NBA, NFL, MLB of NHL matchen thuis op dvd!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Baltimore Raven, 1 okt 2004.

1. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk trekt de thread een beetje aandacht want het zeker de moeite waard voor fans van de amerikaanse sporten.
    Ik heb het op Pontel.com een website waarop je verschillende wedstrijden kunt kopen op dvd of vhs, ikzelf heb vorige week maandag m'n eerste dvd's thuis gekregen en het is echt Top, complete coverage van de wedstrijd met alles erop en eraan en na de wedstrijd krijg je nog NFL Prime Time dus samenvattingen van al de andere wedstrijden.

Zoals in de titel staat kan je ook wedstrijden van de NBA, NHL, MLB, en college Basketball en Football bestellen.
    Op dit ogenblik loopt er een promotie voor de NFL om het ganse seizoen te kopen voor 199€ dat zijn dan 16 dvd's en je kan kiezen voor je favoriete team of telkens de beste match van het afgelopen weekend.

Ik wou dit enkel meedelen omdat ik al verscheidene mensen in m'n omgeving op de hoogte gebracht heb en zij waren er ook even enthousiast over als ik dus als je een die hard fan bent en je hebt geen satteliet om live te kijken is dit wel een hele goeie en redelijk goedkope oplossing.

Deel Deze Pagina