Ik had besteld bij zuiderpark. Hij zou eergisteren al verzonden zijn maar heb nog steeds niks ontvangen. Zag hem overigens wel gisteren al liggen in de Mediamarkt Maastricht.
Heb em gisteren gekocht! Alleen nog geen seconde gespeeld.. Ben eind van de middag pas weer thuis, maar denk dat ik er wel even tot ergens in de nacht mee bezig zal zijn ^__^
Iemand al online gespeeld? Als ik zoek op unranked vind ie geen moer. En ranked krijg ik alleen die gare amerikanen. Dus ik zoek eigenlijk gewoon nederlanders die willen spelen. :b:
ik heb niks met basketbal maar wel met voetbal dus mijn vraag: komt er ooit nog een fifa street 3? of is hier nog niks over bekend? of worden er geen fifa street games meer gemaakt?
@Goiz.. denk niet dat je in de buurt woont, anders had ik dat zeker gedaan! Wil 'm wel van je overnemen
Ik heb helemaal niks met basketbal maar ik vind dit wel een vet spel. ik heb nooit eerder een NBA Street gespeeld maar ik dacht laat ik eens een poging wagen.
Create player Hee ff vraagje. je kunt zelf speler maken enzo en ze beter maken. Maar kun je ook via Xbox live je eigen team gebruiken en je skills verhogen? Of kan dat alleen maar als je offline gamed?
Je kunt online met je eigen gemaakte poppetje. Ik geloof alleen dat je wel offline met homcourt mode je skills kan verbeteren.
Jah geloof het wel. Als je Homecourt Challenge mode doet kun je levellen na elk potje. Online worden je skills niet beter d8 ik maar zovaak heb ik ook weer niet online gespeeld. Maar offline in homecourt challenge ga je steeds levels en stats omhoog als je speelt.