1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA Live 07

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 4 aug 2006.

  1. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Gamezone83

    Gamezone83 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
  3. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD&%#@ Prutsers zijn het bij EA... Ik ga ff de shop bellen of ik mijn Live kan switchen naar 2K7.... Laten we het hopen....!


    edit: Gelukt... Jammer EA! Had er vertrouwen in, maar tis nie anders... In pre order nu: NBA 2K7... Iets langer wachten
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmm slechte zaak. Denk dat ik dan nog maar ff een paar x die demo van 2K7 ga spelen. Kijken of ik hem wel echt leuk vind.
     
  5. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop ze gewoon allebei en dan zal ik wel beslissen welke van de twee beter is.
     
  6. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jij gaat er voor Milo? Ik weet het zo net nog niet, kan zo maar zijn dat ik dat ook doe, maar ben wel erg teleurgesteld door de reviews...
     
  7. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik wilde echt een basketbalspel halen dit jaar. door de kleine minpunten (naast natuurlijk een berg nieuwe) besloot ik om 2k7 te laten liggen en volgend jaar de nieuwe te halen. bleef natuurlijk nba 07 over, maar die haal ik nu dus helemaal niet, vanwege de slechte reviews.
     
  8. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    in het Belgische Gunk krijgt NBA Live 07 toch een 86. Het blijft gewoonweg afwachten. bovendien denk ik dat beide developers hun eigen fan base hebben, ook onder de journalisten en dit zal wel invloed gehad hebben op de reviews.
     
  9. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    k vind demo van 2k erg leuk maar vin het driven naar basket enzo niet lekker werken :) binnekort live maar s ff spelen alsie uit is :D
     
  10. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig scans of een link?

    En is die 86% voor de 360 versie?
     
  11. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een algemeen gameblad, maar ik heb het idee dat de review voor de 360 is.
     
  12. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    zou wel mooi zijn als er een demo idd zou komen van het spel. een review beinvloedt veel mensen als het op kopen of niet kopen van een spel aankomt. echt goed beoordelen kan pas na het spelen ervan natuurlijk. dus een demo zou goed zijn :)
     
  13. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ondertussen op de pc, en geloof me, het speelt GAAr, de AI komt bij lange na niet in de buurt van 2k7 en de defense is ook ronduit kut, je kunt er altijd zo voorbij driven, en dit doet de computer ook steedst tegen jou, vind 2k7 VEEEEEEL beter, kan er niet op wachten :D
     
  14. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    dimplus.nl heeft m op voorraad inmiddels...

    iemand m al ergens bij de lokale gameboer op de kop kunnen tikken?
     
  15. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet hoor, ik zou m niet halen. ten eerste, de reviews, die zijn ronduit slecht over het spel. en ten tweede, je kan toch niet zeggen na 6uur nba 2k7 gespeeld te hebben, zo en nu ga ik ff n potje nba live 07 spelen...

    ik focus me lekker op een spel, is veel beter. en dan bedoel ik natuurlijk de stukken betere nba 2k7 ;)
     
  16. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een amerikaanse sportfreak in hart en nieren, ik denk niet dat er velen onder jullie net als mij de NBA, de NHL, de NFL, de MLB en zelfs de NCAA op de voet volgen. Als ik 's morgens opsta dan bekijk ik meteen de scores en andere gebeurtenissen van de afgelopen nacht. Voor mij is het dan ook belangrijk dat een spel realistisch is wat scoreverloop betreft en daar heeft NBA Live 06 wel degelijk een stap voorwaarts gemaakt. Waar je vroeger bijna nooit aan 40 rebounds geraakt, is dat nu wel het geval. Een ander zéér belangrijk aspect voor mij zijn de statistieken en alles rondom een wedstrijd en volgens mij is dat beter afgewerkt (ook grafisch) bij EA. Neem als voorbeeld Madden 07, de spelersfiches zijn toch gewoonweg fantastisch. Daarvoor ben ik een fan van EA en heb ik verschillende versies van NBA, NHL, Madden en MVP in mijn kast liggen (hoewel ik deze week waarschijnlijk wel al mijn oude console versies bij Game Mania ga inruilen)

    Het grote voordeel voor mij van 2K7 is het ganse online gebeuren en de bijhorende sites en dat is de reden waarom ik 2k7 ga kopen.
     
  17. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind amerikaanse sporten ook schitterend, vooral nba en nhl trekken me echt aan. toch vind ik het jammer dat het moeilijk te volgen is, aangezien het hier niet op tv komt. heb je nog een paar goeie sites online waar bijvoorbeeld nba up to date is (sterspelers, rankings etc)?

    ikzelf heb dat met voetbal, ik kijk zowat elke wedstrijd, wie er ook speelt. maar dat betekent voor mij nog steeds niet dat ik daarom maar elke fifa moet gaan halen, toevallig omdat zij net wat meer up to date zijn dan pro evo. bij een spel gaat het om het gevoel van een sport en ik wil mij niet frustreren als dat niet goed verwerkt is in een game. daarom ook de reden dat ik voor pro evo ga en voor nba 2k serie. het is het totaalbeeld en de voldoening die heersen bij het spelen van die games, dat mis ik (behalve de presentatie, want die is wel oke) bij ea games.
     
  18. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Milo, ik heb hetzelfde voor alleen de basketbal sport... en moet zeggen nu ik weet dat deze game beschikbaar is dat het toch wel begint te kriebelen om m gewoon te halen.... :confused:

    LAstig verhaal, als iemand m heeft hoor ik graag zijn mening!


    EDIT:

    Ik heb overigens net even de grudge match feature van IGN bekeken: 2k7 tegen Live 07...
    En Live 07 gaat toch definitief van mijn lijst af...
    Voor ign insiders: http://insider.ign.com/videos/articles/737/737289p1.html

    Dunks door het backboard...
    Volstrekt idiote dunk animaties door andere spelers heen...
    Nog steeds een sloppy framerate....
    En de dunk contest van het all star weekend, daar kun je echt achtelijk onrealistiche dunks doen, misschien leuk voor de arcade fan, maar voor die zaken is NBA street er en niet live!

    Erg jammer!
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2006
  19. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt overal behoorlijk afgekraakt dus de keuze is makkelijk.

    Vroeger was het verschil niet zo heel groot maar dit jaar is EA echt door de mand gevallen.
     
  20. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je m al milo?
     

Deel Deze Pagina