Delonthe West, daar noem je iemand. Dat vind ik met zijn "wigga-gedoe" de grootste faffie van de hele NBA. Cleveland kan beter starten met Mo Williams. Maar back to ontopic. Wie heeft hier die Team 2K-achievement in NBA 2K9?
*schop* Wie wilt mij helpen met de Team 2K-achievement? Het is de laatste achievement die ik moet in dit spel en ik zou het echt waarderen (en wellicht helpen met eventueel andere achievements) als iemand mij zou willen helpen. Bvd.
Mensen die 2k10 gaan kopen?? Mooi hoesje vind ik. Maar 37 euro bij de CD-wow trouwens!!!!! Ik laat de eer van startpost aan iemand anders dit keer aangezien ik dit deeltje niet ga halen (denk ik) Ik haal een NBA 2K game om het jaar namelijk
Ik ga deel 10 vermoedelijk wel halen, moet zeggen dat ik het erg leuk vind voor Kobe dat hij op de cover staat. De beelden die ik tot nu toe heb gezien waren ook niet slecht.
Vanmiddag gehaald, eerste potje met 8 punten verschil verloren. Het passen en afronden gaat aardig maar verdedigen is echt heel moeilijk. Ik maak echt heel vaak een overtreding als ik probeer te blocken. Iemand tips?
Verdedigen lukt mij ook niet altijd even goed. Ik spring altijd verkeerd lijkt wel en krijg ook heel vaak een verdedigende fout tegen.
Defense is idd best moeilijk, gewoon vaak het spel spelen. Dan leer je het vanzelf, ik kan het ook niet echt uitleggen. Ik kan alleen 1 tip geven en dat is dat je niet te snel moet springen (blocken) uuhm, op de eerste pagina