Soms heb je wel voorbeschouwing met die Amerikanen, maar soms ook niet. In de play-offs zeker wel met Charles Barkey, Magic Johnson en Kenny Miller. tenminste vorig jaar was dat zo.
Trouwens, op zondag is het ook meestal delay. Een middagwedstrijd die om 7 of 8 uur s'avond bij ons begint wordt pas om half 12 ofzo uitgezonden. Dat is wel minder, ik vind het niet erg om al die Amerikaanse rotzooi erdoorheen te zien.
Ik probeerde nog de wedstrijd te kijken vannacht maar voor de tip-off waren me ogen al dicht en om half 6 werd ik weer wakker . Kijk de herhaling wel vanavond, was toch geen spektakel.
@ Magico: Zal wel proberen binnenkort om je een keer te joinen.
Ik hou er niet echt van om op pro te spelen, dat is eigelijk te makkelijk. Zelfs die noobs die alleen maar 3punters met de Mavs of Lakers schieten kunnen dan van je winnen. Op all-star of superstar kan je echt laten zien wat je waard bent. Op 1 van die 2 sta ik 3e ofzo op het leaderboard. Niet dat dat iets zegt, want die leaderboards zijn helemaal gefuckt ofzo. Ze zouden mensen moeten rangschikken volgens hun winstpercentage. Ik zie echt altijd dezelfde mensen op ESPN. Vercettigc, wagihe, Lee5by5, Redhawk23. Soms Jay, Magico, soeperfriek.
Laatst bewerkt: 21 jan 2004