NBA Inside Drive 2004 vs ESPN NBA Basketball vs. NBA Live 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sonic 87, 25 aug 2003.

  1. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Was zeker wel moeilijk voor je he... 108-88 blowout :9 haha


    Weet iemand trouwens wanneer nou EINDELIJK die roster-updates komen voor Espn Nba baskteball??
     
  2. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    wahahah ja, ze winnen van de lakers en kings en verliezen daarna van ny met 20 ptn verschil..kan toch niet :+

    maja gelukkig hebben ze van de sixers gewonnen, nu van de cavs, zonder ilgauskas en mogelijk zonder lebron, en voila....

    roster update komt denk ik niet, ze doen niets aan de europese versie :eek:
     
  3. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0



    neej man, ik kan um overal aansluiten, in de woonkamer , mijn kamer (op zolder) kamer van me bro zelfs bij teiz....
    je moet gewoon je tv kabel in de decoder droppen dan het kleine tv kabbeltje van de decoder op je tv aansluiten....en dan canaplus op je tv zoeken en klaar..nix geen "tv-door-trek -bullshit" ...gewoon direct dat ding er op hookuh :p

    ken je nba action niet...damn er is iets mis met je opvoeding dude ;) }:] 5,4,3,2, one!
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik neem aan dat hij niet de enigste in huis is die wilt kijken..vandaar die tv-door-trek-bullshit
     
  5. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    bwheh ik ken nba action wel, maar k heb het nooit gezien..

    enne, als ik dat doe wat jullie zeggen heb ik canal plus nog steeds niet op mn 2e tv, ik zoek op uhf ofzoiets, op vhf en andere shit, kan het aan mn tv liggen? (ik heb voorlopig een HELE OUDE tv omdat ik een nieuwe kamer heb enzo)
     
  6. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat op? Die klote Amerikanen hebben die updates al wel heb ik gelezen en wij Europeanen moeten maar met die gare verouderde teams blijven spelen? Kutzooi... IK WIL MET MARBURY IN EEN KNICKS-JERSEY IN DE GARDEN SPELEN :mad:
     
  7. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    dat was ook met 2k3 het geval..toen kregen wij maar 1 update en US talloze
    @ sonic: hoe heb je canal+ op je tv aangesloten dan?
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2004
  8. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    zo fucking bijdehand is dat, altijd van die loze beloftes dat rosterupdates komen etc, uiteindelijk zit je met een veroudert spel opgescheept! Het zou het spel echt meer extra's geven en leuk houden met updated rosters....maar ja wij europeanen zijn zo onboeiend!

    @ sonic: Damn man, nba action is jarenlang onze bron van nba-info geweest back in the days :D
    Jay heeft nog iets van 15 oude vhs-tapes vol met die shizzle van '94--'96 ofzo

    Countdown heeft een speler die op regelmatige basis de revue passeert, Vice Vince Vince . Machtige vent

    Stacey Augmon aka Plastic Man brings them back to school!
     
  9. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog VHS tapes man.... met all-star weekenden, top10 plays of the year enzo, echt dope shit.

    Leuk voor later :)

    Nu is er een portret van Allen Iverson, volgende aflevering Eastern conference finale en Nba Finals van 2001 :9

    Game 1 vs. Lakers, 101-107 Philly in overtime, 48 voor AI. Weet het nog goed...
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    toevallig staan we (Jaymaster, Gunit en ik) precies onder elkaar op de pro leaderboards

    Jay 17, ik 18, en Gunit20 19 dacht ik :)

    volgende keer als je online bent weer ff proberen te joinen Gunit..ik heb mn router anders ingesteld
     
  11. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    is toch fok op man, ik speel af en toe met jay mee maar wtf is dat, 10 gespeelde games sta je al in top 20 oftwel er zijn nauwelijks spelers of niemand kan er wat van...


    A.I. in '01? nice

    i would rather see:
    '94 robinson vs clippers :D back in the days!!

    71 pts WATTAN!!!!
     
  12. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2


    net relaxed mavs-nets in mn kamer met een chippie en cola gechecked, dope game..mavs ownde de boards.

    ik heb een uhf modulator , adapter aangesloten op dat ding, daar mn kabeltje in gepropped..


    dit :


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  13. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het over highlights hebt back in the day dan mag Shawn Kemp niet ontbreken.

    In de tijd dat hij nog 273 kilo lichter was, had de reignman echt gruwelijke dunks. De allerlekkerste was toch wel de dunk dat hij over Bill Laimbeer heenspringt, die voor de charge gaar.

    Dit is in het Dream Team nog een keer gedaan door Vince over de center van de Fransen.

    Deze gasten springen dus gewoon in een wedstrijd over iemand heen. Ik zou echt meteen stoppen met basketball....
     
  14. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    de game was leuk, maar een aantal dingen viel me op :

    de game was niet live, de game begon om 2 uur en de uitzending om 3 uur, timeouts werden gecut etc.
    vind ik wel een beetje jammer...

    geen pregame show (voorbeschouwing etc), halftime (nabeschouwing eerste helft, highlights/scores uit andere games) show en postgame show (interviews, highlights uit andere games, nabeschouwing, en een kleine preview op de next game)..

    dat valt me tegen, is dit altijd zo, dat een game een uur later wordt uitgezonden en er nooit een pre/half/post game show wordt uitgezonden?

    btw, die kut uhf modulator zorgt ervoor dat upc wegvalt, dus dat ik alleen canal plus kan kijken op mn tv, en het sneeuwt erg...
     
  15. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    De wedstrijden dinsdagnacht worden altijd met delay uitgezonden. Soms valt het wel mee en is het vanaf halverwege tweede kwart live.. Dan krijg je wel halftime updates en dergelijke...

    Koop een goede splitter voor je canal+ kastje. De beste zijn van die zilveren die uit één stuk zijn gegoten (verkrijgbaar bij de meeste electronicazaken). De kwaliteit van je beeld zal er bijna niet op achteruit gaan en je junt gewoon alle andere zenders blijven bekijken.

    Ik heb vannacht helaas niet gekeken, omdat ik vanmorgen toch wel weer erg vroeg op moest. Heb het nog tot half één vol gehouden met PGR2, maar toen vielen me ogen echt dicht...
     
  16. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb het gezien man , ik wil binnenkort ff een keertje tegen jou spelen }:]




    de wedstrijd begint niet direct live , omdat ze dan nog tijd hebben om de shit te editen...amerikaanse reclame er uit knippen ...standings enz ....
    en neej er komt nooit een pregame show (voorbeschouwing etc), halftime (nabeschouwing eerste helft, highlights/scores uit andere games) show en postgame show (interviews, highlights uit andere games, nabeschouwing, en een kleine preview op de next game).....
    sonic bwoiii wat ver8 je wel allemaal niet man??
    }:] ...gastjes van tegenwoordig zijn veel te verwent , je moet blij zijn met wat je op je bord krijgt|:-
     
  17. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms heb je wel voorbeschouwing met die Amerikanen, maar soms ook niet. In de play-offs zeker wel met Charles Barkey, Magic Johnson en Kenny Miller. tenminste vorig jaar was dat zo.
    Trouwens, op zondag is het ook meestal delay. Een middagwedstrijd die om 7 of 8 uur s'avond bij ons begint wordt pas om half 12 ofzo uitgezonden. Dat is wel minder, ik vind het niet erg om al die Amerikaanse rotzooi erdoorheen te zien.

    Ik probeerde nog de wedstrijd te kijken vannacht maar voor de tip-off waren me ogen al dicht en om half 6 werd ik weer wakker :p . Kijk de herhaling wel vanavond, was toch geen spektakel.

    @ Magico: Zal wel proberen binnenkort om je een keer te joinen.

    Ik hou er niet echt van om op pro te spelen, dat is eigelijk te makkelijk. Zelfs die noobs die alleen maar 3punters met de Mavs of Lakers schieten kunnen dan van je winnen. Op all-star of superstar kan je echt laten zien wat je waard bent. Op 1 van die 2 sta ik 3e ofzo op het leaderboard. Niet dat dat iets zegt, want die leaderboards zijn helemaal gefuckt ofzo. Ze zouden mensen moeten rangschikken volgens hun winstpercentage. Ik zie echt altijd dezelfde mensen op ESPN. Vercettigc, wagihe, Lee5by5, Redhawk23. Soms Jay, Magico, soeperfriek.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  18. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    waarom denk je dat ik het vraag? 8)
    omdat het in de live uitzendingen in amerika het geval is, dan heb je pre-half en post game shows...(
    maar die knipt canal plus er dus uit :{....jammer, want gister had ik highlights van detroit-pacers willen zien.

    btw, nba action is niet zo spectaculair, als je nba inside ticket hebt heb je weinig aan nba action, ik d8 dat je samenvattingen zou zien van de gister gespeelde games (maar et komt eens per week)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  19. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is wel zo, het meeste wat je op Nba action ziet kan je ook op nba.com bekijken als je inside ticket hebt. Maar ja, de meesten van ons hebben dat niet dus is nba action wel leuk.
     
  20. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    btw,

    ik heb zo'n zilveren 3 way splitter, in mn tv gepropt, mijn kamer's tv kabel erin gepropt, en decoder kabel erin gepropt, maar ik kan canal plus niet vinden..wat doe ik fout..gunit, magico, teiz, jay, iverson..HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP :'-(
     

Deel Deze Pagina