1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA Street: Homecourt

Discussie in 'Algemeen' gestart door Oakenfold, 29 jan 2007.

1. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff eerste demo die langzaam bij mij gaat en aan me verbinding kan het niet liggen (20mbit). Hij stopt de hele tijd bij een bepaald percentage (53%) maar ja nix aan te doen denk ik. Gewoon geduldig wachten. Weet iemand btw hoelang je kan spelen met de demo? 1 potje zeker en geen keuze uit teams?

2. Dioxic

Dioxic Guest

Niemand?

3. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Hij stopt bij mij steeds op 28% :confused:

4. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In mailtje van xbox live team staat trouwens:
    NBA Street Home Court 16 februari

Dus niet Maart zoals op veel plekken staat.

5. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik bij mij ook en wel meer als 1x gewoon laten lopen komt vanzelf goed als je geduld hebt ;)

6. basovich

basovich Guest

is ie vet?? heb hem vanmiddag gedownload maar bleef kwartier op 9% hangen, heb hem maar uitgezet.

7. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik hem ook maar es ff downen en bekijken

8. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dope spel, moet wel ff wennen, omdat ik in de vorige delen redelijk goed uit de voeten kon. Wat me opvalt is dat er maar 2 trick buttons zijn X en Y? Betekent dit dat er minder tricks zijn? Want in de ps2 versie van de vorige delen had je R1,R2,L1,L2 tot je beschikking en daarmee kon je combineren om zo je tricks uit te voeren. Het spel ziet er overigens wel oke uit, vind het niet echt next gen (ja ik speel op een hdtv, en het is wel lekker scherp). Die dubbele dunks zien er ook wreed uit, alleen zijn soms lastig uit te voeren. Ben nog niet aan een gamebreaker toegekomen, maar dat komt nog wel. Al met al denk ik dat ik deze wel ga halen, mis sowieso een Bball game in me collectie.

9. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem ook morgen downloaden die demo

10. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf zou aannemen van wel... aangezien ik het hier ook tegenkwam... http://www.consoleshop.nl/product/36699/nba-street-homecourt-xbox-360.html ... ik typte gewoo nwat in bij google, en wat ik tot nu toe heb gelezen zijn VERWACHTINGEN van on en offline , en ik heb meer gelezen dat er wel een online modus in zit... mr voor de rest zou ik het niet weten...

kweet niet of ik deze game ga kopen, mr zoals ik er nu tegen aankijk van wel, kheb inmiddels wel genoeg shooters, en in tony hawk 8 heb ik ook al op elk steentje gereden... een basketball game vind ik wel vet, heb de demo gespeeld, en had wel even een aantal wedstrijden gespeeld :9

weet iemand trouwens of er een character creation mode inzit ofzo??

11. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Als het goed zit er gewoon een 1 vs 1 onlinemode in.

Dus 2 teams tegen elkaar over xboxlive.

Demo ondertussen gespeeld.

En hij is ubervet _O_ _O_

Of er character mode in zit weet ik niet maar zou wel leuk zijn.

12. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    jups, die zit er wel in :9 khad die vraag op de homepage ook al gesteld, en daar werd geantwoord dat die er wel in zat :D harstikke vet dus!

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Toch wel 2 teams?
    Ik dacht namelijk dat het gewoon 1 charackter tegen een ander was i.p.v 3 vs 3

14. basovich

basovich Guest

vind het best vet spel:D!! alleen heb ik nog geen een x gewonnen :+..
    Maar ik ben benieuwd of ik het wel lang leuk ga vinden want na een tijdje is het de hele tijd een beetje hetzelfde en er zijn maar heel weinig opties vind ik, gewoon een beetje op de trickbutton clicken en met Y zet je iemand voor paal (door de benen, op z'n hoofd ketsen). Ik vind wel dat er wel vette moves zijn zoals dat iemand gaat bukken en jij er op gaat springen (alleen wel vrij onrealistisch;)). Denk dat ik deze wel een x voor een euro of 35 in de xbazaar koop:).

15. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je zeg maar verschillende dunks doet? want ik krijg vaak de zelfde(vooral met de hulp van een team maat als je op zijn rug springt) moet je dan nog een extra knop indrukken? zoja geld die knop ook voor trucjes etc?

16. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik meestal doe, ik ren naar de basket als ik vrije ruimte heb, en tijdens het rennen houd ik B ingedrukt, bij mij dunkt die dan wel vaak verschillend, ligt eraan waar je van daan komt... als je dan b ingedrukt houd, zie je zo een metertje lopen, als die precies vol is, dan doe je na je score, zo een vage noge dunk erachter aan... met Y en X doe je andere trucjes...

zijn de achievments trouwens al bekend voor deze game?

17. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik al wel door :), maar ik zie het andere team echt op 5/6 verschillende manieren dunken en ik zelf maar op 2/3. En bij dat set-up van een team maat dat je op die rug gaat.. maak ik altijd een schroef
    terwijl zij soms gewoon een salto maken etc.. \o/

18. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden: