1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA 2K9

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dedemsvaart, 12 jul 2008.

  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Jaja, een nieuwe NBA 2K!\o/

    [​IMG]

    Ik denk, ik maak maar een thread, want NBA 2K9 zal ook aanwezig
    zijn op de E3.

    http://2ksports.com/nba2k9/

    Game NBA 2K9
    Genre Sport
    Release Date 17 October 2008


    Ik ben altijd fan geweest van de NBA (National Basketball Association)

    Ik speel zelf ook al bijna 4 jaar basketball op topsport niveau
    En heb daarom ook al veel NBA spellen gespeeld...
    NBA 2K8
    NBA 2K7
    NBA live 07
    NBA live 05 (PC)
    NBA live 02 (PC)
    NBA street Homecourt
    NBA street Showdown (PSP)

    Maar de NBA 2K serie is toch mijn favoriet en is ook het eerste spel
    dat in mijn Xbox 360 ging. Helemaal grijs gespeeld.
    Was ook altijd lache met vrienden:thumbs:

    Helaas viel NBA 2K8 tegen, naar mijn mening. Te weinig veranderingen
    tegenover het vorige deel, NBA 2K7.

    Maar ik heb goede hoop in NBA 2K9, die volgens 2Ksports in October 2008
    uit moet komen.

    Kevin Garnett staat op de cover!

    2K Sports today announced that 11-time NBA All-Star and 2008 Defensive Player of the Year Kevin Garnett of the Boston Celtics will be featured as the cover athlete and spokesman for this year’s most highly anticipated basketball video game, NBA 2K9. After leading the Boston Celtics to the greatest single-season turnaround in NBA franchise history, Garnett will lend his unmatched passion and on-court intensity to provide dedicated fans with the most fun and riveting basketball simulation experience available.