1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA Inside Drive 2004 vs ESPN NBA Basketball vs. NBA Live 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sonic 87, 25 aug 2003.

  1. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    De Kings zijn goed. En ze missen een van hun beste mannen, Chris Webber, alleen ik vind dat ze vooruit moeten kijken. Kijken voor een nieuwe center. Divac zal over een seizoen of wat stoppen en wat moeten ze dan.
     
  2. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Wie denken jullie wie Rookie of the Year wordt? Lebron James, Carmelo Anthony of Chris Bosh? Of toch maar iemand anders.
     
  3. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik durf te wedden dat lebron het wint, maar als de nuggets zo doorgaan gun ik het anthony meer.
     
  4. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    East Champ:pacers
    - West Champ
    met pijn in mijn hart zeg ik Lakers(lol koerd)...ook al hoop ik voor Kings...Mavs gung ik het ook wel
    - NBA Champ
    Lakers
    - MVP
    Garnett
     
  5. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    de wedstrijd begint om 1.30 uur, maar wordt om 3.00 uur uitgezonden, dus k denk dat visboer en akerboom commentaar gaan geven.

    teiz:

    dat zei ik voordat het seizoen was begonnen, toen de lakers een team van 4 hof'ers hadden, de sonics allen vanaf het begin hadden, de kings, de suns niet zo zouden tegenvallen, en utah door IEDEREEN als een lottery bound zag..:D

    Rookie : LeBron James (hijs niet de beste, maar hij krijgt PT, 40+ mins, Luke Ridnour, Marcus Banks, TJ Ford, Josh Howard en Chris Kaman krijgen tussen de 20 en 10 mins, das zonde)
    East : Detroit
    West : Minnesota
    NBA : Minnesota
    MVP : Garnett


    en undergrounder :

    Brad Miller is hun center, als Webber terug is verhuisd Brad naar de 5 spot, en een frisse Divac off the bench.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  6. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    jup sonic zegt wat ik dacht, miller is zeer sterk seizoen bezig dus dat is wel goede vervanger op center ;)
     
  7. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar sonicje, dit had ik allemaal al voorzien

    O-)
     
  8. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Begint om 03.00 zodat ze alles kunnen bewerken en geschikt kunnen maken voor uitzending enzo, 100% dat er Amerikaans commentaar is.


    @ Sonic:

    Waar de Wolves zich wel zorgen over moeten maken, is dat als 1 van de 'big three' een slechte wedstrijd heeft, ze meteen een kleinere kans hebben om te winnen. En in de play-offs tegen goeie teams met goeie verdedigers weet ik het nog niet zo net met Minnesota. Spree, Cassell en KG zijn de enige drie die daar gemiddeld dubbele cijfers hebben. Daarom denk ik dat ze niet een all-around team zoals de Kings of Lakers zullen verslaan.
     
  9. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Bwahah okay Spurtje :+

    Gunit:

    Je vergeet één iemand, één speler die dit team al kent, één speler die wedstrijden heeft beslist met zijn uitstekende threepoint shot, WALLY SZCZERBIAK !!!
    Alleen hij en KG konden de Wolves naar de 1st round van de playoffs loodsen, nu hebben ze een compleet team, Michael Olowokandi is geen super center, maar wel beter dan de spelers die er nu spelen bij de Wolves, Wally World en de Kandiman zullen na de break weer terug zijn.. dus dan krijg je :

    Sam Cassell
    Latrell Sprewell
    Wally Szczerbiak
    Kevin Garnett
    Michael Olowokandi

    PS: EN BACK UP GUARD TROY HUDSON IS ER SINDS KORT WEER BIJ, das een soort bobby jackson...
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  10. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Wally Szczerbiak vorig seizoen :

    17.6 PPG , 4.6 RPG, 42% 3PT in 35 minuten

    Troy Hudson :

    14.2 PPG, 5.7 APG, 37% 3PT in 32 minuten

    Michael Olowokandi :

    12.3 PPG, 9.1 RPG, 2.2 BPG in 38 minuten..

    ----

    Jaja, dan hebben ze "the big 5" en een sixth man..

    Wolves champions 2k4, KG MVP..
     
  11. Karelax

    Karelax Guest

    Troy Hudson was tog die gozer die het vorig jaar zo goed deed in de play offs met 29 ppg?
     
  12. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    jep, volgens mij iets minder, 25 ofzoiets..
     
  13. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    big 5 laat me niet lachen ;)

    Ze hebben 3 goede spelers (wellicht nog wally, maar hij moet eerst zn ritme hebben) met in sprewel nog een beetje wisselvallige...

    Ik hoop dat ze genoeg artillerie hebben voor de lakers (mochten ze die tegenkomen) maar verder zijn die drie gasten wel een goede combinatie genoeg om ver te komen, ze hebben beste record nu...

    Misschien de big Five van City of angels, ze hebben er nu 4, stel je eens voor als Mr mean daar een potje komt rebounden onder het gezag van de Zenmaster!! Damn we're gone...
     
  14. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Olowokandi is een slechte center. Geen goed schot en nog meer minpunten. En met Spree hebben ze de meest wisselvallige speler in de top van de NBA. Baron Davis das de man van dit seizoen.
     
  15. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt gelijk Scerbiak (of hoe die ook heet) was ik ff vergeten. Olowakandi neem ik niet echt serieus als deel van hun team.

    Maar ja, allemaal sterspelers is geen garantie voor succes, kijk maar naar de Mavs. Die doen het dit seizoen nou niet bijzonder goed. En de voorgaande jaren hebben ze niet de NBA Finals bereikt.

    T'Wolves zullen het toch moeten afleggen tegen de Kings, Lakers en Spurs denk ik en hoop ik. Ik ben niet zo heel erg gecharmeerd van de Big Ticket.
     
  16. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Spurs gewonnen :)

    Sonics 14-14 Dallas 6.05 1st, het stond 12-4 :eek:
     
  17. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Rashard Lewis for threeeeeeeeee

    Sonics 44 - Dallas 46 | 5.54 2nd

    Damn, high scoring sh!t :D

    wat een klote schedule, vandaag dallas, morgen in LA, zaterdag tegen Sacramento..

    Lewis for threeeeeeeeeeeeeeeee (4-5 3pt)

    47-50 Dallas, jaja, Lewis daagt Peja uit _O_

    Lewis for threeeeeeeeeeeeeeeeeee! VIJFDE!

    Pff dirk for three..

    56-56 |1.54 2nd|

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW damn

    Nowitzki met een fucking slam, 58-58, DANIELS for threeeeeeee at the buzzer!, 61-58 Sonics halftime, kijk, zulke games moeten op canal plus komen, geen 77-67 shit met 23-18 turnovers en 38 - 36procent shooting..(hoewel ik et wel leuk vond, maar dat lag aan duncan met zn 30 pts en 19 rebs)

    11.45 rd ray for three, 12 fucking seconden later, dirk for three..
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2004
  18. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    ddddamnn!

    106-106 !


    raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay allen

    108-106 _O_

    --

    VITALY!!!!!!!!!!!!!!

    110-108

    RASHAAAAAAARD!!!!!!

    112-108

    FINLEY MISSES

    OFFENSIVE REBOUND DALLAS

    NOWITZKI MISSES

    OFFENSIVE REBOUND DALLAS

    NASH HITS IT /FOULED

    112-111

    *zucht, offensive rebounds...........
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2004
  19. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    FUCKING SHIT

    FLAGRANT FOUL..

    Dirk, 2 free throws, 113-114...

    Lewis fouled, free throws....113-116

    49 seconden...

    AAAAAAAAAAH NASH TIES THE GAME MET ZN FUCKING THREE..:mad:

    116-116..

    29 seconden..

    man dit is spannend..

    wtf, lewis loose ball foul, dirk neukt er 2 in....oh nee..1ste gemist....tweedeeeeeee in and out ! rebound to rashard! ongelofelijk ! 19 seconden left, damn!

    burn de fucking klok.....



    10.....

    8.......


    ALLEN MISSED...OH NO.........

    1.6 SECONDS LEFT...OH MAN ...

    timeout dallas, overtime aub..overtime aub, geen dirk voor zijn 9e three.......


    ?!

    ?!

    ?!

    ?!

    WTF, Walker neukt er een in :{ 118-116

    publiek is verbaasd, kan het niet geloven, ik kan het niet geloven..ik ben verbaasd....wtf...just like that, in 1.6 seconds..

    ****** rebounds, 19 offensive dallas, 9 seattle...dat killde ons...

    nuff said, ik ga weer slapen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2004
  20. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hartelijk bedankt voor dit spannende verslag, maar mn recaps lees ik wel op nba.com :) ;)


    Walker, fades awaaaayyy.... HITs THE SHOT AT THE BUZZER, DALLAS WINS!!!!

    Tja, vervelend he zo'n buzzerbeater om je oren :9
     

Deel Deze Pagina