Misschien te vroeg gejuichd, maar hoop dat de nba het weigert. 1 gelicenseerde game werkt niet, kijk maar naar de f1, das ook een zwaktebod geworden. Eigenlijk is het gewoon kartelvorming/monopolievorming , ben benieuwd hoe sterk je staat als je een rechtzaak begint.
En ik maar denken dat ik de enigste was die die mening deelde.. EA komt met niets leuks meer.. Ze zijn gewoon te groot geworden.. Ik herinner me nog dat ze met Theme Park enzo kwamen .. Dat was tenminste nog leuk nu is het grootste deel van die spellen gewoon overhyped en verkoopt het goed omdat het die en die naam heeft.. Echt stom.
De monopoly positie die EA momenteel inneemt is idd niet goed. 1 deel is goed en del 2 t/m 15 worden dan slappe aftreksels van de 1 Beetje jammer. Heb het ook niet zo op EA (eigenlijk nooit gehad )
Die NBA denkt ook alleen maar aan geld, ze denken namelijk dat dit uiteindelijk minderwinstgevend is, anders hadden ze EA's bod gewoon aangenomen hoor.
jullie ea is goed , anders zouden we nu geen battlefield, fifa en dat soort games hebben.... /Mod Kan je een beetje op je post gedrag letten? Interpunctie gebruik, zin onderscheidt, manieren.. Meer hierover kan je vinden in de [FAQ]FAQ[/FAQ] - Orcrist
Ea maakt tegenwoordig geen goede games meer. Ze letten alleen maar op de mainstream en als het een naam in stelen ze de licentie en verpesten het. Maar dit is een beter bericht.
EA kruipt gewoon langzaam naar een monopolie positie toe. Maar ik vrees dat ze wel zo uitgekookt te werk dat er niemand ze ook maar een strobreed in de weg kan leggen. Tenzij de gamers besluiten ea games te gaan boycotten, maar dat kan ik me niet voorstellen.