1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA Inside Drive 2004 vs ESPN NBA Basketball vs. NBA Live 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sonic 87, 25 aug 2003.

  1. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke fa'ka mensen,

    een nieuwe b-ball freak meldt zich, maar ik wil nou ff weten wanneer komt die fucking game ESPN nou uit?? Officieel 28 november maar heb hem nog niet in de winkels gezien.

    Ga deze game zeker veel spelen online, dus al die nba-freaks add me maar bij jullie friends-list dan kunnen we online een wedstrijdje hoops spelen.
    Was wel aardig goed in 2K3, maar zal wel weer ff moeten inkomen maar dat geldt voor iedereen.

    En Iverson (die user hier, niet de echte), je bent iemand naar mn hart. Iverson is gewoon de beste speler uit de league. Zo klein, zo veel klappen en beuken incasseren van de grote mannen en toch zoveel scoren en belangrijk hij speelt elke wedstrijd met zn hart. Hij is voor mij samen met T-Mac de onbetwiste MVP.

    Hebben ze trouwens wel die rosters ge-update naar dit seizoen?
    Payton en malone naar de Lakers, Miller naar de Kings, Robinson naar de sixers enz.


    En wie van jullie is wel is naar een Nba wedstrijd geweest. Ben afgelopen maart naar New york-milwaukee in de Garden geweest. Echt te gruwelijk

    Zie jullie denk ik wel online in 1 van de arena's.
     
  2. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb um ook nog nergens zien liggen , heb um zelf besteld op www.bol.com , heel relax je rkijgt de game gewoon met acceptgiro thuis , dus je hoeft niet van te voren te betalen ....
    met orlando gaat het niet zo goed he??:D ....ben nog nooit bij een nba wedstrijd geweest , maar dat ga ik in de toekomst zeker doen!!...
     
  3. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren een berichtje gehad dat de game is verzonden. In de winkel heb ik hem alleen nog maar voor de ps2 zien liggen...

    Iverson is naar mijn mening de mvp van de afgelopen vier seizoenen. Hij zorgt er in z'n eentje voor dat de sixers de playoffs halen en zelfs al één keer de finals. Deze man speelt echt met z'n hart en verdient naar mijn mening veel meer respect...

    Ik ben naar een aantal echte NBA games geweest:

    Orlando Magic - Toronto Raptors
    New York Knicks - Indiana Pacers
    New York Knicks - Minnesota T'Wolves
    LA Lakers - Portland Trailblazers (game 7 v/d conference finals)

    Vooral deze laatste wedstrijd was te vet voor woorden. Lakers stonden iets van 20 punten achter aan het eind van het derde kwart. Toen begon de Kobe/Shaq show. Ze wonnen de wedstrijd en heel LA was gewoon de hele nacht in feeststemming. Ik heb eigelijk een schurfthekel aan Kobe, maar deze wedstrijd was toch wel errug cool!
     
  4. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    haha join the laker haters!!
     
  5. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Inderdaad die wedstrijd heb ik live op canal+ gezien, echt ongelovelijk.
    Ondanks dat ik voor de blazers (sukkels stonden 15 voor in het 4e kwart) was was het echt een geweldige wedstrijd, vooral in de laatste minuut toen kobe die pass aan shaq gaf voor die alley-oop en het duel beslist was.

    Dat was een mooie serie ja...

    Maar ja, hopelijk krijgt Iverson dit jaar hulp van Glenn Robinson, die een scoringsgemiddelde van 20 punten heeft over zn hele carriere heeft. Als hij mee gaat doen kunnen ze beter worden als het team uit 2001. Alleen jammer dat hij nu op de injured list staat.
     
  6. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanacht wordt het vuurwerk op canal+. De cleveland Cavaliers tegen de Denver nuggets, oftewel LeBron James tegen Carmelo Anthony. Bovendien de eerste kans om rotterdammer Francisco Elson in de NBA te bewonderen.

    Wedstrijd begint geloof ik om half drie 's-nachts:mad:

    Met een beetje PGR2 moet het echter wel lukken om waker te blijven!
     
  7. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Die review zuigt...

    www.nlgaming.com heeft goeie reviews...

    Maja 1 (of een heleboel dingen) ding is duidelijk, San Antonio zuigt zonder Duncan...
    En LA is scary good, Seattle doet het beter dan verwacht zonder Ray Ray...watch out als ie terug is :cool: ..
    Utah owned zonder Karl en John..Iverson is weer de enige bij de Sixers die wilt winnen, veel blessures, veel improved players, Ron Murray, Earl Boykins, Erick Dampier....dit seizoen owned....

    Maar ik moet wachten tot Jan op canal plus :'-( ...(wat ook zuigt btw, we want espn)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2003
  8. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben nog steeds niet overtuigd. ik vrees dat bij ID 2004 alleen de live opties erg goed uitgewerkt zijn en het verder gewoon een goede game is en niet meer dan dat.
     
  10. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    okay, ik heb er vanaf donderdag iig veel plezier mee...

    DE B-Ball game van het jaar volgens gasten @ operationsports.com/forum en forums.xbox.com, alleen gfx zijn veel minder dan die van espn nba, gameplay "subliem"...
     
  11. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de forums op xbox.com word je ook niet veel wijzer. De ene zegt dat het een groot kutspel is en dat de gameplay zuigt en de ander zegt precies het tegenovergestelde. Hetzelfde geldt voor espn basketball. Aan deze meningen heb je niks.

    Ik ga af op de reviews die van de gerespecteerde sites komen. IGN.com vindt ik een goeie site, die geeft espn een 9.2 en ID 2004 hebben ze gek genoeg nog geen review van. Op andere sites zie ik toch veel negatieve reviews, geen cijfers boven de 8.5. Maakt overigens niet meer uit, heb espn vandaag besteld.

    Vannacht inderdaad de matchup tussen LeBron & Melo, hopelijk deze keer wel spektakel. Zeer benieuwd ook naar onze Francisco Elson, die als ie zo door blijft gaan startende center zal worden in het rookie-team tijdens het All-star weekend (zo gaan de geruchten)
     
  12. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    laatste uur van die game ga ik kijken denk ik...moet toch pas om 11.30 werken
     
  13. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou me verbazen als de Nuggets niet winnen... James kan niet alles alleen doen met een beetje hulp van Ricky Davis. Denver is veel completer.

    DiaLogical, welke game ga je halen, espn of ID?

    Als je espn haalt, moeten we een keer tegen elkaar spelen, wel leuk om een keer tegen iemand uit Roffa te spelen. Kom zelf uit Damsco maar me ouders, grootouders, ooms, tantes komen allemaal uit roffa... dus laat me weten of je espn haalt
     
  14. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    I'll kick ya a$$ out da bangbus... hehe

    Die dirty sanchez is echt heel dirty wat ie die arme dames allemaal aandoet
     
  15. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb espn nba 2004 morgen , dus zal dan wel me mening ff hier postuh wat er beter (of minder is) dan vorig jaar.....op die amerikaanse forums zijn de meningen idd heel verdeeld...in een reactie stond dat zo'n yankee het zo'n baggerspel vond dat die het gelijk terug gebr8 had en geruilt heeft tegen espn 2004 :D , maar ook anders om heb ik het gelezen , maar ja tog blijf ik bij espn ...helemaal nadat ik die billige gfx had gezien ...mensen die PGR 2 hebben moet maar eens kijken bij de game demo;'s daar staat een filmpje van id2004 ....repect voor old school . maar old-school gfx trek ik tog eg nie hehe :p
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe...je weet toch


    ik denk dat ik ESPN over een week haal en ID 2004 later..
    dan moeten we zeker een keer tegen elkaar spelen
    ESPN moet ik sowieso hebben...nba 2k3 echt kapot gespeeld
    weet 1 van jullie trouwens al of je nu tegen die amerikanen kan spelen ??
     
  17. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    , ricky davis vind ik wel een dope speler van cleveland , vond ik al toen die bij charlotte speelde , zieke dunks heeft die gast ...de tering ..kan me nog een gruwelijke tip-in dunk herrineren waar die echt met z'n hoofd zowat de ring raaktuh
     
  18. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0

    neej weet ik niet , ik d8 het wel , maar ja morgen weet ik het zeker , want dan krijg ik um dus ...en dan laat ik het hier wel weten ....ik hoop het wel , vind het wel leuk om met die bluf amerikanen over de NBA te lullen... }:]
     
  19. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kunt al tegen ze spelen.
    Op de het nba 2k forum op xbox.com word er door ze allemaal gediscussieerd over de beste tactieken, speelstijlen, toernooien worden georganiseerd enzo. Dus je kan gewoon tegen ze spelen volgens mij
     
  20. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik bedoel europeanen tegen amerikanen...nba 2k3 was het alleen maar europa vs europa
     

Deel Deze Pagina