1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA Live X360

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 27 nov 2005.

1. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb NBA Live inmiddels ook!! En ik kan alleen maar zeggen... dat iedereen het spel veel slechter maakt dan het is.... Camera kun je helemaal tweaken... Pak baseline of sideline met Height 9 en Zoom 6 dan verlies je je mannen nooit uit het oog... misschien een enkele keer..... maar praktisch...

Het wegnemen van de game-modes is jammer kan ik begrijpen, maar goed ik heb toch geen tijd om een hele franchise te spelen... Ik vind NBA Live gewoon een solide game....

ik geef m een 7.5/10

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou hem ook een 7.5 geven voor de gewone spelers en doe eens op een rapje een basketbal willen spelen.

maar voor de echte een 5 op 10 voor de echte fanaten is hier geen fun aan te beleven

3. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen 7.5 voor fanaten. Ik heb nog nooit bij een NBA spel langer als 1 seizoen gespeeld en daarom vind ik de season mode bijna net zo goed als een franchise mode. Meestal wil ik na een seizoen weer met een ander team spelen, dus start ik een seizoen opnieuw. Het enige dat bij Franchise mode extra is, is dat je na elk seizoen rookies kan selecteren en dat je met een salarycap zit. Een kleine tekortkoming, maar daarom wel een 7.5 ipv een 8.0.

Laatst bewerkt: 22 jan 2006
  4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    maar bij nba 2k6 kun je je eigen spelers doen ontwikkelen een beetje zoals de master league van pes5 dus je zult in het begin moeten knokken om goed te worden en dat verhoogd de fun volgens mij.

en volge,s mij hebben de echte fanaten altijd maar èèn favo team hoor.

Laatst bewerkt: 22 jan 2006
  5. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Nba Live 2006 echt geen €60 waard.

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    nop 30 euro maximaal

7. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik heb m al (laatst gekregen van mijn vriendin)
    ik wou eigelijk liever amped maar jah boeie
    je moet een gegeven paard nooit in de bek kijken zeggen ze altijd ;)

8. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een degelijke game... of ie 60 euro waard is... dat is voor iedereen anders... zit trouwens wel een vette soundtrack bij... als je de parameters instelt zoals op de vorige page... heb je een verrekte realistische sim.... net verloren met 126 - 100 van de West All-stars.. AUWWW... en die publiek reactie... kom je terug gaan ze los... sta je 20 punten achter... muis stil... Game had alleen iets stabieler mogen zijn....

9. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een demo gedowload van nba.. maar hoe kan ik nu een penalty(strafschot) nemen? met welke knoppen? ik vind het kut want door die penalty's verlies ik steeds

10. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je rechter analog stick recht naar voren doen.
    Geen draai maken want anders maakt ie ook een draai als ie gooit.

En ik zet de free trows gewoon op een heel makkelijk level :D

Deel Deze Pagina