1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA Inside Drive 2004 vs ESPN NBA Basketball vs. NBA Live 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sonic 87, 25 aug 2003.

  1. Karelax

    Karelax Guest

    Bedoel je top 5 all time (dan bne ik het met je eens) of ene top 5 van nu (dan ben ik het niet met je eens want daar hoort ie zekers in vind ik)
     
  2. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    top 5 alltime, never...
    Nee ik heb het over nu
     
  3. Karelax

    Karelax Guest

    Ik dacht al, maar wie vind jij dan in de top 5 nu?
     
  4. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel respect voor AI als basketballer...ik vind het bijzonder hoe zo'n klein ventje tussen al die gasten van ruim 2m ...zich heen wormt (zoals bijv Ben, je weet tog teiz , die grote geile neger ;)hou die poster schoon he ), oke hij is af en toe wat ego en maakt verkeerde beslissingen ..,maar tog ..ik denk dat maar weinig ballers met zo'n lengte zo in de nba kunnen presteren....(spudd webb was ook geniaal idd, M bogues was grappig ventje) . ik trek z'n image ook niet dat jullie dat ff weten ...in z'n rookie jaar vond ik um nog dope...nu is het echt zo'n "mannetje"geworden..wel jammer....maar tog je kan AI niet haten als puur b-baller vind ik...
     
  5. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer minuten maken betekent dat Iverson een betere conditie en meer energie heeft, en dat is ook een kwaliteit.

    10-30 is geen goeie wedstrijd voor Iverson, hij schiet vaak genoeg tussen de 40 en 50 procent. Als ie slecht schiet, neemt ie meestal tussen de 15 en 22 schoten zoiets.

    Als je de wedstrijden van de Sixers volgt zie je dat Iverson vaak genoeg doorkomt in crunch time. Alleen laastste schoten laat ie vaak over aan McKie, Snow of Robinson omdat die allemaal vrij staan vanwege de double of triple-teams die er op hem worden gezet. McKie en Robinson zijn hele goeie schutters en Snow doet dat al jaren dus dat is de reden.

    Maar ja, laten we er maar over ophouden, Ray en Allen zijn allebei topspelers. Daar zijn we het in ieder geval over eens


    Bullshit. Dit komt echt door zijn imago, uitstraling en zijn spel.

    Mavs-Kings nu, leuk partijtje run-and-gun basketbal, halftime 50-47 Mavs. Die Josh Howard met zn rare haarband denkt echt dat ie DE ster van de Mavs is met al zn rare schoten en lay-ups en turnovers. Als ik Don Nelson was had ik die knakker al lang dr'uit geflikkerd.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2004
  6. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Mavs-Kings 108-99, grrrrrr :mad:

    Wat heb ik toch een hekel aan die Duitse vampier en zn kleine Canadese homo-maatje.
     
  7. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    howard eruit flikkeren? Die gast speelt echt goed als rookie zijnde! Ok hij maakt zo nu en dan domme fouten maar door zn speeltijd leert ie wel veel. Hij is sterk onder de basket, alleen zoals die commentatoor ook al zei, dat haarbandje, doe ff normaal. (refereert meteen naar iemand z'n mailliot ;) )
    Haha duitse vampier lol! Hij kan wel vlammen..

    Mooie AI propaganda tijdens nba action, goed voor de marketing :+

    Was wel coole game om te kijken zeg, fuck, dat tempo houd ik net 10 seconden vol !!
     
  8. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe @ jay, Before you start buzzin' me look to the ground :D
     
  9. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2

    Ja oke let's quit, maar nog 1 ding, dat AI meer mins krijgt is omdat Ray geblesseerd was en 25 games heeft gemist, in de eerste paar games speelde hij 25 mins, nu krijgt ie gelukkig weer wat meer minuten.:)

    Damn die Bobby Jackson, als hij die fucking jumper niet had genomen (stond 99-97, Bibby stond vrij, left wing three point line), had Nowitzki die three point play niet gemaakt. (ja ik was voor de Kings omdat ik anti Lakers ben en de Mavs nog niet van Denver en Memphis af zijn/waren)

    Ik word btw wel gek van Kees Akerboom met zn slome stem...

    En die andere gozer met : Wij interviewen Michael Finley, wtf?!
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2004
  10. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    snap je nu die twee fucking okkies...ik vond ze vanavond nog wel enigzins ok, maar soms...zucht. Vooral als ze midden in de nacht live mee gaan ouwehoeren, drama!

    Jackson wilde teveel ja, maar wel mooi hoe hij de kings op begeven moment terug bracht met paar 3's en insideplay..
    Miller had ook beetje onzichtbare wedstrijd, too bad.
     
  11. Karelax

    Karelax Guest

    De Mavs hebben echt zieke line up, alleen missen ze een goede center die Bradley bakt er niks van
     
  12. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Dinsdag 27 januari

    03.00 uur NBA: Amerikaans basketball C+blauw
    New York Knicks – San Antonio Spurs
    Commentaar: Frank Vischschraper & Kees Akerboom

    :mad::mad::mad:

    Ronald van Dam is okay weet je, die Vischschraper heb ik VOLGENS MIJ nog nooit gehoord..
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2004
  13. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    wazig ...diep in de nacht heb je meestal gewoon amerikaans commentaar
     
  14. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die wedstrijd tussen de Knicks en de Spurs in DE GARDEN _O_ is gewoon met Amerikaans commentaar. De avond herhaling is met Nederlands commentaar.

    Ooh, je vind Kees Akeboom een slome stem hebben?? Wacht maar tot Ton Boot weer een keertje commentaar komt geven, hahaha, die gast is pas echt uber sloom.


    Was wel jammer van Jackson, hij moest naar Peja passen, dan hadden ze gelijk kunnen maken. Toch vind ik dat Bobby Jackson in plaats van Bibby op de point moet starten. Wat hij laat zien in de speeltijd die hij krijgt (vorig seizoen als starter toen Bibby geblesseerd was 20 punten gemiddeld in zo'n 30 wedstrijden) vind ik hem echt beter spelen als Bibby. Als je zag hoeveel schoten Bibby gister miste. En dan nog die Bradley die op zn kop naast de basket lag door Miller in het 4e kwart, dat was echt komisch :D , lange lompe slungel :p
     
  15. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hahaha echt die bradley, 1 GROOT drama die gast
     
  16. Karelax

    Karelax Guest

    Bobby Jackson heb ik altijd al goed gevonden, hij pas ook goed boe de kings, maarja zeggen dat Bibby slecht is....
     
  17. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ton boot idd .....heb een paar keer zijn commentaar gehoort dan val je echt in slaap...ook irritant dat die de hele tijd "he" zegt...
     
  18. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_

    Vond deze divisie altijd al het sterkste, maar sonic bwoiii niet eh...hoe zou dat nou komen ;)

    Hehe en ja de lakers zijn niet op hun sterkst!

    - wat denken jullie uberhaupt van de lakers, gaan ze makkelijk de ring pakken?

    Laat ik het anders zeggen, wat zijn jullie nominees nu voor de volgende punten:

    - East Champ
    (pacers-pistons, ik hoop pistons)
    - West Champ
    Kings
    - NBA Champ
    Kings
    - MVP
    Garnett ( wolves out in halve finale)
     
  19. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    East Champs: Pacers

    West Champs: Kings (zijn nu al 1 van de beste teams in de NBA en moeten C-Webb nog terugkrijgen)

    Nba Champs: Kings uiteraard

    MVP: KG (vrees ik)
     
  20. Karelax

    Karelax Guest

    East Champs: Pistons (hoop ik)
    West Champs: Lakers (ik denk tog dat ze kampioen worden met Shaq die op volle toeren draait in de finales..)
    Nba Champs: Lakers
    Mvp: Hmm, weet ik echt niet kijk ik denk ik echt te weinig voor
     

Deel Deze Pagina