1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA 2K9

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dedemsvaart, 12 jul 2008.

  1. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat ik lastig vind aan james is zijn shot release, die krijg ik maar nie onder de knie. Voor de rest heb je een lekker team met misschien wel de 2 beste schutters in het spel.
    Wie zijn je PG en Center? Als ik me doos trug heb ook maar is een fantasy draft doen, met hopelijk D.Rose en Greg Oden(of Shaq, of Amare, of gewoon een andere beesteBigMan).

    Ps: Nog een tip als je meer Sim wilt spelen, download Tomba's Roster en slider. Dat speelt egt een stuk beter en de CPU neemt nu o.a. meer mid-range shots wat zorgt voor realistischer spel.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2009
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Rotha, speel jij alle wedstrijden zelf? Of simuleer je ook veel.
    Jorden Farmar en Anthony Parker zijn geblesseerd bij mij.
    Nu heb ik alleen Devin Harris nog op de PG positie staan.

    Ik heb Dan gadzuric nu ook in mn team (Is een nederlander)
    Hij heeft het wel naar zn zin. Kheb hem geruild met Radmanovic.
    I know, bad deal. Maar ik van vladimir gewoon een kut speler. Hij was ook nooit tevreden.
    Met Dan Gadzuric had ik net in ongeveer 5 minuten speeltijd, 6 rebounds.
    Meeste van iedereen. (Ik zuig in rebounden...)
     
  3. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel wel alles zelf, maar kheb nog nooit een seizoen uitgespeeld :p. 82 wedstrijden, miss dan wel dit jaar met een leuke fantasy draft.

    Netjes hoor 6 rebounds in ongeveer 5 minuten, bij jou krijgt hij tenminste wel speeltijd. Elson en hij spelen bijna nooit bij de Bucks (in RL)

    Wat is je record eigenlijk? En als je te weinig PG's hebt, kijk je tog ff bij Free Agents. Als die andere 2 trug zijn van blessures waive je gwoon die Free Agent weer.
     
  4. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Jorden Farmer en Anthony Parker zijn back!
    Had net 16 punten met Anthony Parker.
    En 8 met Farmer. Voor hun was het de beste wedstrijd van het seizoen:9

    Maare, heb je misschien wat tips voor rebounden?
    Het andere team heeft altijd focking veel second-chance points.

    Verder krijg ik NOOIT een offensive rebound. Ik bedoel, ik pak hem niet vast.
    Ik heb wel tip ins, maar het lijkt wel alsof ze bij mij de ball niet vast kunnen pakken in offense. Net speelde ik een wedstrijd, Bryant schoot, Mis, Pau gasol stond helemaal alleen onder het bord, dus ik druk op Y hij tikt hem recht omhoog, nog een keer Y, hij tikt hem weer recht omhoog en toen kwam er een gast van de tegenstander die de bal pakte..|:-

    Net was Dan Gadzuric bij mij Player of the game...WTF??8)
    Ik had 4 blocks met hem, 3 rebounds en 12 punten.

    Ik heb veels te veel Big men in mn team:
    Chris Mihm
    Dan Gadzuric
    Pau Gasol
    Antonio Mcdyss
    Andrew Bynum
    1 of ander Powell
    en nog zo'n hele slecht.Mcbenga ofziets.
    Die bakt er niks van.

    Verder heb ik maar 2 point guards, 2 shooting guards en 1 Small forward.

    Het trading season is voorbij, en ik mag geen spelers wegdoen.
    Volgend seizoen maar ff wat ruilen voor een Small Forward en een Point guard.

    Hoe lang speel jij per kwart? Ik 5 minuten.

    Ohja, mn Record is iets van 22-3 ofzo.
    Volgend seizoen ff een niveautje hoger. Eerst dit seizoen nog ff kampioen worden:cool:
     
  5. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Tips voor rebounden, neeuh niet echt. Waarschijnlijk ligt t aan de sliders, ik denk dat die bij jou allemaal op 50 staan, ik stel voor om hier te kijken http://www.operationsports.com/forums/nba-2k-sliders/

    Hier staan allemaal verschillende slider settings, die een hoop veranderen. Waarschijnlijk ook rebounds.
    Ik speel btw op 9 minuten, dan heb je realistischer stats, en dan wil ik. Bij 5 minuten heb ik vaak dat t op 1 speler aan komt, en bij 9 minuten komt ook je bank meer aan bod.

    Maar 22-3 is wel netjes man. Ik had met de pistons tot voor kort 10-6 oid.
     
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Té netjes. Daarom ga ik volgend seizoen ff niveau hoger.
    Je hebt wel gelijk met dat 9 minuten.

    Maar dan duurt een potje zo lang. Ik denk dat ik volgend seizoen ff de tijd verander (Kan dat?) naar 6 of 7 minuten per kwart.

    Anyway, ik heb een associaton van maar 29 games...
    Ik zit al in de play-offs.
     
  7. Jolst

    Jolst Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier bepaalde ervaringen met realistische sliders voor het seizoen? De functie om te downloaden op NBA 2k9 ligt er nu even uit zo lijkt het...
     
  8. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn eerdere post staat een link naar zo'n forum waar ze allemaal sliders/rosters bespreken e.d. Volges mij waren er nu meer die voor een realistischer association zorgden (+10 rebounds bij bv. Howard enzo). Moet je daar ff rondneuzen.

    Normaal gesproken doet het downloaden van die dingen het gewoon, maar miss liggen de 2k servers er ff uit.
     
  9. Jolst

    Jolst Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, helemaal overheen gekeken. Thanks, ik ga er meteen een paar uittesten vandaag! Heb sinds gisteren mijn Xbox 360 weer teruggekregen die gerepareerd moest worden, dus ga maar eens een association starten met de Lakers vandaag :)
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ben een association begonnen met de New York knicks.
    5 minutes per kwart, CPU 7 minutes.

    Heb nu wel een goed team, doormiddel van een paar goede trades.

    PG: Nate Robinson
    SG: Richard Hamilton
    SF: Ron Artest
    PF: David Lee
    C: Shaquille O'neal

    Bench:
    Fransisco Elson
    Al Harrington
    Dan Gadzuric
    Tim Thomas
    Chris Duhon
    Bonzi Wells
    en nog zon gast

    Heb wel een goede starting lineup.
    Vooral een erg goede trade:
    Stephon Marbury (Rating van 80, Benchplayer, 21.46 Miljoen)
    tegen
    Shaquille O'neal (Rating van 87, Starter, 21.00 Miljoen)

    Ik was echt blij dat die doorging.

    Ik ben vooral erg tevreden over Ron Artest.
    Eerste wedstrijd had ik 26 punten met hem. Wel een fijne speler.
    Alleen een beetje traag.

    Toch heb ik alle 2 de wedstrijden nog verloren.
    Ik moet nog een beetje wennen, en daarnaast ben ik een niveau omhoog gegaan.
    Ik speel nu op All Star.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  11. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^ Zozo das een zeer aardig team. Het enige wat mij niet zo leuk lijkt, is dat je geen backup SF hebt. Harrington zou daar kunnen spelen, maar die is nog trager dan Artest vlgs mij. Die trade van O'Neal heb je geluk mee gehad, want of ze in Phoenix zitten te wachten op marbury? Ik betwijfel t:9.

    Maar voor de rest ziet t er goed uit :thumbs:
    Ik denk dat ik maar de Heat probeer. Met chalmers, Beasley en Wade natuurlijk. Ff aankijken hoe Shawn Marion begint, anders trade ik m misschien wel
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind de Heat echt zo'n kutteam.
    Niet om mee te spelen, maar gewoon in het echt.
    Jammer dat Dwayne daar speelt.
    Hij verdient een veel beter team vind ik.
     
  13. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister ff online gespeeld, (wat trouwens egt ongelooflijk klote is, met al die paintfuckers zoals ik t maar noem), en toen was ik san antonio, maar die spelen ook wel lekker. Ik denk dat ik maar met hun begin.
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het persoonlijk altijd wel leuk om met een wat slechter team
    met weinig goede spelers een association te beginnen.
    En dan doormiddel van wat goede trades, op de helft van het seizoen een super team te winnen.
    Bijvoorbeeld NY Knicks of Oklahoma City Thunder.

    Ik heb btw ook ff een account gemaakt op het officiele NBA 2K9 forum.
    Wel grappig om daar wat rond te loeren.

    Anyway, Rotha, we moeten nodig een keertje een potje gaan spelen.
    Ik ben nog niet echt goede online, maar ik heb ook nog maar 2 potjes gespeeld.
     
  15. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Met kleine teams starten heeft/had ook mijn voorkeur, maar na verloop van tijd, krijg ik t idee dat ik bezig ben met een fantasy draft, omdat ieder team niet meer lijkt op de teams in t echt. Daarom speel ik liever met een bestaand team en pas niet heel veel aan
     
  16. Jolst

    Jolst Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt waardeloos online dat je niet meer vrienden kan opzoeken om een potje tegen te spelen in lobby's zoals dat in de vorige delen wel het geval was. Mede daardoor heb ik het inmiddels wel gezien online nadat ik de online achievements heb gehaald. Ik ben nu al een tijdje bezig met de Lakers, speel elke dag ongeveer een wedstrijdje in association. Speel gewoon 12 minuten met enorm relaxe sliders, waardoor de score en stats gewoon realistisch blijven. Is overigens het moeilijkste niveau en het gaat wel lekker na eerst een paar potjes wennen. Ik probeer ook gewoon de standaard rotatie van de Lakers aan te houden en het team voorlopig nog zo even te laten hoe het is. Ben wat dat betreft wel een realisme whore :)
     
  17. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    2k online blijft belabberd..
     
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben weer bezig met een nieuwe association, 5 minutes per kwart.
    Met de Miami Heat. Het team is alleen absoluut geen Miami Heat meer wat opzich wel jammer is, maar ik heb gewoon geluk gehad met de trades.

    Mn team is nu:

    PG Devin Harris
    SG Richard Hamilton
    SF Kevin Durant
    PF Pau Gasol
    C Andrew Bynum

    Bench:
    Rasheed Wallace
    Antonio Mcdyss
    Deaquan Cook
    Chris Quinn
    en nog wat anderen.

    Dwayne Wade heb ik geruild voor Pau Gasol+Andrew Bynum.
    Ik had wat gasten nodig in the paint, want ik had Michael Beasley en Udonis Haslem geruild.
    Daarna had ik Jermaine Oneal geruild en Hakeem Warrick ook (die ik al eerder had geruild)

    Ik had een goede Frontcourt, met Devin Harris, Dwayne Wade en Kevin Durant.
    Ik vond Jermaine O'neal erg tegenvallen en ik heb toen geloof ik besloten om hem (samen met nog iemand) te ruilen met de Pistons voor Richard Hamilton, Rasheed Wallace en Antonio Mcdyess.

    Nu heb ik goed Front én Backcourt.

    Mn record is nu 7-1. Ik heb zelfs van Boston gewonnen met +- 10 punten.

    Devin Harris is echt lekker bezig, 18 punten gemiddeld en ongeveer 7.5 assists.
    Ik had laatst een potje met hem, 24 punten en 13 assists.

    Kevin Durant was laatst ook on fire, en had 38 punten. Voor de rest heeft hij gemiddeld rond de 16 PPG.

    Pau Gasol is echt one of my favs in NBA 2K9. Hij had in zn 2de wedstrijd voor de Heat 14 punten en 10 rebounds. Very impressive. Vooral die 10 rebounds.

    Andrew Bynum doet zn ding, Rasheed Wallace ook. Toch kan Rasheed nog beter zijn....

    Richard Hamilton is de grote tegenvaller. Ik wil hem weer traden, maar ik kan geen geschikte gast vinden. Ik heb hem op het Trading-block geplaatst en ze hebben alleen nog maar Boris Diaw, en Richard Hamilton aangeboden.
    Die 2 vind ik het niet waard. Ik moet dus nog ff kijken wat ik met hem ga doen.
    Misschien Wave ik hem wel, en koop ik er na dit seizoen een hele goede free agent voor.
    Of ik zoek nog ff verder.
     
  19. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wat moet ik daar nu van zeggen ::confused:;). Net als Jolst ben ik ook wel een "realism whore". En dan kan je, als je tog een team helemaal wilt verbouwen, beter een fantasy draft doen in mijn ogen.
    Voor de rest is t een zalig team.
    Als je Rip nie onder de knie krijgt, moet je misschien zijn release ff oefenen. Want dan is ie, zoals de Amerikanen zeggen "Money".
    Veel succes verder, van wie heb je eigelijk verloren?
     
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Nee, ik hou niet van het idee van een fantasy draft.
    Ik heb Rip Hamilton alweer geruild.

    Nieuwe aanwinsten zijn: Carmelo Anthony, Kenyon Martin en JR Smith.

    Ik vind het gewoon leuk om een team zo goed mogelijk te maken, zonder fantasy draft.
    Gewoon doormiddel van trades...
     

Deel Deze Pagina