1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA Live 07

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 4 aug 2006.

  1. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    wat NBA betreft: nba.com natuurlijk en http://www.insidehoops.com/ vind ik ook een erg goede site.
     
  2. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    @ jasnba

    dank je
     
  3. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nog niet te pakken kunnen krijgen, mss deze namiddag. Ik zal wel hier laten weten hoe goed ie is
     
  4. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem dus eindelijk te pakken gekregen en het is uiteraard goed uitgewerkt wat alle statistieken en dergelijke betreft. Wat de gameplay betreft is het vooral zoeken, maar ik vrees dat 2k7 beter zal zijn. Hoewel ik nog geen volledig matchke gespeeld heb, lijkt het me toch niet goed in mekaar te zitten. Dit kan echter in de loop van de week (na de controls onder de knie te hebben) veranderen.

    Op het eerste zicht zou ik zeggen dat het grafisch er lekker uitziet en ook alles betreffende stats en dergelijke is super, maar de gameplay daarentegen is wat minder
     
  5. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    waneer komt 2k7 uit?
     
  6. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat ie op 3 november zou uitkomen
     
  7. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    2k7 staat op de meeste sites nog op 27 oktober, maar zag 3 november ook al weer op duiken...! Dramatisch gewoon....

    Maar milo hoor graag later van je wat meer reacties over live!
     
  8. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net replay opgebeld en hun zeiden dat ze nba 2k7 snel verwachten........binnen 2 weken zeggen ze, dat zou wel mooi zijn.
     
  9. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou zeker mooi zijn laten we het hopen... Is misschien beter in het 2k7 topic ;)
     
  10. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    milo? Misschien al genoeg gespeeld voor een mini review? De amerikaanse reviews blijven dramatisch.... 65% gemiddeld op het internet, waar 2k7 het doet met 86%....
     
  11. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nog niet heel veel gespeeld, maar ik moet toegeven dat ie niet zo lekker speelt. Het ziet er wel allemaal fantastisch uit, maar de gameplay is wel degelijk ondermaats. Vooral de jumpshots voelen niet lekker aan. Het lijkt wel dat de speler de bal los laat op het moment dat ie al terug naar onder gaat.

    Ik laat nog wel iets horen na een extra speelsessie, maar als je maar 1 basketgame wilt kopen, dan moet ik zelfs toegeven dat je beter wacht op 2k7
     
  12. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ergens heb je wel gelijk ja, ik merkte het aan het begin ook maar vind het nu eigenlijk wel meevallen. Ik vind eigenlijk dat er redelijk wat verbetert is tov 06. Sowieso pakt de bal niet zomaar alle foute passes vast, in de vorige grepen tegenstanders redelijk vaak de bal perfect uit de lucht en dat valt nu reuze mee. Bovendien is het natuurlijk geweldig dat de freestyle superstars er nu wel inzitten, zoiets draagt wel bij aan het geheel, zeker omdat je zelf in de hand hebt wat je wanneer gebruikt. En persoonlijk vond ik de vrije worpen van 06 erg goed verzonnen maar dramatisch om onder de knie te krijgen, en daar hebben ze duidelijk aan gewerkt. Ik ben wel een beetje bevooroordeeld omdat ik altijd NBA live gespeeld heb, maar samen met de grafische presentatie vind ik het een prima spel. Overigens weet ik ook niet in hoeverre cijfers iets zeggen behalve als het een zine is waarvan je weet hoe de cijfers tov je eigen smaak staan, van NBA live 06 heb ik cijfers gezien van een 4 tot een 9, wat je daar dan van moet maken...

    Overigens ben ik het er wel mee eens dat het jammer is dat in nederland zo beperkt de US sports te zien zijn. Los van de superbowl is het nogal matig. NOS zond wel een poos een samenvatting uit de NBA uit, maar al met al was het wat karig. Er schijnt een US sports kanaal op de digitale kabel te zijn, maar welke weet ik niet. Het zou sowieso mooi zijn als bv studio sport iets meer van bv de world series en de NBA liet zien, maar ik vrees het ergste. Tot die tijd dan maar NBA.com in de hoop dat men eens via het internet wedstrijden gaat uitzenden die ook over de oceaan te zien zijn.
     
  13. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Op DTV van UPC heb ik NASN Sport Channel, waar amerikaanse sporten worden uitgezonden. Verder wordt op Sport 1 ook NBA uitgezonden.

    Het is er wel, maar je moet er dus wel voor betalen.
     
  14. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    betalen is niet zo'n punt, ik was in de veronderstelling dat dit kanaal niet overal in nederland te krijgen was. Maar ik zie bij UPC dat dat wel zo is dus dat ga ik mooi even regelen. Dank voor de tip!
     
  15. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    NASN zend (nog) geen NBA uit.... Dat doet alleen sport 1 op het moment... Kom ook uit den bosch en heb beide... helemaal top.... En vanavond natuurlijk gewoon naar de eiffel towers :)
     
  16. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ik woon tegenover de Maaspoorthal maar ben grappig genoeg maar 1 keer geweest. Wat kost een wedstrijd eigenlijk? Want dat is eigenlijk wel geinig om regelmatig heen te gaan!
     
  17. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Je woont tegenover de maaspoorthal?? Ik ook! Wedstrijden kosten 8 euro volgens mij (heb zelf een seizoenskaart), Europacup 12,50... over 2 weken tegen real madrid! Gisteren krappe overwinning 81-78...
     
  18. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb hem sinds gister maar vin de gameplay nog steeds te druk.
    Graphics zijn top maar ze moeten echt iets doen aan die gameplay
     
  19. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je gaat m wel houden of ruil je m? Vind het zo klote dat 2k7 weer is uitgesteld... en ben er bang voor dat dat weer van kwaad tot erger gaat worden, vorig jaar heeft me dat toen doen besluiten live te kopen!
     
  20. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn nog eens mooie prijzen, ga ik zeker eens overwegen dan! dank voor de info!
     

Deel Deze Pagina