Vind hem best wel meevallen....alleen merk ik dat er hier en daar wat haperingen zitten. Bv. bij verdedigen willen ze soms allemaal op een kluitje gaan staan....en als je zelf defenced wil er nogal snel een foul uit rollen. Als je eenmaal die dree throw onder de knie krijgt kun je al flink wat punten scoren....en zeker in het begin wat wedstrijden op rookie spelen. Daarentegen heb ik er al veel plezier mee gehad...alhoewel ik eerder ook op NBA 2k6 oogde....maar daar wachten we dan maar mee. Btw...onder settings de gamespeed op 100 zetten wil ook wel helpen.
Jaw tis allemaal lastig.. ik ga de demo zo nog een paar keer instarten, maar denk toch echt echt dat ik ga wachten op 2k6...
hahaha het grappige is ik krijg nou nba live2006 voor mijn verjaardag, ik denk gewoon dat ik alle twee ga halen
Dat is mogelijk. Ik geloof door de linker analoge stick in te drukken als je net een mooie actie/dunk hebt gemaakt. Ik weet het niet helemaal zeker.
daar was ik ook al naar opzoek, na een mooie actie komnt er wel een klein replay icoontje beneden in beeld om het te activeren , maar ben er nog steeds niet achter hoe het moet. ga het strax ff proberen met de linker analoge stick . ik heb alleen de demo trouwens...
ik ben niet echt voor basketbal-games maar heb er wel zin in om hem te gaan halen als ik mijn 360 heb... ik twijfel wel nog wat, zou ik het doen of niet ?
Dit is mogelijk door op het moment dat je dat stick icoontje ziet op de linker stick te duwen/klikken. Tis idd. maar een heel kort moment om dit te doen....maar het werkt. Blijven klikken voor een andere camera angle.
als ik jou zou zijn dan zou ik eerste de demo downloaden en dan kijken of je echt leuk vindt. Ik zelfs vond het spel in het begin bestwel leuk maar na een tijdje wordt het saai en de gameplay kan ook beter hoor ik ga wachten tot 27.01.2006 en ga nba 2k6 halen die is gewoon beter dan nba live 2006 denk ik
mhh... je zult wel gelijk hebben... en het is toch nog ff wachten voor ik mijn 360 heb dus kan ik net zo goed 2k6 gaan halen dan
Ik heb ut spel gekocht en ut valt me zeker mee !! Je hoeft niet te wachten als ie laad want dan kan je gewoon freestylen met Wade !! Verder heeft ut mooie graphics maar weet k nog steeds niet hoe je vrije werpen erin gooit ?
Aangezien die rukberen van 2kgames maar niet op de proppen komen met NBA 2k6 ga ik denk ik gewoon voor LIVE 06... Wie heeft deze game en vertel me er eens wat over....? Welke camera angle is het beste...? want de standaard zeker niet...
Baseline is de beste camera van het spel en je moet de gamespeed ook betje sneller maken waardoor het spel leuker wordt maar na 2 uurtjes spelen is nba live 2006 echt heel erg saai.
yep en er is veel uit de game weg gehaald. dus 70 euro voor juist fransiche mode. als je ziet wat nba 2k6 heeft betere gfx, betere speltypes, meer speltypes en ook betere gameplay
schijnt zeer realistisch als je een hdtv hebt je moet eens naar de review van nba2k6 kijken op gamespot
Als je het next gen gevoel wilt hebben dus heel mooie graphisc dan heb je voor dit spel een hdtv nodig.