1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA Inside Drive 2004 vs ESPN NBA Basketball vs. NBA Live 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sonic 87, 25 aug 2003.

  1. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahahahaha okkie! :+

    Weer lekker naar je zin gehad in je uppie ;)

    "kijk, zulke games moeten op canal plus komen, geen 77-67 shit met 23-18 turnovers en 38 - 36procent shooting..(hoewel ik et wel leuk vond, maar dat lag aan duncan met zn 30 pts en 19 rebs)

    "

    gast spurs zijn defending champs, logisch dat ze worden uitgezonden, ze kunnen toch ook niet ruiken dat het zo'n wedstrijd wordt....heb je wel een handdoekje gebruikt tijdens het kijken of een setje tissues

    Ik zei toch dat de sonics gingen verliezen, nu nog 3 losses in de nabije toekomst, down down down

    Dirk _O_
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2004
  2. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Duitse vampier, die enge gast...

    Francisco Elson en Dan Gadzuric moeten hem samen pakken en een houten staak door zn hart boren :cool:
     
  3. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, Dirk kicked ass man!

    A.I. daarintegen, Mr Brick is injured }:]
     
  4. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    THE ANSWER is zijn bijnaam, bedenk zelf maar waarom... :cool:

    gelukkig maar voor 2 wedstrijden, maar dit begint echt heel droevig te worden, record van 19-25. Ze zouden nu niet eens de play-offs te halen. Gister weer een blow-out tegen die tering Nets.

    Nu we het toch over de Nets hebben:
    Wie vinden jullie de meest irritante, vervelende speler in de NBA?
    Bij mij staat Kenyon Martin echt heeeel hoog, sjonge wat heb ik een hekel aan die gast. Ongelovelijk veel capsones, wil een mega-contract dat ie helemaal niet verdient, flagrant-fouls, vechtpartijen enz. enz.
     
  5. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    He cant even understand the question , let stand givin' an ANSWER!!! ;)

    Meest verveledende speler, ff mn hatred-book erbij pakken..

    The nominees areeeeee :

    - Karl Malone
    - Kobe Bryant
    - Martin

    Oja en met stip op 1, S-H-A-Q
     
  6. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    :{

    niet zo vervelend om gewhooped te worden in eigen huis door de nets die net hun coach hebben verloren ;)
     
  7. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    :{
     
  8. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    bah shaq is terug, speelt nu tegen de sonics..
     
  9. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    Shaq stelde niets voor deze game, sonics 0/2...sowieso nog 1 te gaan.

    The echte powerhouses zijn toch echt een maatje te groot voor ze


    - KG Monsterous!!! 20-20-10 Daaaimn! L.O.N.
    - Ilgauskas scoring??
    - Check de nba highs van vannacht Score, rbs en assists allemaal in hoge regionen
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  10. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Buzzer-beater is ZEKER vervelender als een blowout.

    2. Zonder Allen Iverson, Derrick Coleman en Marc Jackson.

    3. So WTF ze hebben hun coach verloren, ze hebben hun spelers toch nog?
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  11. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    buzzerbeater tegen één van de topteams geeft aan hoe ver ze moesten gaan om te winnen, nets die simpel winnen, UIT, is beschamender.. who the fuck zijn derrick coleman en marc jackson, all stars? barry brak zijn vinger tegen dallas, so what?

    maja, je maakt een flauwe opmerking, dus maak ik er eentje, zonder bijbedoelingen...dat jij 3 "puntjes" op een rij wilt zetten...ach ja...................
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  12. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    2 weken geleden verloren ze na double-ot van de Mavs met 125-122 in Dallas, dat is ongeveer hetzelfde.

    Derrick Coleman en Marc Jackson zijn geen all-stars nee, maar wel belangrijk in het team. DC is de startende center en Jackson is samen met McKie de beste speler van de bank. Het maakt zeker een verschil als zij spelen. Als ook dan nog AI niet meespeelt wordt het wel heel moeilijk tegen een geheel gezond Nets-team.

    Ik zei trouwens niet dat het niet beschamender is maar dat het vervelender is. Bij een blowout weet je gewoon dat je zwaar hebt verloren en dat je kansloos was. Bij een buzzer-beater ben je zo dichtbij de overwinning en verlies je op het laatste moment, dat is veel zuurder om zo te verliezen.
     
  13. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kijk liever naar een wedstrijd waar "we" goed mee doen en kans hebben om te winnen tegen een topteam in de western conf dan een wedstrijd waar je geneukt wordt in eigen huis door de Nets die met een triest record de atlantic leiden.

    "tja, vervelend hé zo een buzzerbeater om je oren :9"

    dit komt heel anders over dan als je gewoon zegt dat het "vervelend" is..maar goed, dan moet je ook niet zeuren als ik ff terug zeik..;)
     
  14. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kijk je liever naar een spannende wedstrijd, maar als je in de laatste seconde door een buzzer-beater verliest, is die nederlaag extra vervelend omdat je gewoon had kunnen winnen. Zo bedoelde ik het.

    All-Star lineups zijn bekend en Steve Francis, Kobe Bryant EN Yao Ming starten voor het fucking Westen... WHAT THE FUCK?????
    Francis heeft gewoon een middelmatig seizoen, Kobe ook en is geblesseerd geweest en daar komt nog die verkrachtingszaak bij dus dat hun starten is echt onterecht. Wat hebben hun nou laten zien dit seizoen.

    Maar Yao MING????? KOM OP NOU ZEG!!!??? Al die lelijke rot-chinezen uit China hebben natuurlijk massaal op die kut Ming gestemd, nogal makkelijk als je uit een land met 1 miljard mensen komt. En hij is niet eens zo goed dit seizoen. Ik zeg niet dat Shaq het verdient, maar zeker wel meer als Ming. For fuck sakes, die mafkees spreekt niet eens Engels man!! Iemand als Brad Miller verdient het echt wel meer als hem.
     
  15. Fobie

    Fobie Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij zegt dat al die chinezen op hem hebben gestemd. Maar jongen toch, denk eens na voor je zoiets zegt: hoe kunnen alle inwoners stemmen, en dan nog uit China, zo een arm land.
    Bovendien tellen niet alleen de stemmen van het publiek, ook coachen, journalisten, ...
    Dus als hij een starter is, zal hij niet zo slecht zijn...
     
  16. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hij is niet slecht, maar ook niet de beste
     
  17. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Knul wat lul jij nou allemaal?

    De starters worden bepaald door het publiek hoor. Alleen door het publiek. De wissels worden bepaald door de coaches.

    En 95% van de stemmen die hij krijgt komen van Chinezen, geen twijfel mogelijk daarover.

    Yao Ming is niet slecht, maar zeker niet goed genoeg om in de all-star game te starten.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2004
  18. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies, damn, check deze stats :

    16.3 ppg / 9.3 rpg / 1.8 bpg in 32 minuten voor Yao

    19.6 ppg / 11.3 rpg / 2.3 bpg in 34 minuten voor Shaq Daddy

    Dis dus bullshit..:{

    Na sars en vogelgriep, verneuken ze onze favoriete league met een dillusional all star voting..
     
  19. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
  20. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    waardan?

    Wat is het probleem, als iemand een vraag heeft over een spel wordt ie geholpen...
    De mensen die deze topic gebruiken doen aan de discussies mee, dus ik zie het probleem niet eigenlijk.

    Mocht er een mod ontzettende problemen mee hebben, dan moet het :+je zn hardverdiende skills vooral gebruiken
     

Deel Deze Pagina