Heb het ook op die manier gedaan en dan is het zo gepiept,hoewel niet helemaal eerlijk. Ik moest nog 4 potjes winnen ofzo dus de rest had ik wel eerlijk gewonnen.
okay vandaag met midnightgamerr maar hij kan om de een of andere vage reden niet online komen met dit spel.. iets met leeftijd shit!? iemand anders die vanavond zin heeft.. zie mijn tag.. voeg me toe en we spelen die achievements er even uit.. kan ik het spel ff uitlenen aan mijn broer in ruil voor the darkness...
Ja .. ik ging online proberen maar dan moet ik een account aanmaken. Ik volg die stappen en dan zegt ie dat ik niet mag of whatever. Dus ik maak een account aan op EA.com maar dat hielp ook niet. Iemand?
Ik krijg deze game binnenkort, en ik vroeg me af of er nog mensen online spelen? Misschien dat er een paar xbw leden zijn die een keer een potje tegen mij willen spelen? (achievements scoren? )
Nog één keertje kicken (sorry mods), maar ik wordt hier echt gek van: Hoe doe je een off the heezay!? Net gebruikte mijn tegenstander hem 4 (!) keer achter elkaar tegen mij, en ik heb nog geen idee hoe je het terug moet doen. beter leest iemand dit
Deze game had ik al een tijdje liggen zonder 'm aan te raken en dat was eigenlijk best zonde, want ik speel het nu sinds een paar dagen en het is echt een vette game. Ik moest even wennen aan de manier hoe het speelt, maar het speelt echt heel lekker en het ziet er nog goed uit ook. Die hele stijl en sfeer van de game is gewoon perfect. Je kunt 'm nu toch voor een prikkie op de kop tikken en dat moet je zeker doen. Echt een aanrader!
Yep, heb er ook aardig wat uren in gestopt hij werd na een tijd alleen wel wat saai. Wel lekker dat je die 1000 punten zo makkelijk kon binnen halen.
Ja, dat is niet zo heel moeilijk. Ik hoef alleen nog die Seeing Double Achievement en dan heb ik hier ook 1000G voor!
wil dit spel graag hebben maar lijkt wel of ie nergens meer verkocht wordt. heeft iemand em toevallig ergens zien liggen?
Misschien kun je beter even bij een plaatselijke Gamemania proberen of je NBA Street V3 uit de bakken kunt halen voor een paar euro. Volgens velen is die toch beter dan Homecourt, en is gewoon te spelen op je 360.
Intertoys/Gamemania proberen is alles denk ik. Die hebben meestal nog oude zooi liggen, anders tweedehands zoeken.