1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA Inside Drive 2004 vs ESPN NBA Basketball vs. NBA Live 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sonic 87, 25 aug 2003.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Heren!

    Deze draad gaat over de verschillen in de games op Xbox. Niet over de NBA. Jullie kennen de draad basketball topic, of start een nieuwe draad over de competitie 2004 in ASEL ajb ;).

    Nu verder over de verschillen tussen de games.
     
  2. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    cpu 40 procent? ...

    free throw shooters als peja, ray ray en allan houston maken BIJNA ALTIJD 2 uit 2..
    als je shaq 10.000 keer fouled scoort de cpu rond de 30 ja..

    highlights kun je inderdaad checken, soms na halftime al..

    Wehhehehe ach :

    Sonics - Kings 104-93 (laatste kwart bench players, stonden 21 pts voor) O-)

    Makkelijker om een schot te blokken?

    Gunit020:

    Payton blockt Bradley (waarschijnlijk lag bradley op de grond toen hij wou schieten:+)

    f*ck it, beide games hebben voor en nadelen..

    waarschijnlijk heb ik canal plus vanaf morgen, kan ik shareef (altijd in rumoured sonics trades, k vind em zwak on D, kan ik 48 minuten op zn d letten) checken tegen de spurs..
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  3. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee vraag maar aan Jaymaster, ik speelde met Lakers tegen hem met Mavs en Bradley wou een lay-up maken en Payton BLOKTE hem, moest wel ff lachen toen 8)


    Shareef wordt idd vaak genoemd bij trade-geruchten bij de Sonics... meestal met Murray, Barry en Radmanovic. Hoop zelf dat ie naar de Knicks gaat.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  4. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Hahah zou ik wel eens willen zien, Boykins die Yao blokt oid :+.
    Wehhe Sonics GM Rick Sund zit op zn luie reet en Isiah Thomas niet, plus dat ie nog een GROTE trade wil maken..dus het kan wel.
    Misschien Brent Barry voor Kurt Thomas :D (hoopt)

    Vandaag trouwens de DOPESTE game ever gespeeld @ id 2k4..

    Sonics @ Mavs

    Motherfuckers Nowitzki en Nash met jumpshots, 10-2 voor de Mavs.
    Fastbreak Lewis dunkt, Chandler (geruild) blockt, Barry rent de andere kant op voor three..Allen steelt de bal, voor three..10-10..
    4 driepunters voor de Sonics met 2 sec te gaan, 26-26. (6min quarters)
    Allen passed naar Barry voor threeeeeee..29-26 at the buzzer..
    Veel open looks, door goed rond te passen, heb uiteindelijk 109-86 gewonnen op All Star, jammer dat ik te laat zag dat er een NBA ID 2K4 XSN Championship wordt gehouden.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2004
  5. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Kurt Thomas = 1 van de meest ondergewaardeerde forwards in de league, brent barry heel matig dit seizoen. En NY heeft al genoeg spelers op die positie. Never gonna happen!!!
     
  6. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Brent Barry matig?

    11.1 PPG, 5.3 APG, 3.3 RPG, 1.4 Steals per game in 31 mins ..

    45 % 3 PT range..

    83 % Free Throws..

    Point Guard, kan als Shooting Guard fungeren, en als Small Forward..

    Maar zoals ik zei, gaat toch niet gebeuren ;)

    Isiah Thomas wilde Bad Boy Wallace halen, maar waarschijnlijk gaat ie naar Dallas voor Jamison.
     
  7. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook een reden waarom het niet gebeurd omdat de Knicks dan nog meer lengte weggeven die ze hard nodig hebben. Thomas is groter als Berry. De Knicks in ieder geval hebben helemaal niks aan hem.

    Wallace naar Dallas voor Jamison?? Dat zou een van de schandaligste trades ooit zijn. Zonder Wallace is Detroit helemaal niks, en schutters hebben ze bij Dallas toch al genoeg, ze hebben alleen geen goeie center.

    De ENIGE goeie center uit het oosten gaat ook al naar het Westen, zo raakt het oosten nog verder achterop.


    Magico, wtf was er gister aan de hand?? Als ik bij jou een game joinde of jij bij mij kwamen we tot het scherm waar je teams moet kiezen en toen kwam er steeds een zwart scherm met 'waiting for opponent', daarna connection lost. Echt iets van 15 keer ofzo. :confused: :confused:
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    bij mij staat er steeds...a network problem was detected
    if this is a ranked game stats wont be saved ...
    of zoiets

    dat probleem heb ik alleen met jou
    op een of andere manier kan ik jou games niet joinen
    waarschijnlijk heeft het iets met je router te maken
     
  9. Karelax

    Karelax Guest

    Hij bedoeld misschien wel Wallace van de trailblazers, die is ienegeval meer Bad Boy dan Ben van Detroit
     
  10. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt gelijk denk ik.

    Ik dacht dat ie Ben bedoelde omdat ie bad boy zei en de Pistons worden altijd de bad boys genoemd.

    Maar is idd waarschijnlijk Rasheed van Portland.


    Ja zou kunnen, bij PGR2 heb ik ook vaak problemen met routers enzo, 2 routers in 1 room die elkaar niet aankunnen. Toch maar is die instellingen nakijken. Gebruik jij zelf ook een router of iets anders?
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2004
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik gebruik geen router
     
  12. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel raar want bij PGR2 kan ik jou wel gewoon joinen, ook als je host bent.
     
  13. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    die ene keer met pgr2 challenge 1 kwam je er ook niet meteen in toch weet je nog?
     
  14. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar daarna wel, misschien was het omdat die room vol was ofzo maar dat had dus niets met jou te maken want ik kwam er wel in.

    Maar ja, dit hoort thuis in een andere thread dus laten we er maar over ophouden en het erop houden dat het raar is.
     
  15. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet Big Ben.. Bad Boy, Rasheed Wallace..
    Met zn attitude..k haat em echt..

    En Dallas is ook op zoek naar een center..

    Zydrunas Ilgauskas wordt genoemd..we'll see, ze hebben tot 20 feb de tijd.

    Vannacht worden de Cavs gewhooped door de Sonics, ik zet 100 euro in op een 20+ blowout..
     
  16. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    20+ denk ik niet...

    Denk wel 10+. Cavs kunnen niet eens winnen van de Lakers zonder Shaq, Malone EN Kobe Bryant. Jaja, hij ligt er ook uit met een blessure :cool:

    Trieste Lakers, kunnen geen wedstrijd winnen zonder hun supersterretjes, behalve tegen de slechtste lottery-teams.
     
  17. Karelax

    Karelax Guest

    Nee, beetje logisch he. Meeste ploegen verliezen als hun all star niet mee speelt en als er bij je etam 3 sleutel spelers missen win je meestal niet nee...
     
  18. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou lijkt me een team met Payton, Bryant, George, Medvedenko en Grant in de starting line-up nou niet het allerslechste team...

    Met Kobe in de line-up (dus 2 hall-of-famers) konden ze al niet winnen, terwijl sommige teams het hele seizoen niet één hall-of-famer hebben. Nu zie ik zelfs verliezen tegen teams als Atlanta of Washington.

    Voor de Lakers wordt het nu pijnlijk duidelijk dat behalve de super 4 de rest van het team heel zwakke baskteballers zijn zonder Shaq die alle aandacht in de aanval voor zich opeist. Zelfs Bryant is zonder Shaq bij hem in de buurt gelijk aan spelers als Paul Pierce, LeBron James (nu als rookie), Jamal Mashburn, Rashard Lewis etc.

    Het is gewoon triest dat ze niet kunnen winnen zonder O'Neal (en malone). Blessures gaan vaker voorkomen bij Shaq, hij word ook ouder en ze moeten een manier gaan bedenken om zonder hem ook te winnen, want zo halen ze de play-offs niet eens.
    (die gaan ze wel halen natuurlijk, wanneer hij terug komt)

    Vorig jaar waren ze ook 3-9 de eerste 12 wedstrijden zonder Shaq.
     
  19. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    ZELFS Bryant is gelijk aan Pierce, James, Mash en Lewis?

    Pierce en Mash zijn all stars, Shard en James toekomstige allstars.





    Pff ik heb te snel gesproken, Sonics worstelen de hele game al..

    99-86

    ..

    99-91

    104-96 final :{


    btw, Sonics' Calvin Booth : 10 blocks in 17 minuten
    waarom 17 minuten als ie defensief niet te stoppen is en james de hele wedstrijd langs iedereen drived...

    Waarom krijgt Pot geen speeltijd..

    Sonics probleem (elk jaar): Als we winnen van de Lakers en Kings, verliezen we van de Warriors en Cavaliers.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2004
  20. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Damnnnn, 04.54??? Heb je geen slaaptekort nu?

    Thuis van de Cavs verloren 96-104 :D , wel zeer matig.

    Wat ik bedoelde is dat Bryant zonder Shaq heel anders is dan Bryant met Shaq. Als Shaq meespeelt is iedereen op hem gefocussed in the paint en staan er minder verdedigers in de buurt bij Kobe, waardoor hij meer en makkelijkere schoten krijgt. Als Shaq niet meedoet, hebben de Lakers niemand op de center die gevaarlijk is dus gaat iedereen naar Kobe, dan moet hij al zn schoten zelf creeeren en wordt duidelijk dat ie zonder Shaq gewoon een stuk minder is. Met Shaq erbij heeft hij gewoon veel meer vrijheid.

    Lekker voor hem en zn schouderblessure, helemaal zn eigen schuld, moet ie maar niet van die goedkope fouten uitlokken.
     

Deel Deze Pagina