1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA Inside Drive 2004 vs ESPN NBA Basketball vs. NBA Live 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sonic 87, 25 aug 2003.

  1. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    neej , ik heb um van bol.com en dat duurde 5 dagen.....
     
  2. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Shittt heb echt een probleem..

    mn gemodde xbox is gebanned van live door microsoft. Dat word even geen PGR 2 en Top spin online spelen... :mad:

    Maar ff een nieuw serial nummertje halen of gewoon een nieuwe box kopen alleen om live op te spelen... dure grappen allemaal :'-(

    Ey jaymaster, ik heb espn ook bij bol.com besteld. Duurt het 5 dagen voordat je hem in huis hebt of 5 dagen voordat ie wordt opgestuurd?
     
  3. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    voordat je um in huis hebt :)
     
  4. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat vind je ervan JayMaster, beter dan verwacht, zoals verwacht, of tegenvallend?
     
  5. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    The rookie-rankings op nba.com: Francisco Is de top-10 binnengedrongen


    10. Francisco Elson, Nuggets (No. 41, 1999 Draft)
    Key Stats: 15 GP, 6.4 ppg, 5.7 rpg, 1.00 spg, .500 FG%, .833 FT%, 20.1 mpg
    Breakdown: Denver's 27-year-old Dutch center has been just as much a surprise as the 10-6 Nuggets themselves. After playing in Spain for four seasons, Elson is emerging as this season's top rookie center. "He's mature. He drives. He's an honest guy. He may be our hardest worker," Bzdelik told the Denver Post. Seven-footer also speaks six languages: Dutch, English, German, Spanish, French and the Surinamese dialect Sranan Tongo.

    Dit gaat een goeie worden... let op mijn woorden
     
  6. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is al 27, dus veel beter worrie nie..;)

    Maar hij is goed ja..:)

    BTW Ik heb NBA Inside Drive 2004 binnen..
    Ga em nu spelen en zal een kleine recap schrijven.
     
  7. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er vertrouwen in.. kijk maar naar matsui bij de ny yankees. Hij is 29 en zat in zn rookiejaar dit jaar, en was een van de belangrijkste spelers in de playoffs

    heb espn vandaag gekregen, alleen die scoreboards bij live zijn wel bar weinig mensen. Zag per niveau zo'n 50-60 mensen staan. Als je dit vergelijkt met PGR 2 bijvoorbeeld...

    Echt jammer dat je niet tegen amerikanen kan spelen, hierdoor is de multiplayer een stuk minder.
     
  8. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus het kan OPNIEUW NIET ?!

    Damn..

    NBA ID 2004 rocks the house..at least my house...

    Damn...Lekkere passing style, plays, threes, echt dope..

    In mijn eerste pot werd ik compleet weggespeeld door de Wolves, 94-78 (ik speel altijd met de Sonics).

    Tweede game kon ik wat beter verdedigen enzo dus had ik veel fast breaks en half court traps..
    Gewonnen met 93-69.

    Commentaar is wel cool, Kevin Calabro is commentator bij de Sonics dus dat is wel fijn.
    Maar soms kan het eentonig worden en een beetje irri, blijft beter dan het saaie commentaar in ESPN NBA...

    GFX vind ik een beetje gezeik in reviews.
    Ze lullen over de Player models die ugly zijn vergeleken bij ESPN NBA...maar dat is bij cut scenes ja..als je broadcast/side camera doet is ESPN NBA echt niet zo mooi..

    Ik ga zo op live...
    Moet nog een hoop dingen leren dus..

    Mijn cijfer tot nu toe .. kan alleen maar beter worden als ik de plays onder de knie heb en een master ben..

    Gameplay 9.0
    GFX 7.5
    Sound 7.5
    Levensduur 9.0

    8.3
     
  9. Karelax

    Karelax Guest

    Fransisco Elson die speelde in Spanje bij: Caja San Fernando, die heb ik nog zien spelen geweldige speler hij had zeker veel zieke dunks maar z'n schot... heb nog handtekening van hem.
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb nog tegen hem gespeeld :)

    btw.. weet iemand waar ik in rdam ESPN 2004 kan halen??
    Future Zone hebben ze hem nog niet
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2003
  11. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0


    en hoe is het op live??
    zijn er veel spelers online??
    en rooster updates??
     
  12. Karelax

    Karelax Guest

    Jaja, heeft ie lekker over je heen gedunkt? Hij is toch 2.11m?
     
  13. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    1. nog niet gespeeld..
    2. 3.000 stonden er op de scoreboards, vergeleken bij de 60 europeanen @ 2k4 is dit dus paradise..
    3. Roster Updates moeten nog komen, game is nog geen maand uit..er was al een roster update beschikbaar maar die is om onbekende redenen weggehaald door Microsoft (waarschijnlijk door de raps/bulls trade en wells/person trade)
     
  14. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaymaster is het bij jou ook, zo weinig spelers op de scoreboards bij de verschillende niveaus?

    dit kan toch bijna niet zo weinig zijn?
     
  15. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    hij heeft me alle hoeken van het veld laten bestuderen. maar de beste nederlandse basketballer waar ik tegen heb gespeeld is wijlen Dwight Pollack R.I.P. _O_ _O_ _O_
     
  16. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in het nederlands kadetten team met Fransisco Elson en Daniel Gadzuric gespeeld. Gadzuric was vroeger echt drama en maakte alleen maar loopfouten. Wel allebei super aardige gozers....

    Dialogical, waar heb jij dan gespeeld? Misschien heb ik ook wel tegen jou gespeeld...

    Zijn er hier nog meer mensen die zelf basketballen?
     
  17. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    alleen op straat..

    edit :

    kan ik met echte basketball schoenen op straat spelen?
    ben altijd bang geweest dat ze zouden slijten..
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  18. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    over iets meer dan een week is deze game ook van mij :) mn eerste bball game op de xbox (live) :)

    ik basketbal zelf ook al meer dan 10 jaar :)
     
  19. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    Madman joining the forum!

    sup jay?!

    gister Buzzerbeater van garnett ernstig, had liever nog een OT gezien.

    Jammer dat vanavond waarschijnlijk geen bball is geregeld in zaal, jammer jay. Ik was graag weer L.O.N. geweest ;)

    peace to all bball junkies!


    ps: las ergens een post over iverson, my bad maar die gast vind ik niet veel aan. Malone again throwing 'bows, gotta hate that team! --lakerplayahater-
     
  20. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal strax ff kijken , maar in 2k3 had je ook maar 40 mensen ofzo gerankt terwijl er duizende mensen dat spel hadden dus..... 60 lijkt me wel heel erg weinig......
     

Deel Deze Pagina