NBA Inside Drive 2004 vs ESPN NBA Basketball vs. NBA Live 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sonic 87, 25 aug 2003.

  1. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here Magico :9
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb gisteren ff gespeeld...is wel wennen...damn
    je wordt veel sneller geblocked en verdedigen werkt anders als in 2k3
    Sega heeft goed naar de kritieken geluisterd want al die kleine tweaks hebben de gameplay zeker wel verbeterd
    24/7 mode vind ik een leuke extra maar niet meer dan dat

    hoe verdedig je de iso moves trouwens?
     
  3. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    word, chill dat ze die lompe play eruit hebben gehaalt van onder basket staan en dan een jumpshot maken ....en veel open easy baskets missen ......hierdoor is de gameplay echt veel beter en naar mijn mening bijna perfect ....ben er alleen ook nog niet achter hoe je isomoves verdedigt ...ik weet wel dat je met L trigger voor een charge gaat staan ...werkt wel goed "tegen" die isomoves......ik vind het ook cool dat je nu eindelijk alley's kunt passen ....._O_
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2003
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    charge werkt vaak wel ja, maar ik zie dat computer controlled characters de bal tijdens zo'n isomove stealen....
    spelen jullie met een vast team of niet?
    Ik speel vaak met Lakers net als in 2k3
    Fisher staat bij mij dan meestal in de starting line up omdat ik anders geen 3punt dreiging heb
    Kings en Mavs vind ik ook goed
     
  5. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    fuck lakers man :D, iedereen neemt ze ...vooral al die kut fransen @ live
     
  6. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alleen maar Lakers, kings en mavs en ALLEEN MAAR dunken en lay-ups. Ik speel alleen nog tegen mensen van wie ik weet dat ze normaal spelen.

    Hoezo speel je met fisher en niet met payton?
    Met Payton heb je ook 3punt dreiging toch.

    Me lineup is altijd: Shaq, Kobe, Payton, Malone en George.
    Rick Fox is gaar, fisher is oke maar payton is beter.
     
  7. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind payton zn 3 punt stats net iets te laag...met fisher weet je gewoon zeker dat je een open 3tje raakt
    Payton is overall natuurlijk een betere speler
    als ik wat beter ben geworden zal ik ook wel met andere teams spelen...tot die tijd... GO LAKERS :D
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  8. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een paar wedstrijdjes tegen de computertegenstander dacht ik dat NBA Inside drive redelijk realistisch was. Tot gisteravond!

    M'n tweede wedstrijd live en verloren van een fransman die met de mavs speelde. Hij scoorde alleen maar driepunters met Dirk Nowitzki. Er was echt niets aan te doen.

    Gevolg: Nowitzki man of the match met 118 punten, waaronder 31 driepunters.

    Op zich vrij realistische cijfers maar ik denk toch dat ik het voortaan maar bij ESPN 2K4 houd.....
     
  9. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat gebeurt bij elk basketbal spel denk ik.

    Er zijn ook van die kobe-hoertjes die per wedstrijd 80 punten met hem scoren. Dat verneukt het hele live gedeelte gewoon
     
  10. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    word, espn 2k4 is toppieeeee (Y)..ik vindt um steeds leuker worden..
    .sorry ik zag je invite te laat Gunit, volgende keer spelen we :)*)
     
  11. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke geen probleem jaymaster.

    Wat ook zo irritant is bij Live is dat je allebei dezelfde camera moet kiezen. Ik speel altijd met de side camera omdat dit gewoon de beste is, en als ik zelf een wedstrijd organiseer gaan die andere spelers die fucking camera altijd op high ofzo zetten. Ik kan hier echt niet mee spelen.

    Als je ze dan aanspreekt (zeg maar uitscheldt) krijg je geen reactie terug. Dit is echttt een nadeel
     
  12. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    is idd irritant
    ze hadden de game zo moeten maken dat iedereen zn eigen cam ziet of dat alleen de host de cam kan veranderen
    ik speel ook veel liever met side cam
    2k3 speelde haast iedereen nog met side...nu niet meer :mad:

    lukte me btw niet om je te joinen GUnit...fokking irritant is dat
    maar gelukkig waren er veel mensen online met ESPN(5 uit mn list :eek:)
     
  13. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja was wel raar, je kwam steeds tot her scherm waar je teams moet kiezen en daar ging het steeds mis.

    Stond er waiting for opponent en daarna lost connection with opponent. Gebeurt wel vaker, ik snap er niks van :confused:
     
  14. nijsdude

    nijsdude NBA

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    heb 2k4(xbox) maar ng geen live heb ook nba live '04(pc) maar ik vin de espn toch op verschillende vlakken beter. Is 2k4 veel vetter op xbox live?
     
  15. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want er is bijna nooit iemand online....
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    dat zijn er nu al veel meer geloof ik. hangt er ook gewoon vanaf wie je in je friendslist staat. ik ontvang nu meerdere keren per dag invites voor een potje 2k4
     
  17. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was dus ook van plan om ID2004 te kopen maar het is nu toch ESPN geworden de reden voor dit was simpel m'n broer bracht ID 2004 mee uit de gamewinkel waar ie werkt om eens te testen en ik was niet overtuigt ervan, ESPN aan de andere kant is alles wat ik al zolang zoek in een NBA sim, op zich vrij realistisch denk ik? ben niet de grootste kenner op basketball maar ik ben ook geen noob.
    Ik amuseer mij te pletter met het spel, ik speel in de franchise met de Cavs en de Magic.

    DiaLogical, GUnit 020 en jasnba ik zal jullie gamertags eens aan m'n lijst toevoegen want ik heb de indruk dat er weinig belgen de game online spelen, als ik natuurlijk jullie toestemming heb om dat te doen :D
     
  18. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Baltimore Raven
    goede keuzen ..... voeg me maar toe gaan we potje b-balluh :p


    en wat ik al eerder zei.....kijk in nb2k4 op het scoreboard en voeg tags toe van mensen die veel gespeelt hebben ....ik heb nu elke avond genoeg mensen waar ik tegen kan spelen
     
  19. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Aightzz is goed Raven.

    ff off-topic: de ravens gaan het wel moeilijk krijgen tegen de Titans denk ik. Ik hoop wel dat ze winnen.
    Maar dan alsnog, ze zullen het toch moeten afleggen tegen de Patriots en de Packers, een van die 2 gaat de Superbowl winnen.

    BTW, waar kijk jij NFL, op welk net want hier in NL kan je alleen de super bowl zien. Ben benieuwd :confused:
     
  20. nijsdude

    nijsdude NBA

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    volges mij worden het de patriots, hier kun jeook alleen maar de superbowl zien :confused:
     

Deel Deze Pagina