the Boston Celtics to the greatest single-season turnaround in NBA franchise history, Garnett will lend his unmatched passion and on-court intensity to provide dedicated fans with the most fun and riveting basketball simulation experience available.

    “NBA 2K is where it’s AT! End of story,” said Garnett, who is currently playing in the NBA Finals against the Los Angeles Lakers. “It’s the game I play, the game my friends play, and the game anyone in the league serious about videogames plays. NBA 2K is the real deal, and until 2K Sports find a way to plant an elbow in your chest, it’s the closest thing to actually being there on the court. I can’t tell you how pumped I am to be on the cover of NBA 2K9 – it’s a real honor. Now watch out! Because this fall 2K Sports and I are going to deliver the best basketball video game out there, period.“

    Garnett was drafted out of high school in 1995 from Farragut Academy (IL) and has redefined the forward position as one of the most talented and versatile players in NBA history. Known to fans by nicknames such as “The Kid”, “The Big Ticket”, or “KG”, Garnett is the only player in NBA history to average at least 20 points, ten rebounds, and five assists per game for six consecutive seasons. He has also been voted MVP (2003-04); named to 11 All-Star teams, nine All-NBA Teams and nine NBA All-Defensive Teams; and, this past season, named NBA Defensive Player of the Year.

    “Kevin Garnett is one of the most popular and skilled players in the NBA today, and he represents everything we love about basketball. He’s a charismatic leader who is truly passionate about the game, and plays his heart out every time he steps on the court,” said Christoph Hartmann, president of 2K. “With KG’s ongoing support and invaluable input during the development process of NBA 2K9, dedicated 2K Sports fans will be treated to a host of exciting new gameplay features and upgrades this year for an even deeper and more realistic basketball experience than ever before.”



    Filmpjes


    [GT]38325[/GT]
    [GT]38500[/GT]


    Gameplay videos
    [GT]40262[/GT]
    [GT]40422[/GT]



    Screenshots

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]

    Ik weet niet of er nog NBA fans hier op XBOXWORLD te vinden
    zijn, maar dat zien we vanzelf;)
    T'ligt in ieder geval al een tijdje stil, met de NBA games..

    Dit is trouwens mijn eerste startpost. Hope you like it!
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb zelf ooit gebasketballt... Vond vroeger de games wel gaaf maar de laatste die ik heb gespeeld is denk ik NBA JAM '99 ofzo hehe... onee dat moet natuurlijk NBA Street 3 zijn die heb ik nog wel lachen game alleen hij kon niet online in europa voor de ps2...

    Anyway, is het moeilijk een potje te vinden met NBA 2k8 online? Want die is misschien wel het aanschaffen waard.. nieuw issie nog maar iets van 15 euro..
     
  3. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook mijn favoriete spel op de 360. Enige spel wat ik een jaar lang blijf spelen (Vooral online). Blijft genieten! Kan niet wachten tot 2k9 uitkomt.

    Aerhem: als iets NIET moeilijk is is het om potjes te vinden. De lobby's zitten bijna altijd vol en meestal zijn daardoor 3 lobby's open. Dat zijn ca. 60 kandidaten (op 1 level alleen) die op een bepaald moment een tegenstander zoeken. En elke minuut komen daar weer tientallen bij dus aan tegenstanders geen enkel gebrek. Hilarisch ook met microfoon want volgens mij speelt vooral 'donker' amerika het spel en de taal die die gasten bezigen :D , echt grappig.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2008
  4. TariQtricK

    TariQtricK Back to gaming!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zeker een game waarop ik wacht. Ik hoop dat ze wat meer aandacht aan de rookies besteden en niet alleen de first round draft class verwerken. Meestal ontbreken er een aantal belangrijke second rounders of summer league invitees die de final roster hebben gehaald.

    Maar ik heb goede hoop! Kan niet wachten tot ik met Kevin Love in de post kan domineren of met OJ en Gay samen op de perimeter. :cool:
     
  5. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze ga ik sowieso ook halen, nba 2k8 flink wat gespeeld
    Zit al de transfers nu ook te volgen, kijken welk team leuk wordt :p
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke lachen met dikke half+ jaar achterstand ga ik de game toch even aanschaffen voor de zomermaandjes.. zal wel afgeslacht worden maar ach.. who cares..
     
  7. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik ben ook wel weer echt into basketbal. Vooral omdat ik vorig seizoen toch maar bij een club ben gaan spelen. Volg de NBA ook wel (als mijn vrije tijd het toelaat) en was erg onder de indruk van NBA 2K8. Vond de game sowieso veel realistischer dan NBA Live 08 en het speelt errug plezierig. Een ander pluspunt is inderdaad het online gedeelte. Dat werkt gewoon goed en de opties zijn (gewoon ook in het hele spel) ontzettend uitgebreid.
     
  8. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had NBA 2K7 best wel veel gespeeld, maar vond de demo van 2K8 een beetje tegenvallen. Het volledige spel heb ik dus nooit gespeeld maar wie weet haal ik 2K9 wel.

    Het is best wel knap van 2KSports dat ze Kevin Garnett hebben weten te strikken, meestal strooit EA met het geld. Overigens vond ik wel dat NBA Live 08 een hele verbetering was t.o.v. NBA Live 07, maar nog niet zo goed als 2K's.
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze haal ik terug de 2k7 heb ik veel gespeelt nu is het tijd voor nog is een basket game
     
  10. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er nice uit! Ik heb de 2K serie altijd veel vetter gevonden dan de Live serie van EA. Deze ga ik zeker checken! Standaard met de Pistons btw
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb voor 15 NBA 2k8 aangeschaft..
    Chaotisch hehe, ben ik niet gewend omdat ik voor sportgames alleen maar voetbal games speel. En dan wordt er 3 á 4 keer gescoord per wedstrijd en dat is hier wel anders.. Ben gewend de tegenstander te verdedigen, maar dat is bij deze game een ander verhaal..
    Hoe blok ik iemand? Voorspellen? Want je moet je eerst afzetten dus als de tegenstander gaat springen ben je al flink te laat..

    Verder pas half uur gespeeld nog veel uit te vogelen ga wel eerst even seizoen proberen voordat ik online ga.
     
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Een beetje voorspellen ja, maar je kunt wel zien of ze gaan schieten/dunken...
    tenzij ze een fake maken, maar dat doen ze niet zo heel vaak...

    Je krijgt wel snel fouten met blocken, maar als het wel een keertje lukt,
    is het heel vet...
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm plant dit toch maar in de "2k9" topic aangezien dat het ook wel aangaat.
    Als iemand mij challenged, of ik diegene.. wil de game 9 van de 10 keer niet starten.. staat er cannot start game please read 2k sports website etc. etc.
    Iemand oplossing? Want kan met andere games gewoon online..
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    :9:lol:





    Kweenie waar't aan ligt... misschien weet iemand anders het..
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb het ook geprobeerd ;) één wedstrijd :lol:
    Had alleen 2 leuke potjes online.. eentje was ik dik verliezen toch nog teruggekomen tot 58 - 60 (unranked).. andere stond ik halverwege 10 punten achter met 10 punten gewonnen (ranked).. wel lachen dus.. ALS je een game kan krijgen :+

    EDIT;
    Heb pech, heb de gok genomen de game te kopen.
    Echter online heb ik bij iedereen rode ping, ben er bijna zeker van dat dat aan mijn verbinding ligt (had ik bij pes6 ook altijd op de ps2). En ik heb 'm juist gekocht omdat ik zin had in een online-sportgame. Er zal vast en zeker veel te beleven zijn offline (aan al die modi te zien), maar ik speel bijna alleen maar games online. Ofwel; ik bied hem weer te koop aan. Als iemand interesse heeft check m'n onderschrift. Voor 15 euro incl. is hij van jou. Als je er minder voor over hebt hoor ik het wel. Het is 100% nieuwstaat dus :).
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  16. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou 's eerst rondkijkt voordat je 'm verkoopt. 85% in de online modi heeft alleen maar rode ping maar dit zegt 0,0 want je kan met (bijna) iedereen het spel vloeiend spelen. Zegt dus helemaal niets.

    Wat betr. challenges. Daarvoor moet je even een port openzetten. Check de 2k8 forums even, daar staat uitleg. Probleem heeft iedereen in 't begin maar na openzetten is alles solved.

    Je zal telkens je game niet kunnen opstarten door dat probleem. Zodra je dat hebt opgelost gewoon de LOBBY ingaan en het werkt! Fast game laten voor wat 't is en gewoon in lobby tegenstander eruit pikken.
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2008
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    het is me gelukt online te komen met 2k8... ben benieuwd hoe ze 2k9 in elkaar zetten. Het lijkt wel alsof de geluksfactor bij 2k8 enorm is. Als ik practice schiet ik driepunter na driepunter erin.. in de game nauwelijks.. Daarnaast is het hele verdedigen een vage bedoeling, iemand die mij kan uitleggen waarom ik de ene keer wel iemand kan "locken" als verdediger en de andere keer niet?
     
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Met een wedstijd zitten er altijd verdedigers voor,
    en dan schiet je niet zo snel raak....
    Is in het echt ook zo

    Ik kan het weten, want ik basketball al 3 jaar als topsporter:)
    Jaja, wie had dat ooit gedacht, een topsporter basketball op
    XBW*):9
     
  19. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Basketballen in Nederland is geen topsport :')
     
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Nee, niet zoals in Spanje bijvoorbeeld..=(
     

Deel Deze Pagina