1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA Live 07

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 4 aug 2006.

  1. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat NBA Live 07 er gewoonweg beter uitziet in vergelijking met NBA 2k7 en dan niet alleen wat de graphics betreft, maar ook qua interface. Ook is er qua gameplay een verbetering aangekondigd en dat was feitelijk het paradepaardje (en naar mijn mening enige voordeel) van 2k sports. Het enige vraagteken blijft het feit of er al dan niet roster updates ter beschikking zullen zijn tijdens het seizoen, wat voor NBA 2k7 wel het geval zal zijn.
     
  2. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees even de post terug daar staan redenen genoeg... EA is ambitieus met Live.. door vorig jaar een hele nieuwe engine te bouwen... zoals het er nu naar uitziet gaat dat dit jaar z'n vruchten af te werpen... om nog maar niet te spreken van de geheel nieuwe dynasty mode... the return of all-star weekend en ESPN integration zoals milo al zei...

    Ik kan ook echt niet wachten!!!!!!!
     
  3. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    de anitmaties van live waren altijd slecht net als de gameplay, en bij nba 2007 moete ze hopelijk een normale camerazicht hebben want die van 2006 sloeg egt nergens op. Nba 2K7 wordt denk ik ook zonder die licentie beter want voor mij zijn de grafics en gameplay belangrijk.
     
  4. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ah biggie kom op je kunt toch niet beweren dat die animaties en graphics van 2k beter zijn...??? Gameplay was beter in 2006, absoluut... camera was klote... Maar EA heeft tenminste de effort genomen om een nieuwe engine voor next gen te ontwikkelen... iets wat 2k heeft nagelaten... om nog maar te zwijgen over de dramatische PAL release datum van afgelopen jaar...!
     
  5. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet stephan hier toch gelijk geven. Als er iets postiefs was aan Live 06 dan waren het toch de superieure graphics tov 2K6 en nu ze eindelijk een volledige versie afleveren met verbeterde gameplay kunnen ze zeker de concurrentie aan met 2k7.

    ik kan niet geloven dat er nog steeds mensen beweren dat 2k sports betere graphics aflevert dan EA sports. Vergelijk de menu's met elkaar en dat zegt al genoeg.

    Bovendien vind ik het wel redelijk cool dat tijdens een avondje gamen je op de hoogte gehouden wordt van de tussenstanden in één of andere competitie (NBA, NHL, NFL, MLB of NCAA)
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wannneer komt deze game?? Ik heb namelijk wel oren naar een mooie nba game. Hoop dat er een demo aankomt. Kan ik kijken of ik hem echt vet vind.

    Vond trouwens die camera van 06 dikke schijt. Had de demo ervan gespeeld.
     
  7. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Camera was slecht, maar schijnt opgelost te zijn... PAL release van Live staat nog altijd voor 5 oktober... nog een kleine 4 weken... Over 2 weken komt ie al in de states, dus dan zouden er behoorlijk wat reviews moeten verschijnen...
     
  8. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    NBA 2k7 op de US marketplace... verwacht dan toch eigenlijk ook wel op zeer korte termijn een live 07 demo... ben benieuwd!
     
  9. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    als NBA Live te vergelijken valt met NHL 07, wat graphics gameplay en roster updates betreft dan wordt dit een voltreffer. Ik kan niet wachten
     
  10. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een gameplay filmpje gezien van nba live 07 en de spelers lopen zo robotachtig. IK weet dus echt niet hoe iemand zulke animaties mooi kan vinden.
     
  11. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we biggie toch wel officieel een 2k-fanboy kunnen noemen.... Doe dan is een linkje van dat filmpje.!
     
  12. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
  13. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er alleszins beter uit als 2k7, alhoewel de screens die ik van 2k7 gezien heb (vooral wat menu's betreft) er best mogen wezen.
    Aangezien de release van NBA Live voorzien is voor 2k7, zal ik zeker Live gaan halen. wat niet wil zeggen dat 2k7 mijn collectie niet zal halen!
     
  14. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ok jullie zeggen dat de graaphics van nba live beter is dan 2k7. Ok kijk bijvoorbeeld naar de lichaam van de spelers. Die ziet er heel normaal uit maar als je dan naar de benen kijkt dan zijn die opeens heel dun dus dat is al slecht. Als je ze ziet verdedigen dan ziet het ook heel erg slecht uit kijk naar shaq. Het lopen is nog een beetje robotachtig en dus niet helemaal soepel en ze hebben bijna helemaal geen hang time. Waneer iemand springt komt hij gelijk weeer na beneden meestal blijf je wel 2 seconden in de lucht waneer men dunkt. Ik vond nba live nooit zo goed omdat het je nooit het gevoel gaf dat je echt in de game zit. Kijk bijvoorbeeld naar 2k6. De ball kon opzoveel manieren de basket en het zag er echt tof uit.
     
  15. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijft afwachten... Ik heb live in de pre-order staan, maar sluit de aanschaf van 2k ook niet niet uit... Ik verwacht morgen of dinsdag de review van IGN van Live 07... ben benieuwd..... Vorig jaar scoorde live 06 een schamele 5.8 volgens mij.... Wat zal het nu worden... :) hoe is ESPN... ken nie w88....
     
  16. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    we zullen moeten wachten op een eventuele demo, alhoewel de release niet veraf is.
     
  17. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het EA forum, wordt melding gemaakt dat er GEEN demo gaat komen.. Erg jammer... Daarnaast zie ik de release datum meer en meer naar 12 oktober verspringen... Al denk ik dat dat de UK release is en dat ie in europa gewoon de 5e uitkomt (hoop ik)... Ik denk vanavond of morgenavond de review van IGN...
     
  18. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de verschillende US forums, wordt nog niet al te positief gereageerd op de game... Het is nog altijd wachten op de 1e review... Kan nooit meer lang duren..

    2K wordt voorlopig veel beter ontvangen, maar moet nodig gaan innoveren!

    Live innoveert, maar gaat dit jaar weer steken laten vallen? Pff ik hoop het niet, ik wacht de reviews af!!
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb van de week die 2k7 demo gespeeld. Best een dope spel. Zag er ook mooi uit. Alleen trekt live mij meer. Mede door dat espn gebeuren. Maar ook omdat je met behulp van de trick stick lekkere moves kan maken. Ik twijfel best. Heb namelijk lang geen Nba game gehad. Laatste waren die op de xbox. inside drive ofzo??
     
  20. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja blijft een lastig verhaal, zoals misschien al bekend heb ik Live al gepre-ordered... hou van die vette presentatie en ESPN, maar ja als er weer dramatische frame rate issues zijn, ga ik is proberen of ik die pre-order niet kan omdraaien in 2k... Maar ik wacht af... Heb Live 06 ook gekocht en heb daar ook redelijk van genoten... DIt zal toch zeker een verbetering zijn...

    Het heeft gewoon de nodige pluspunten: presentatie, espn, all-star weekend, betere graphics...

    Ow alsjeblieft nu de gameplay en framerate van een goed niveau graag! :)
     

Deel Deze Pagina