moet je B ingedrukt houden? of kort indrukken? of nog een bepaalde richting erbij indrukken? want elke keer als ik bij de basket sta en op B druk krijg ik een normaal shot
Zoals gezelgd naar de bastket rennen en op B drukken. Voor een dubble dunk houd je B ingedrukt tot het laatste moment en dan laat je los. Je moet er op de juiste manier op af rennen zonder dat er op dat moment een mannetje voor je staat. Je kunt verschillende soorten dunks maken met je trick buttons (L1 & R1 ???) X en Y (eventueel i.c.m. de trick buttons bovenop je controller).
ff serieus zou je zelf niet eerst wat proberen? Maar om je ff te helpen dan.... Dunken:naar de basket rennen en B ingedrukt houden. Kan je ook nog een dubble dunk doen door B ingedrukt te houden,je krijgt dan een balkje te zien en als die helemaal vol is B loslaten. Verschillende dunks doe je met B+ RB of LB of tegelijk Tricks doe je met Y,X,LB en RB door knoppencombinaties te maken met die 4 knoppen. Zo en nou wil je niet meer horen
iemand zin om 20 korte games online te spelen!? Ik moet eigenlijk nog 10 games achter elkaar winnen.. maar dat is tot nu toe nog niet echt gelukt.. dan is t spel af en kan t in de kast!
ja idd, als ik de 1000 heb, mag iemand anders em kopen. ik heb nog nooit zo'n slechte beginneling van een nieuwe game gezien, misschien kan je het zelf uitvinden, of bij controlls kijken. ik word zo agressief van die luie mensen die niks zelf kunnen
gewoon in de gloeiende cirkel in het midden gaan staan, en dan komt er boven je hoofd heel groot y te staan, kan niet missen dan moet je wel je balk hebben gevuld he noobje
ja duh Dan deed ik het steeds bij toeval "goed" Het werkte iig, maar wist steeds niet precies wat het nou activeerde
damn deze game owned echt dood!! Is er miss iemand die de win 10 games achter elkaar achievement wil ruilen? PM me dan aub in xboxworld dan kunnen we een tijd afspreken! King of the Court 70 Win 10 consecutive games in Online
iemand zin vanavond de 2 online achievements (speel 10 games online & win 10 potjes achter elkaar) samen te halen? PM me aub...
iemand vanavond een uurtje tijd? (is zo gedaan die achievement win 10 potjes achter elkaar voor jou en mij halen )
johw casper018.. nog steeds zin om die achievements te halen!? ik moet alleen nog die online dingen... of iemand anders? pm me maar!
Zelfde geld voor mij moet alleen die online achievements. Ben al aardig op weg heb er nu 3 op een rij gewonnen, maar ja is wat makkelijker als ik tegen iemand speel die me laat winnen. PM maar