1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA Inside Drive 2004 vs ESPN NBA Basketball vs. NBA Live 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sonic 87, 25 aug 2003.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is ook waar ik het over heb..als je dan de controller setup veranderd (dus bijvoorbeeld setup B kiest) dan werkt het weer

    heb ik ook vaak met webber gehad ja..dan kan je die aim niet goed krijgen..echt irritant is dat
     
  2. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    [quote}"Heel soms heb ik ook dat er een groen rondje onder een speler komt en dan kan ie niet meer lopen maar wel passen en schieten enzo" ..... [/quote]



    dat is voor een give and go enzo....de speler met het groene rondje erom wordt bestuurd door de comp en jij kan dan een speler besturen zonder bal ...en gaan cutten naar de basket of whatever ....


    ja magico had je goed gekillt he :D ik was ook aan het fokken in het 3e qrt toen kwam je nog aardig terug maar ja ... het 1e en 2e qrt waren vooral erg leuk, wassup met je mic trouwens ...kapot ofzo??
     
  3. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    kut ik ben dus jay maar onder de naam bij van teiz :D
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik had hem mn mic aan staan maar ik hoorde je niet dus heb ik em maar afgedaan

    niet alleen bij give and go, het gebeurt namelijk ook als je zelf de bal hebt
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2004
  5. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een paar weken gespeeld te hebben in de franchise mode moet ik helaas toegeven dat ik offline een grondige hekel heb gekregen aan Espn Nba Basketball. Het realisme van de computertegenstanders is echt bedroevend slecht.

    Hier een aantal dingen die er vreselijk mis zijn waardoor ik meerdere malen bijna mn controller door mn tv heen heb gesmeten:

    - Altijd boven de 30 blocks per wedstrijd, blocks die in de bovenste ring van de tribune belanden alsof het tennisballen zijn, gary payton (6'3 ) die shawn bradley (7'6 ) blockt (echt gebeurt)
    - Schotpercentage van de computer is ALTIJD boven de 50 procent, vaak boven 55, dit lukt je misschien 10 wedstrijden per seizoen, maar nee de computer doet dit doodleuk elke wedstrijd, en dan krijg je elke keer het leuke commentaar van Tom Tolbert: 'Man, they shoot the lights out' waar ik inmiddels helemaal ziek van word.
    - 80% van de punten van de comp. worden in de paint gescoord. Alleen maar dunks en layups. Gister 125-105 zoiets verloren, 102 punten in de paint door computer. Van het woord driepunter hebben ze echt nog nooit gehoord
    - Je kan geen normale spinmove maken of je krijgt al een offensive charge aangesmeerd
    - Je kan geen normale fake maken of je krijgt een steal om je oren
    - Computer is onmogelijk goed in rebounden, pakt altijd 15-30 rebounds meer
    - Als comp tegenstanders omhoog gaan voor een dunk/layup zijn ze (bijna) nooit te stoppen, heeft niet eens zin om proberen te blocken dan krijg je alleen maar een extra vrije worp en een fout erbij
    - Roster updates (niks met gameplay te maken) mogen nu wel is komen, want er zijn al behoorlijk wat grote trades geweest.

    De moves enzo zijn allemaal goed uitgewerkt en de bewegingen zijn prachtig, maar door al deze dingen is het gewoon niet leuk meer om het spel offline te spelen. Het lijkt verdomme wel NBA Street elke wedstrijd.
    Ik heb al geprobeerd om het verhelpen door de 'game sliders' naar beneden te zetten maar dit helpt helemaal niks. De gameplay is echt slechter dan in 2k3 vind ik.

    Online is het nog steeds leuk om te spelen, maar offline is het gewoon totaal niet realistisch. basketbal-noobs maakt dit waarschijnlijk niet zoveel uit maar als je al langer b-ball games speelt wil je toch ook simulatie en dat is hier ver te zoeken. Als Microsoft volgend jaar een fatsoenlijke Inside Drive met goeie graphics en sound en al het andere af kan leveren stap ik over naar die reeks.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2004
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Inside drive is nu ook niet het summum van realisme. Score regelmatig rond de 90% van de worpen, waar de computer op 40-50% blijft hangen. Na het 1ste kwart is wel duidelijk dat ik win en dat alles op het moeilijkste niveau.... Twijfelachtige game.
     
  7. nijsdude

    nijsdude NBA

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ja Id is echt niet zo goed hoor vin de scores id nieuwste Pu best wel kloppen
    2k4:89
    ID:72
     
  8. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat komt denk ik door de graphics en het geluid denk ik maar het simulatie niveau is wel beter heb ik gehoord in ID
     
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    PU moet je sowieso niet al te serieus nemen
     
  10. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    PU is wel leuk, is vooral leedvermaak maar de cijfers die ze geven zijn meestal wel terecht.

    Alleen vind de een het geweldig en de ander het slecht, dat is wel raar zoals bij Max Payne 2 bij gamekings
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind ze over het algemeen een beetje fanboyish overkomen, maar dat is een andere topic

    spelen jullie trouwens nooit street (espn nba) online
     
  12. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik nog nooit gedaan, speel liever gewoon in de zaal.]

    Hoe gaat dit precies, is het gewoon 5 tegen 5 of 1 tegen 1 ofzo. Heb het nog nooit gespeeld.
     
  13. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan kiezen 2 on 2, 3 on 3, 4 on 4, 5 on 5

    wat ik vooral dope vind is dat je om en om je spelers kiest en je kan natuurlijk uit zowel legends als uit nieuwe spelers kiezen
    zo kunnen er echt ille match ups ontstaan
    (wilt the stilth vs Shaq bijv) :9
     
  14. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    speel ook liever in de zaal , straat speel ik liever nba street 2
     
  15. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ja maar die speel je niet online.
    ik vind het een dope afwisseling
     
  16. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha hebben jullie dat gevecht gezien tussen Kenyon Martin en Corey Maggette.

    Maggette maakte een flagrant foul en Martin gaf hem een zware RECHTSE vol in zn gezicht :D 8)

    Was echt grappigggg :D
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    :eek: niet gezien, was het op cnn world sports?
     
  18. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja was bij World Sport maar zal hoop ik Zaterdag of de week daarna ook wel bij NBA Action komen.

    Ze zijn allebei 2 wedstrijden geschorst :p
     
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ga hier maar niet op in ivm offtopic
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2004
  20. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0

    oeee heftig , niet gezien man ....tog maar vaker cnn world sports kijken als is er meestal maar 5 min nba :'-(
     

Deel Deze Pagina