1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA Inside Drive 2004 vs ESPN NBA Basketball vs. NBA Live 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sonic 87, 25 aug 2003.

  1. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook jammer genoeg de kans niet om naar de NFL te kijken ik volg zoveel mogelijk via de officiele site, ik ben zelf nog niet zeker of we in belgie de superbowl te zien gaan krijgen :mad: i hate my country so much, heb al verscheidene emails verstuurd naar tv-stations om te vragen of ze hem uit zullen zenden maar nog geen antwoord gekregen.

    Wel ik hoop met je mee dat we dit season nog de Packers te zien krijgen want dat wil dan zeggen dat wij de superbowl mogen spelen, Packs are NFC en wij AFC dus we kunnen elkaar niet vroeger tegenkomen dan in de superbowl maar ik hoop voorbij de titans te geraken en al wat we dan nog meenemen da's bonus *)

    P.S.
    Kunnen jullie de NBA ergens volgen op tv buiten de korte berichtgevingen op CNN en zo nu en dan één samenvatting in studio NOS?
    Wat zijn jullie favoriete b-ball teams?
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2004
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb canal plus. er worden 2 wedstrijden per week uitgezonden en 1x per week nba action :9

    en je kan me gewoon toevoegen natuurlijk

    /edit mijn fav teams zijn lakers en mavs
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  3. Karelax

    Karelax Guest

    Pistons en Sixers me favoriet, behalve Canal Plus kan je volgens mij nergens NBA zien, vorig jaar zag ik nog bijna alles op tv in Spanje daar word wel uit gezonden...:mad:
     
  4. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Sixers en Knicks zijn me favoriete teams.

    In spanje hebben ze natuurlijk Pau Gasol, vandaar dat er zoveel wordt uitgezonden. Iedereen kijkt daar. Frankrijk heeft Tony Parker, Duitsland heeft Nowitzki....

    Wie hebben wij? Alleen Gadzuric en Elson, maar die zullen nog wel iets beter moeten presteren wil de Nederlandse televisie live wedstrijden gaan uitzenden.

    Zal ook wel te maken hebben met de nachtelijke tijden, dat er dan te weinig mensen kijken ofzo. Pas als de nederlanders gaan presteren gaan de mensen kijken.
     
  5. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben dacht ik geen enkele speler in de NBA maar we zijn wel trots op onze WNBA speelster Ann Wauters die toch al heel wat heeft bereikt zowel in de europese als de koreaanse competitie en dan nog deels in de WNBA.
     
  6. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    vroegah kwam het ook vaker bij studio sport , maar toen hadden we onze super held rik smits nog ;) :D
     
  7. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal je het wel moeilijk hebben gehad vorig jaar in de 2e ronde van de East playoffs :p



    P.S.: Iverson zal maandag terugkeren bij de Sixers tegen de Bucks!!! Yesssss!!!!! Eindelijk gaan ze weer wedstrijden winnen :D
     
  8. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Op CNN check ik samenvattingen, en ik heb NBA Inside Ticket, waarmee ik op nba.com highlights, previews, andere vids kan checken, en naar alle games live kan luisteren...
    Binnenkort ook Canal Plus, ik wacht tot ze eindelijk eens een x een Sonics game uitzenden dus ik wacht nog..

    ----

    Yoepi 2 road wins tegen Houston en Memphis, vannacht ff Payton's Lakersass kicken..:+

    De Sonics hebben zoveel potentie, het probleem van de Sonics is dat ze geen home games winnen...
    Hoe kun je nou 8-6 on the road staan en 7-8 at home...
    Ach ja, we blijven boven de .500 staan, incl 25 games zonder Ray Allen...
     
  9. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    n00bs die niet kunnen spelen gaan met 1 man driepunters nailen, dat zegt niks over het spel maar over de gamer..
    ik heb een x 80 pts met ray ray gescoord, om mn game record te verbeteren, zegt niks over het realisme van de game maar over mijn n00b achtige geshoot en mn shooting skills..

    Wat ik jammer vind aan ID 2004 is dat alleen de all stars hun eigen gezicht hebben..
    Het commentaar is niet echt serieus, kon ook beter..
    Gameplay blijft lekker, als je in het spel zit in een dope wedstrijd let je niet op de rest maar op de plays..

    Maar ja, als ze dit in ID 2005 kunnen verbeteren stoten ze 2k5 van de troon..
    Tot die tijd blijft het een kwestie van smaak..
     
  10. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Kost dit niet een vermogen?? Dat geld wordt via je creditcard afgeschreven toch?
    Ik keek een keer wat dat allemaal inhield en wat het kostte en volgens mij kostte het wel behoorlijk wat, daarom heb ik het ook niet gedaan.


    Sonics-Lakers 111-109 8)

    Game-winning layup van Allen met 6 seconden en 3punter met 36 seconden te gaan _O_ , 35 punten totaal.
    Hij is wel angstig snel weer in vorm na z'n blessure.
     
  11. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een klein probleempje met het aanvallen in ESPN NBA 2k4 telkens ik de right thumbstick of de B-button gebruik heb ik veel kans dat ik een charge wordt aangerekend :mad:
    Wat is eigenlijk de beste manier om een man uit te schakelen, voorlopig win ik de meeste matchen maar met Clevland is het toch zweten en als ik een play wil maken krijg ik dus die charge, help me out hoopxperts _O_
     
  12. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    tuurlijk zegt dat wel wat over het realisme. het is blijkbaar te makkelijk om een 3 punter te scoren of te moeilijk om te verdedigen
     
  13. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja hoor, dan is geen enkele game realistisch, ik passte bij balbezit ALTIJD naar ray allen, die een driepunter, een long range, mid range, short range, fast break layup/dunk scoorde...(in die game waar ik mn total points record wilde verbeteren"
    Zegt wat over de manier waarop ik speel...

    2k3 is toch realistisch?
    Als je met Brent Barry 50 driepunters schiet komt ie ook op een hoog aantal punten, of weet je niet meer hoevaak dat gebeurde tijdens onze matches, dat Brent driepunters maakte, als ik de hele tijd threes waagde had ik ipv 30/40 punten zo'n 60/80 met barry..Is 2k3 meteen niet meer realistisch?

    ID en ESPN zijn zo realistisch als een VIDEOGAME kan zijn...

    In real life heb je allerlei plays om iemand te stoppen, een speler kan ineens de feeling kwijtraken, in een game ligt het aan de gamer, hoe hij zn spel speelt..
    double teamen in een echte nba wedstrijd is iets anders dan double teamen in ID/ESPN..

    Ik maak er zo'n big deal van omdat er ten onrechte op ID wordt gebashed..in espn is het net zo makkelijk om 100 punten te scoren, als je als domme fransman de lakers neemt en de hele tijd in de paint dunkt met shaq, want dat is ECHT makkelijk..
    ID en ESPN zijn dus zo realistisch als een videogame kan zijn...


    Jep per creditcard, 11 dollar per maand, vind ik niet echt veel, je kunt naar alle games luisteren :)

    Weheheh ja ik zei toch dat ze Payton's ass zouden kicken O-) :+
    Weet je hoe spannend het was...damn..via inside ticket was het al zo spannend, laat staan op TV..
    ik zag gelukkig wat beelden terug op CNN...
    Ray kicked ass, vannacht in Sacramentooooo...oei tough one..:+

    -------------------------------------------------------------------------------

    http://www.nba.com/schedules/international/canal_netherlands.html

    Hier staan de games die dit seizoen op canal plus worden uitgezonden :


    Seattle at Houston in Februari, k dan :D
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  14. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zeg niet dat 2k3 of 2k4 superrealistisch is maar blijkbaar is het met 2k4 toch moeilijker om een 3 punter te raken dan met ID.
    want dat gaat gewoon te ver...
    de 3 punt stats van veel spelers oa Ray zijn trouwens aangepast in 2k4 waardoor je ze niet meer zo makkelijk kan raken. Je moet je schot nu beter timen en het is nu makkelijker om een shot te blocken
    resultaat: realisme omhoog
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  15. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je alleen naar de wedstrijden luisteren net zoals radio of kan je ook kijken op een of andere manier?
    Verder kan je ook samenvattingen en highlights bekijken op nba.com toch? Wil dit ff weten omdat ik het misschien ook wel neem.

    Maar alleen wakker blijven s'nachts om te luisteren naar een wedstrijd gaat me toch iets te ver.



    Kings - Sonics 130-99
    Oefffff :eek:
     
  16. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Net van ESPN af gehaald...

    Grote trade tussen de Knicks en Suns,

    Stephon Marbury, Penny Hardaway, en Trybanski naar de Knicks en Antonio McDyess, Howard Eisley, Charlie Ward, Maciej Lampe Naar de SUns :9 :9 :9

    Wat een trade voor NY, nu moeten ze zeker de play-offs halen met zoveel talent (eeeeindelijk weer). Isiah Thomas doet echt meteen business daar 8)


    Suns krijgen veel extra salary-cap door Marbury weg te doen, Misschien Kobe Bryant volgend jaar naar de Suns?? }:]
     
  17. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    damn wat een heftige trade!!!
    alleen denk niet dat de suns er op vooruit gaan voor dit seizoen :D...maar ja misschien asuh ze idd op kobe voor volgend jaar....vond de suns tog al tegen vallen ....terwijl ze eigenlijk niet eens zo'n slecht team hebben(hadden)
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ^^heftig
    alleen vind ik penny de laatste jaren matig terwijl ik vroeger echt een fan van hem was

    hebben jullie ook last van die bug dat een controller set up niet werkt en dat je dan gedwongen bent om een andere set up te nemen?

    goed gespeeld laatst Jay...in het begin ging het gelijk op alleen daarna ging bij mij ineens alles mis en jij maakte daar goed gebruik van
     
  19. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee Suns geven het op voor dit jaar en gaan aan een nieuw team bouwen, die trade geeft ze weer salaris ruimte zodat ze in de zomer een van de big dogs kunnen aantrekken, misschien wel Kobe

    Penny speelde niet veel meer in phx en was niet blij daar, misschien dat ie bij de knicks weer opleeft (hoop ik).

    Controller setup :confused: , Ik heb wel gehad dat ik een keer helemaal niet meer kon lopen met mn spelers maar andere dingen wel doen, geen idee wat dit was. Heel soms heb ik ook dat er een groen rondje onder een speler komt en dan kan ie niet meer lopen maar wel passen en schieten enzo.
     
  20. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook laatst merkte... Als je op het einde van een wedstrijd vrije worpen moet nemen en het is nog close, is het echt bijna onmogelijk om ze te raken. Zelfs spelers als allan houston of reggie miller missen omdat dat balletje zo snel heen en weer gaat.

    Heeft dit met zenuwen te maken in crunch time ofzo want dat slaat echt helemaal nergens op.
     

Deel Deze Pagina