kijk naar minutes, ray speelt 7 minuten minder, in die zeven minuten neemt iverson 10 schoten.
en hoevaak heeft Allen Iverson de Sixers in crunchtime gered?
als het goed gaat met ai gaat het goed (goed=10 uit 30), als het slecht gaat met ai gaat het slecht..
ray allen heeft in de wedstrijd tegen de lakers omgedraait, de wedstrijd tegen portland (18 pnt achter na , en zijn 6 threes in de clippers game gaven de sonics een comfortabele voorsprong, en met AI's stats moet je rekening houden omdat hij in de east speelt, tis altijd makkelijker om tegen miami, atlanta , chicago, washington en toronto te schitteren(30 punten scoren in 30 attempts bijvoorbeeld) dan tegen phoenix, golden state, portland, LA en Utah.
Ray mist 25 games, komt terug, nog niet in zn ritme, en outplayt kobe.ray quote voor de game van gister : "ik voel me nog niet 100 procent"
ik zeg niet dat AI het niet verdient, maar als Ray niet wordt gekozen verdient hij het zeker niet. (Aangezien ik naast Kobe geen andere sg in de west ken die schittert, en in de east vind ik michael redd en t-mac toch iets beter)
maar dit is een beetje bullshit, dit is een biased vs biased discussie, sixer tegen sonic, ray fan tegen allen fan, kan moeilijk verwachten dat we elkaar gelijk gaan geven.
ik volg ai niet als jij, jij volgt ray niet als ik...
Laatst bewerkt: 25 jan 2004