1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA Inside Drive 2004 vs ESPN NBA Basketball vs. NBA Live 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sonic 87, 25 aug 2003.

  1. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan je (NOG) niet zeggen, dat AI niet bij de 50 greatest players hoort kan je wel zeggen ;)
     
  2. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    - AI choke yess indeed
    - sonic CHOkE part ll, realistisch blijven sonic bwoiii. Laatste keer dat zij gevaarlijk waren lag jij nog in je luiers :+

    Aard'em up okkie!
     
  3. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    wat noem jij gevaarlijk, playoff teams zijn gevaarlijk, of je nou 1ste of achtste staat. :9 (whoops, eigenlijk zijn ALLE WEST TEAMS best gevaarlijk, east alleen de top 3 )

    en ik zeg niet dat ze winnen, ik zeg alleen dat je nog niet kan zeggen dat het dromen blijft omdat de games nog niet zijn gespeeld, jaja O-) _O_

    (en ik ben realistisch, ik ben niet eens blij met onze roster en spel) :)
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2004
  4. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    realiteit is ver te zoeken

    :cool:

    keep on dreaming bwoiii

    daarom, je zegt het zelf ! het heeft lang geduurd voordat ze uberhaupt als playoff team zijn beschouwd...dus pak je petjes haal de 5 cm stof eraf en support ze!! om vervolgens te choken!
    :D
     
  5. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog niet nee, maar het kan nog komen. Zo'n klein mannetje die zoveel grote prestaties levert. Ik zou het raar vinden als ie daar niet toe gaat behoren.


    De Sonics hebben geen goede center die het kan opnemen tegen Tim Duncan, Shaq, Brad Miller, KG enz. In de play-offs worden ze door die ploegen gewoon gekilld. Play-offs draaien om defense: rebouden, blocken enz. en dat is niet 1 van de sterkste punten van de Sonics.
     
  6. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    Een bballspeler die eruit ziet als een gedetineerde met een maillot om zn arm en zo nu en dan bricks naar de ring gooit... En dan niet genoeg van hebben na 10 maar rustig 30 keer probeert...tja you tell me
    ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  7. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0

    De klitter-de-kloten sonic-bwoiii loopt ons te qouten....aart!! ,.....
    ja wij vormen nu al een gevaarlijk team weet je ...on the court is dat nog erger ...dus kan je alvast een beetje wennen aan je vernedering strax in de zomer }:] 8) ....


    Een bballspeler die eruit ziet als een gedetineerde


    haha koerdém up!!
     
  8. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2

    dat is bullshit. (Dallas-loaded offense, poor defense)
    Maar waar gaat dit over?
    Heb ik ooit gezegd dat de Sonics het serieus kunnen opnemen tegen de top 5 in de western conf? :eek:
    (Blocken is wel een sterk punt van de Sonics :D.)
    Maar waar heb jij gehoord dat het om defense draait? Het is belangrijk ja..Maar als je geen offense hebt kun je het shaken. ;)

    TeiZ, als de Spurs en Lakers in de rebuilding fase zitten zullen andere teams heersen, en ik ben jong genoeg om dat mee te maken.Dus doe niet zo arrogant man ;) ..nergens voor nodig...

    Lang genoeg ?

    Season W L %
    2001-202 45 37 .549
    2000-01 44 38 .536
    1999-2000 45 37 .549
    1998-99 25 25 .500
    1997-98 61 21 .744
    1996-97 57 25 .695
    1995-96 64 18 .780
    1994-95 57 25 .695
    1993-94 63 19 .768
    1992-93 55 27 .671
    1991-92 47 35 .573
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  9. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe juist jij moet weten dat ik het een ander team ook gun... Ben je aan narren, dat doen we graag met jantjes ;)

    Ik heb ook jarenlang lijdzaam toe moeten zien hoe de spurs het steeds niet haalden, ondanks monsterprestaties van Mr clean..

    Maar voordat de sonics kampioen worden gaan er een paar teams eerst mee vandoor, kings zijn er nu wel aan toe bijv.

    -Lakers choke!
     
  10. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Weheheh..

    Laat me het zo zeggen, ik ben 16, dus ik denk wel dat ik één Sonics ring mee maak :D..

    BTW, Luister je naar Spurs-Hornets?
     
  11. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    iverson vannacht : 32 punten 12-29 sixers verloren

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH VETTE SHIT !

    75-64 voor de Spurs na het derde kwart. (SBC Center)

    Magloire layup 95-94 voor de Hornets met 20 sec!

    NA TIMEOUT SCOORT DUNCAN ! 96-95 met 10 sec!

    Armstrong, vervanger van Baron Davis met 10 sec... 3 pointer met 1 sec isssssssssss good!

    98-96..

    Dat noem ik nog eens WOW.. 8)

    Bryant terug, Lakers met 2 hof'ers winnen nipt van Utah crap (geen Harpring/Kirilenko).

    Oei oei, Lakers komen er aan (Bryant back, een win, strax shaq en the mailman)
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  12. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    55-60 Clippers

    Allen hits a three! 5-7 3PT
    36 sec later : Barry hits a three! 1-2 3PT
    24 sec later : Lewis hits a three! 3-6 3PT

    64-60 Sonics :D

    F!NAL : 102-97 Sonics

    Ray Allen | 41 punten | 14-23 FG | 6-10 3PT | 7-8 FT | 5 assists | 3 steals | GEEN turnover | 40 minuten
    Allen Iverson | 32 punten | 12-29 FG | 1-3 3PT | 7-9 FT | 4 assists | 2 steals | 3 turnovers | 39 minuten

    Huh? Iverson 6 fgs meer maar 9 punten minder?

    Als Iverson in de all star game speelt en Ray niet, is dat gewoon schandalig 8) ( T-Mac en Redd in East, Bryant en Allen in West)
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  13. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je het lekker naar je zin gehad in je uppie :D

    Tja Like i said before, besides the lil' burst AI was all into throwing bricks !!

    -Allen nice game, clippers walkover anyway...
    maaruh nu krijgen we allemaal stats van Allen te zien, vergeet niet ff de vorige 4!! games te vermelden :"making just 28-of-82 shots over his last four games"
    -Spurs properly fucked from behind.
    -Lakers winnen van Jazz, met Kirilenko erbij was het een kobe-choke geworden
     
  14. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    btw, allstar selection wordt jammergenoeg teveel beinvloed door populariteit van spelers ipv hun prestaties..

    1 woord: Mourning
     
  15. Karelax

    Karelax Guest

    Dat er zoveel Lakers haters zijn op het forum kan ik begrijpen maar waaorm haten jullie AI ook? Hij is/was gewoon de man, een speler die 1.83 is en dan zo presteerd sorry hoor, maar het is eent ijd geleden dat ik iemand als AI heb zien Basketballen.. Ok misschien mag je zijn persoonlijkheid niet en uitstraling niet maar toch wat hij allemaal bereikt heeft.. enige wat ie mist is een ring

    Edit: Heel erg slecht zijn ze stats niet, maar ze fg% moet wel boven de 40 komen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2004
  16. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is algemeen bekend dat het in de play-offs vooral om defense draait, elke normale nba-fan weet dit. Daarom zal dit Dallas nooit een titel winnen. In het reguliere seizoen kan je daarmee wegkomen maar in de play-offs niet.



    Weer zoiets raars.

    Iverson dit seizoen:
    2003-04 Statistics
    PPG 27.0
    RPG 3.9
    APG 6.1
    SPG 2.52
    BPG .10
    FG% .390
    FT% .753
    3P% .296
    MPG 43.2

    Allen dit seizoen:
    2003-04 Statistics
    PPG 22.9
    RPG 5.1
    APG 5.0
    SPG 1.31
    BPG .25
    FG% .432
    FT% .864
    3P% .355
    MPG 36.1

    Hoe kan je nou in godsnaam zeggen dat Allen het meer als Iverson verdient? Iverson's cijfers zijn nog altijd wel een stukje beter als die van Ray Allen. So what, hij scoort 41 punten vannacht, dat is 1 wedstrijd. Iverson heeft dit seizoen al 50 punten gemaakt, daar ga ik toch ook niet over zeuren? En al eerder vermeld, Allen vorige 4 wedstrijden 28-82 FG. En T-Mac draait ook geen bijzonder goed seizoen. Michael Redd speelt goed voor zijn niveau, maar beter als Iverson of T-Mac is het nog niet.

    Wat Karelax zegt, je kan alleen maar respect hebben voor wat hij doet en presteert als zo'n kleine jongen. Zn Image of uitstraling heeft niks met het baskebal te maken dus dat slaat nergens op.
    Dat ie nu onder de 40% zit komt door die blessure maar hij zal daar wel weer boven zitten aan het eind van het seizoen. Hij is een van de populairste spelers in de NBA (zoniet de populairste, met eigen ogen gezien) dus het zal wel aan jullie liggen.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  17. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    kijk naar minutes, ray speelt 7 minuten minder, in die zeven minuten neemt iverson 10 schoten.

    en hoevaak heeft Allen Iverson de Sixers in crunchtime gered?
    als het goed gaat met ai gaat het goed (goed=10 uit 30), als het slecht gaat met ai gaat het slecht..
    ray allen heeft in de wedstrijd tegen de lakers omgedraait, de wedstrijd tegen portland (18 pnt achter na :cool:, en zijn 6 threes in de clippers game gaven de sonics een comfortabele voorsprong, en met AI's stats moet je rekening houden omdat hij in de east speelt, tis altijd makkelijker om tegen miami, atlanta , chicago, washington en toronto te schitteren(30 punten scoren in 30 attempts bijvoorbeeld) dan tegen phoenix, golden state, portland, LA en Utah.
    Ray mist 25 games, komt terug, nog niet in zn ritme, en outplayt kobe.ray quote voor de game van gister : "ik voel me nog niet 100 procent"

    ik zeg niet dat AI het niet verdient, maar als Ray niet wordt gekozen verdient hij het zeker niet. (Aangezien ik naast Kobe geen andere sg in de west ken die schittert, en in de east vind ik michael redd en t-mac toch iets beter)

    maar dit is een beetje bullshit, dit is een biased vs biased discussie, sixer tegen sonic, ray fan tegen allen fan, kan moeilijk verwachten dat we elkaar gelijk gaan geven.

    ik volg ai niet als jij, jij volgt ray niet als ik...:)
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  18. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    hm hm, laat ze allebei vallen man en kijk naar echte kwaliteit :D

    de echte mannen zijn de 20-20 beesten, de triple double-machines, de quadruple double flirters!!!

    Dan hebben we het over duncans, kidds, garnetts, bens, brands etc. etc

    "Wat Karelax zegt, je kan alleen maar respect hebben voor wat hij doet en presteert als zo'n kleine jongen. Zn Image of uitstraling heeft niks met het baskebal te maken dus dat slaat nergens op.
    Dat ie nu onder de 40% zit komt door die blessure maar hij zal daar wel weer boven zitten aan het eind van het seizoen. Hij is een van de populairste spelers in de NBA (zoniet de populairste, met eigen ogen gezien) dus het zal wel aan jullie liggen. "

    -Hij zit TE vaak onder de 40 % ongeacht blessures dat is gelul
    - Dat hij de populairste is heeft ongetwijfeld ook met de marketing machine te maken die een goudmijntje in hem zag (met eigen ogen gezien), zelfde als Lebron, best verkopend dit jaar ..waarom? omdat ie een fucking kuthype is waar al die kuddedieren in mee gaan!
    -Waarom zou ik respect hebben omdat ie een kleine jongen is?? hij kiest er toch zelf voor om te gaan bballen? Als ik respect moet hebben voor een kleine dan heb ik dat wel voor Spudd Webb!
     
  19. Karelax

    Karelax Guest

    Ik denk dat er een grotere marketing hype rond Kobe en Shaq is. Allen zit idd vaak onder de 40% maar dat komt doordat ie vaak double teams tegen zich heeft en nou niet echt een getalenteerd team om zich heen (niet aanvallen wel goede defence) verder schitterd ie ook niet echt op gebied van 3P
    Grote hype om leBron? Misschien verdiend het wel, hij presteerd wel goed dit jaar, en ook Duncan word gehyped
    Respect hoe je niet voor hem te hebben, maar op ze minst moet je inzien dat het knap is wat ie doet
    En idd Spudd Webb is masterlijk die dunks van hem... pfoeh hij sprong toch ook over een auto heen?
     
  20. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik niet, weet alleen de dunks contest vs teammate dunkmachine wilkins en die won webb, machtig! Sickness gewoon..

    Tuurlijk vind ik het goed wat iverson presteert, alleen nog niet in zoverre dat ik em een top5 speler vind..

    Wat Lebron betreft, hij vlamt... zeer zeker, maaruh waarom gaan de cavs nu beter zonder hem? Boozer ontpopt zich tot een veel betere PF in zijn afwezigheid. Lebron loopt nu al met zn grote mond te roepen dat ie een leider is dat ie voor zn leeftijd altijd al slimmer was blablabla. Sorry, maar laat nu maar eerst zien dat ie het paar jaar volhoudt voordat ie zich heer en meester van de nba voelt.
     

Deel Deze Pagina